quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik helemaal zoekenquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, het was ook maar een grapje
we weten het nu toch alquote:
Puck mag blijvenquote:
Of een Oork anker!quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Pijnlijk bultje in mijn oor. Volgens Google is het oorkanker
Voordat het in Excel-bestanden verdwijntquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar laat het liever dan niet staan als het er staat
Banaanvraag woordenquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of een Oork anker!
Bij veel van onze klanten verkopen ze balk ankers, maar sommige hebben dat als 1 woord staan. Ik heb ze er toch maar even op gewezen dat dat best raar leest.
Heerlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of een Oork anker!
Bij veel van onze klanten verkopen ze balk ankers, maar sommige hebben dat als 1 woord staan. Ik heb ze er toch maar even op gewezen dat dat best raar leest.
begrijpelijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar laat het liever dan niet staan als het er staat
quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of een Oork anker!
Die zijn zo pijnlijk vaak. En bloederig.quote:
Dat zijn de beste.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn zo pijnlijk vaak. En bloederig.
RIP Budaquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf er aan zitten en nu doet onderhand mijn hele oor zeer
quote:Daarbij werden ook diverse paragnosten en andere helderzienden ingezet. In 2012 werd op aanwijzingen van een wichelroedeloper een fiets opgedoken uit de Maas, maar die bleek uiteindelijk niet van de studente te zijn geweest.
https://nos.nl/artikel/23(...)leden-spoorloos.html
Ik heb net een ham kaas tosti met sambal manis naar binnen gewerktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |