quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik helemaal zoekenquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Nee, het was ook maar een grapje
we weten het nu toch alquote:
Puck mag blijvenquote:
Of een Oork anker!quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Pijnlijk bultje in mijn oor. Volgens Google is het oorkanker
Voordat het in Excel-bestanden verdwijntquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar laat het liever dan niet staan als het er staat
Banaanvraag woordenquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of een Oork anker!
Bij veel van onze klanten verkopen ze balk ankers, maar sommige hebben dat als 1 woord staan. Ik heb ze er toch maar even op gewezen dat dat best raar leest.
Heerlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of een Oork anker!
Bij veel van onze klanten verkopen ze balk ankers, maar sommige hebben dat als 1 woord staan. Ik heb ze er toch maar even op gewezen dat dat best raar leest.
begrijpelijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar laat het liever dan niet staan als het er staat
quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of een Oork anker!
Die zijn zo pijnlijk vaak. En bloederig.quote:
Dat zijn de beste.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn zo pijnlijk vaak. En bloederig.
RIP Budaquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf er aan zitten en nu doet onderhand mijn hele oor zeer
quote:Daarbij werden ook diverse paragnosten en andere helderzienden ingezet. In 2012 werd op aanwijzingen van een wichelroedeloper een fiets opgedoken uit de Maas, maar die bleek uiteindelijk niet van de studente te zijn geweest.
https://nos.nl/artikel/23(...)leden-spoorloos.html
Ik heb net een ham kaas tosti met sambal manis naar binnen gewerktquote:
Lekkahquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over een halfuurtje. Ik heb boterhammen met pindakaas
goh, een fiets in de maas. Wat bijzonder.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:33 schreef bitterbal het volgende:
Toch fascinerend dat de overheid in nog gebruik van maakt
[..]
Niks mis mee, dan kan het uiteindelijk alleen maar meevallen of je hebt gelijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben wel een beetje een hypochonder.
Patat toch?quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Enorm in dubio wat ik ga eten vanavond.
Alleen eten, altijd leuk voor twijfels.
Ik heb elke week vier soorten kanker.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee, dan kan het uiteindelijk alleen maar meevallen of je hebt gelijk![]()
Heb ik trouwens ook wel beetje een handje van
Dat is waar. Maar goed, de afgelopen maanden genoeg in aanraking gekomen met die rotziektequote:Op woensdag 22 januari 2020 11:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee, dan kan het uiteindelijk alleen maar meevallen of je hebt gelijk![]()
Heb ik trouwens ook wel beetje een handje van
Ja maar ook paragnosten en helderzienden. Is toch geen enkel wetenschappelijk bewijs voor deze skills.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goh, een fiets in de maas. Wat bijzonder.
ik denk dat je in elke studentenstad wel een paar honderd fietsen uit de lokale rivier kan vissen.
Ja hoiquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb elke week vier soorten kanker.
Ik heb de afgelopen 5 jaar wel 10 gedacht dat ik iets onomkeerbaars hadquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb elke week vier soorten kanker.
Baat het niet, schaadt het niet. Iemand heeft nu wel zijn fiets terug.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ook paragnosten en helderzienden. Is toch geen enkel wetenschappelijk bewijs voor deze skills.
Eng hequote:Op woensdag 22 januari 2020 11:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 5 jaar wel 10 gedacht dat ik iets onomkeerbaars had
wil je zeggen dat mijn wichelroedes niet werken?quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ook paragnosten en helderzienden. Is toch geen enkel wetenschappelijk bewijs voor deze skills.
Hoezo ongegrond.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar komt die ongegronde angst toch vandaan bij een mens
Ik geloof dat 1 op de 3 mensen tegenwoordig kanker krijgt. Vroeger of later. In het hospice waar mijn moeder zat, zat ook een vrouw van 40. Komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar komt die ongegronde angst toch vandaan bij een mens
Ja nare gedachtequote:Op woensdag 22 januari 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof dat 1 op de 3 mensen tegenwoordig kanker krijgt. Vroeger of later. In het hospice waar mijn moeder zat, zat ook een vrouw van 40. Komt wel dichtbij zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |