een kwartiertjequote:
Ik moet vrijdag waarschijnlijk een dag op en neer naar het buitenland, dan ben ik ook niet echt op tijd thuis.quote:
ik krijg morgen of vrijdag waarschijnlijk wel te horen of ik ergens een maand in een vakantiehuisje kan gaan zitten voor mn werkquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag waarschijnlijk een dag op en neer naar het buitenland, dan ben ik ook niet echt op tijd thuis.
Je mag ook op locatie ergens zittenquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg morgen of vrijdag waarschijnlijk wel te horen of ik ergens een maand in een vakantiehuisje kan gaan zitten voor mn werk
Klus Pool gespot.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg morgen of vrijdag waarschijnlijk wel te horen of ik ergens een maand in een vakantiehuisje kan gaan zitten voor mn werk
nee, ik moet dan een kudde klus polen gaan commanderenquote:
je mag mijn stuk vlaai wel pakken, ik hoef het niet.quote:
vlaaiquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag mijn stuk vlaai wel pakken, ik hoef het niet.
Nee, ik ga zo thuis gezond lunchen. Moet wel om m'n lijn denkenquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag mijn stuk vlaai wel pakken, ik hoef het niet.
ik moet vanavond weer eens checken of er vorderingen gemaakt zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo thuis gezond lunchen. Moet wel om m'n lijn denken. Die begint nu net weer wat terug te komen zo na de kerst en oudjaar
.
Ik wel. Mijn taille is bijna 4 cm afgenomenquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet vanavond weer eens checken of er vorderingen gemaakt zijn.
zou eigenlijk wel moeten.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Mijn taille is bijna 4 cm afgenomen.
Denk dat ik vooral best wat vocht vasthieldquote:
Cm's weet ik echt nietquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat ik vooral best wat vocht vasthield.
Nou ja, zit nu op 71cm en wil naar 69. Heupen zijn nu 98, mag ook nog een cm of twee vanaf en dan zijn we happy:P.
hier moet vooral de (bier)buik omvang wat minderquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Mijn taille is bijna 4 cm afgenomen.
Doe je gewoon minder/gezonder eten of ook meer bewegen/sporten?quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat ik vooral best wat vocht vasthield.
Nou ja, zit nu op 71cm en wil naar 69. Heupen zijn nu 98, mag ook nog een cm of twee vanaf en dan zijn we happy:P.
Ja jij bent petitequote:Op woensdag 22 januari 2020 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cm's weet ik echt niet
Ik denk dat mijn heupen 20cm zijn of zo
Moet lukken tochquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier moet vooral de (bier)buik omvang wat minder
Het is een combinatie, weer normaal eetpatroon, niet meer al dat gesnoep en zware eten, maar ook weer meer bewegen en zo.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe je gewoon minder/gezonder eten of ook meer bewegen/sporten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |