Vorig jaar was mijn begin sterk, en was de rest kut. Hopen dat het na de eerste 3 rondes nu beter gaat lopen.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hier ook. Voorlopig gaat het even kut als vorig jaar.
Degene die tegen mij moet in De Omloop is heel hard de lulquote:Op zondag 2 februari 2020 16:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vorig jaar was mijn begin sterk, en was de rest kut. Hopen dat het na de eerste 3 rondes nu beter gaat lopen.
alvast gefeliciteerd met ronde 4quote:Op zondag 2 februari 2020 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
De werken van Ackermann en Van Asbroeck levert me winst op tegen Slob in ronde 3. Keurig weer.
Ronde 4 tegen Faraday;
(voorlopige namen op PCS)
Valverde, LL Sanchez, van Asbroeck in Volta a la Comunitat Valenciana
- in Saudi Tour
- in Herald Sun
Mareczko, Benjamin Thomas in Besseges
Dat is zeker geen toeval nee.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:51 schreef knijn1985 het volgende:
1e nederlaag ooit![]()
Vast geen toeval dat het tegen @:wimderon is
gefeliciteerd wim!
Goed gezien.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik zie trouwens voor de vierde speelronde de Ronde van Valencia staan. Die is aangegeven als 2.1 koers maar op PCS staat dat het een 2.Pro koers is.
Hartelijk dank!quote:Op maandag 3 februari 2020 10:51 schreef knijn1985 het volgende:
1e nederlaag ooit![]()
Vast geen toeval dat het tegen @:wimderon is
gefeliciteerd wim!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |