quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Maar als je klaar bent met alles, dan zijn je hobbyprojecten dus ook af?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben eindelijk klaar met alles en nu heb ik geen zin meer om iets te doen.![]()
Zo komen mijn hobbyprojecten nooit af.
Hobby projecten zijn nooit afquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar als je klaar bent met alles, dan zijn je hobbyprojecten dus ook af?
Die komt over een uurtje of 2 wel weer even kijken en anders post hij morgenvroeg wel als dit topic dan nog open isquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:koen66 gaat toch niet zijn eigen topic missen he
hoop het !!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die komt over een uurtje of 2 wel weer even kijken en anders post hij morgenvroeg wel als dit topic dan nog open is
En anders pakken jij of ik wel weer de lapo en geven we hem een herkansingquote:
Deal!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En anders pakken jij of ik wel weer de lapo en geven we hem een herkansing
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En anders pakken jij of ik wel weer de lapo en geven we hem een herkansing
Ah een kaapster op de kust.quote:
jeps. Denk dat ze nu denkt dat ik zwakzinnig benquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah een kaapster op de kust.
Werk overleeft?
Maar waar ligt het dan volgens jou het probleem van die situatie?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. Denk dat ze nu denkt dat ik zwakzinnig ben![]()
Zei dat het zo wazig in mijn hoofd is...
Het was mistig vandaag. Misschien te lang je mond open gehad?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. Denk dat ze nu denkt dat ik zwakzinnig ben![]()
Zei dat het zo wazig in mijn hoofd is...
Okok, klaar met de stomme klusjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar als je klaar bent met alles, dan zijn je hobbyprojecten dus ook af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |