Omdat bomen kappenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:48 schreef Mikeytt het volgende:
Hoezo bedrijf dat nog niet paperless is?
werkt in mijn beroepsgroep niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:48 schreef Mikeytt het volgende:
Hoezo bedrijf dat nog niet paperless is?
nogmaals, bij ons kan nog niet alles elektronisch.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:53 schreef Fer het volgende:
Bij mij is de printer iedere dag kapot, toch haal ik keurige kpi’s
werken bij een startupquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Niet alles digitaal hebben en dat showen op je swekke shiney mac
TS werkt bij PostNLquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:50 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
werkt in mijn beroepsgroep niet.
We doen wel veel gedigitaliseerd maar t blijft nog altijd voor een deel papierwerk.
Heb dat al eens gedaan maar dat was met mijn priveprinter.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bind je hem toch vast onder je snelbinder en tuig je hem af in het bos?
boeie, ziet er gewoon dik uit manquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:58 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Trouwens 3 schermen. Wtf. 2 is handig maar 3 is gewoon onhandig. Wel respect brada.
Onhandig om dat te doen voordat er comments zijn. Nu moet je steeds opnieuw printenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:48 schreef Plompzakker het volgende:
Topic uitgeprint met mijn wel werkende printer
Papier groeit gewoon aan de boom johquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Onhandig om dat te doen voordat er comments zijn. Nu moet je steeds opnieuw printen
Waarom is t dan zo duurquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:03 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Papier groeit gewoon aan de boom joh
Van die mooie geniet momentenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:59 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Heb dat al eens gedaan maar dat was met mijn priveprinter.
Niet 7 schermen in je kantoor hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:58 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Trouwens 3 schermen. Wtf. 2 is handig maar 3 is gewoon onhandig. Wel respect brada.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:48 schreef Plompzakker het volgende:
Topic uitgeprint met mijn wel werkende printer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |