Ah, niet meer elke dag stofzaugen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Opgeruimd wel maar niet zo schoon als vroegah
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Snel rusten voordat we overschakelen naar het eiland
Nooit gedaan conjoquote:
It's called FURniturequote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nooit gedaan conjoNah, vast weleens. Maar niet altijd. Maar als je huisdieren hebt dan MOET je wel, toch?
Neuh, stofzuigen doe ik één keer in de week. Ik heb nu wel een stofzuiger met een speciale dierenharenborstel, dat werkt wel goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nooit gedaan conjoNah, vast weleens. Maar niet altijd. Maar als je huisdieren hebt dan MOET je wel, toch?
Ik ook niet, als ik het nodig vind dan gaat de stofzuiger erdoor heen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen vast moment voor de stofzuiger
Jij hebt soms spontaan zin in stofzuigen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen vast moment voor de stofzuiger
Één keer in de week met een huisdier?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, stofzuigen doe ik één keer in de week. Ik heb nu wel een stofzuiger met een speciale dierenharenborstel, dat werkt wel goed.
Ja! Je bent er klaar voor! Ik ga je opgeven!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:59 schreef Recce het volgende:
@:voxs: "Lahk, obveslee its stiw ehlee dais."
Ik heb geen langharige tijger in de rui!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Één keer in de week met een huisdier?Is dat niet een beetje weinig
Ik was even wat memes aan het kijken:quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja! Je bent er klaar voor! Ik ga je opgeven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |