Ik gebruik eigenlijk maar een theeglas. Steeds afwassen dus. Sopje doe ik wel eens in de paar dagen, maar ik spoel meestal eerst alles af, dus dat is alsnog redelijk verspillend.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik heb drie goede theeglazen. Dus de vierde dag heb ik niks meer en ga ik afwassen.
Ik maak ook geen sopje. Ik vind sopjes zo smerig. Getverderrie vieze zooi. Ik was heel asociaal op de waterverspillende Amerikaanse manier
Ok, nu opbokken of je krijgt een dweil in je nek.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk maar een theeglas. Steeds afwassen dus. Sopje doe ik wel eens in de paar dagen, maar ik spoel meestal eerst alles af, dus dat is alsnog redelijk verspillend.
Koffie uit een theeglas? Dat heb ik nooit eerder gezien. Grappig.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:33 schreef Lyza666 het volgende:
Verder drink ik geen thee maar drink koffie wel het liefst uit een theeglas.
Zo, zijn we weer helemaal op de hoogte.
Op m'n werk drink ik wel eens koffie uit een theeglas als de mokken op zijn, maar dat voelt toch niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:33 schreef Lyza666 het volgende:
Verder drink ik geen thee maar drink koffie wel het liefst uit een theeglas.
Zo, zijn we weer helemaal op de hoogte.
En het is onmogelijk om die mokken dan even af te wassen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Op m'n werk drink ik wel eens koffie uit een theeglas als de mokken op zijn, maar dat voelt toch niet helemaal goed.
Kijk maar uit dat je niet over de zwabber struikelt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ok, nu opbokken of je krijgt een dweil in je nek.
Die staan dan in de afwasmachine. Als ik er de kracht voor heb, zet ik die dan wel eens aan, maar dan heb ik nog steeds geen mok.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En het is onmogelijk om die mokken dan even af te wassen?
Dan haal je er eentje uit en was je alleen die even af. Man3quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Die staan dan in de afwasmachine. Als ik er de kracht voor heb, zet ik die dan wel eens aan, maar dan heb ik nog steeds geen mok.
Ik vind het een Henk.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:41 schreef Recce het volgende:
We moeten nog een nieuwe naam voor de volgende Marsrover kiezen:
[ afbeelding ]
Dit zijn de namen: endurance, tenacity, promise, perseverance, vision, clarity, ingenuity, fortitude en courage.
Hier stemmen: https://mars.nasa.gov/mars2020/participate/name-the-rover/
Dat is net teveel moeite.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan haal je er eentje uit en was je alleen die even af. Man3
Killerparkiet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:41 schreef Recce het volgende:
We moeten nog een nieuwe naam voor de volgende Marsrover kiezen:
[ afbeelding ]
Dit zijn de namen: endurance, tenacity, promise, perseverance, vision, clarity, ingenuity, fortitude en courage.
Hier stemmen: https://mars.nasa.gov/mars2020/participate/name-the-rover/
Nee, dit is belangrijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:44 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Alleen als het niet teveel moeite is.
Ja jumbo ik dacht wat een weirde combi maar echt lekkerquote:
Ohw ik dacht dat je die naam bedacht had voor de Marsroverquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja jumbo ik dacht wat een weirde combi maar echt lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |