Gewoon laten staan toch? Suggesties?quote:
is t geen halve kerel ?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:27 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan moet de nieuwste aanwinst er nog bij Rebecca
ze heeft haar gezicht laten doen ofzo. zo jammer.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb wel 10 % twijfels ja
Vanavond van de partij?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:27 schreef espri het volgende:
[..]
Dank u voor deze welgemeende excuses.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze heeft haar gezicht laten doen ofzo. zo jammer.
vd rest echt vrouwelijk .
oke ben er weer vantussennnnnnn. dingon doen
Ze heeft problemen met een persoon en verder kreeg ze op dr kop om haar instelling en gedrag ... zoiets volgens mijquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:53 schreef mario390 het volgende:
wat is met haar? zij was niet ontbijt en middag ook niet
[ afbeelding ]
persoon van de crew of van de deelnehmers?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft problemen met een persoon en verder kreeg ze op dr kop om haar instelling en gedrag ... zoiets volgens mij
Ik moet ook zeggen "Dat was een man" . Denk ik. Ik hoor haar stem en dacht het gelijk..quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nouuuu dan is het wel een perfecte transformatie
Ja die stem is wel een ding inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen "Dat was een man" . Denk ik. Ik hoor haar stem en dacht het gelijk..
Maar ik zal het wel helemaal mis hebben.
Deelnemers, volgens mij Ari..quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
persoon van de crew of van de deelnehmers?
Verder als OK ?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:14 schreef mario390 het volgende:
30 Seconds To Mars - Kings & Queens
30 Sec0nds To Ur Anus
Je huis is één groot magazijn straks met al die mandjes en kratjesquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en kratjes opgehaald bij de Wibra. Ze waren precies de juiste kleur groen
Dat heet de boel organiseren enzo. Stiekem geniet ik daar toch wel van. De chaos verstoppen enzoquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je huis is één groot magazijn straks met al die mandjes en kratjes
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat heet de boel organiseren enzo. Stiekem geniet ik daar toch wel van. De chaos verstoppen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |