Zeer droevig .Hoogste tijd om je account weer op te heffenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf graag.
Ik moet al een aantal jaar niet meer lachen om pedo grapjes in relatie met @:GGMM
@:Elan blijft die grap echter maar volhouden, nogal droevig.
Ik snap de relatie niet zo tussen het droevig zijn van jou en mijn account.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeer droevig .Hoogste tijd om je account weer op te heffen
Als mijn posts je droevig stemmen lees je ze toch niet? En als het je allemaal erg zwaar valt mag je ook gewoon weer oprotten. Zal er geen traan om latenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik snap de relatie niet zo tussen het droevig zijn van jou en mijn account.
Sinds Dummie terug is is dit topic ernstig in verval geraakt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:05 schreef Tjacka het volgende:
Jeetje mineetje, wat is iedereen boos en agressief de laatste tijd.
is isquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Sinds Dummie terug is is dit topic ernstig in verval geraakt.
iedere dag wel een slachtofferquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:03 schreef PicoMMP het volgende:
@:Elan is een beetje mad.
HAAL DE MODS ERBIJ
Mensen die roken kunnen niet hardlopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:09 schreef Tjacka het volgende:
Net een rondje hardgelopen en ik ben juist ontzettend vrolijk!
Misschien ook iets voor jullie @:elan en @:scrummie2.1?
Hoe lang ben je nu gestopt, maat?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die roken kunnen niet hardlopen.
Verslaafd zijn aan roken![]()
Oh ik heb gisteren nog een paar sigaretten gerookt hoor!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die roken kunnen niet hardlopen.
Verslaafd zijn aan roken![]()
Smerig varken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik heb gisteren nog een paar sigaretten gerookt hoor!
Wtf stop gewoon met die zooi man. Zelfs mij is dat geluktquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik heb gisteren nog een paar sigaretten gerookt hoor!
met smeerkaas?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb net een zak Bugles leeggegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |