En dat het geen top 40 materiaal is valt ook wel door te strepenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:42 schreef PimD het volgende:
Peter Gabriel heeft zoveel moois gemaakt, helemaal vóór Sledgehammer, maar erna ook nog mooie albums/tracks. Dat het geen top 40 materiaal is betekend niet dat het slecht verkoopt of slecht ís.
Ga je ook?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
En dat het geen top 40 materiaal is valt ook wel door te strepen
Sledgehammer, Biko, Don't Give Up, Kiss that Frog, Solsbury Hill, Games without Frontiers, Red Rain, Shock the Monkey, Steam. Ik kan er een beetje naast zitten maar dit zijn misschien op 1 of 2 na allemaal Top 40 noteringen geweest.
Zoals je al aangeeft heeft hij daarnaast een paar klassiekers als albumtracks die je soms nog wel eens hoort op de radio.
Ik zie Tony Levin al het water indonderen, als z'n snor voor z'n ogen wappertquote:Op zondag 3 juni 2007 08:24 schreef weststar het volgende:
Hmm, het begint bij mij al te jeuken, nog minder dan 2 weken, dan zien we em al in Gelsenkirchen.
Als je de locatie ziet, dan moet het al een groot succes worden!
[afbeelding]
Ik ben benieuwd of ze I Go Swimming nog eens spelen...quote:Op zondag 3 juni 2007 11:48 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik zie Tony Levin al het water indonderen, als z'n snor voor z'n ogen wappert
Zijn dochter bijvoorbeeld... Dat was pas een gadget!quote:Op zondag 3 juni 2007 11:54 schreef MamaLoo het volgende:
Ik ben benieuwd of hij voor deze show dezelfde gadgets meeneemt als de vorige keer...
pff ja, ze laten af en toe wat doorschemeren. Dat Melanie dus druk bezig is met de vocals van Blood of Eden en ik denk dat Peter Gabriel zelf ook wel gehoor wil geven aan de top 10 (eigenlijk top 17) van de 'Lunatics' ;quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:18 schreef MuadDib het volgende:
Als je dat tourjournaal een beetje volgt wordt het wel ondraaglijk spannend wat PG gaat spelen.
ik denk er nog over, voorlopig kom ik nog om in het werk voor de laatste loodjes van m'n propedeuse en m'n baan ernaast. Ik hoop dat er rond die tijd een eind aan gekomen is.. niet aan mijzelf maar aan het werk natuurlijkquote:
Just let me know!quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ik denk er nog over, voorlopig kom ik nog om in het werk voor de laatste loodjes van m'n propedeuse en m'n baan ernaast. Ik hoop dat er rond die tijd een eind aan gekomen is.. niet aan mijzelf maar aan het werk natuurlijk
Gabriels eigen woorden over het te spelen materiaal: "Some old, some very old, some new, some very new."quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:02 schreef weststar het volgende:
Zou PG ook nieuw materiaal meenemen?
vet!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:20 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Gabriels eigen woorden over het te spelen materiaal: "Some old, some very old, some new, some very new."
Tijdens de vorige tour schijnt ie gezegd te hebben dat ie Supper's Ready wel zou willen spelen, maar dat de band het te veel werk vond. Het zal er nu ook wel niet inzitten gok ik zo.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:53 schreef fripper het volgende:
Met "very old" bedoelt hij vast niet iets van meer dan 30 jaar oud ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |