Aangezien hij met deze tour ook veel festivals aandoet denk ik dat het een "kaal" aangeklede show wordt.quote:Op zondag 22 april 2007 11:43 schreef PimD het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat voor show het wordt. Volgens mij is het jaaaren geleden dat PG een volledig open-air concert heeft gegeven?
Mooi! Goed plan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef PimD het volgende:
- Hij wil geen enkel nummer spelen wat ie tijdens de Growing Up tours heeft gespeeld, er komt z.s.m. een poll op z'n site te staan waar fans de setlist kunnen samenstellen!
Ik geloof dat er 1 of 2 nummers van Up zijn die nog niet live zijn gespeeld. In ieder geval "The Drop". Paar andere nummers zijn maar heel weinig gespeeld ("No Way Out" enzo geloof ik).quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:17 schreef MuadDib het volgende:
Bedenk me nu ineens: Als alles volgens het plan van Gabriel verloopt, zal hij dan niets van "" UP" spelen?
Waarom?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:09 schreef j0rrit het volgende:
Denk dat ik alleen dat hele festivalterreingebeuren oversla dit keer, helaas.
Eigenlijk wil ik wel kunnen zitten, en aangezien de overige geïnteresseerden uit mijn naaste omgeving niet zo lang zijn, hebben we besloten dit concert aan ons voorbij te laten gaan. Ze waren bang niks te kunnen zien en dergelijke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |