abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16927694
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 19:06 schreef PimD het volgende:
[TK] 2x Peter Gabriel 06/05/2004

Wie o wie maakt me los ?

Hmm, ik heb m'n kaartjes al gekocht.... Maar waarom wacht je niet met verkopen tot het is uitverkocht (ik neem aan dat dat wel gebeurt). Dan raak je ze zeker kwijt, en wellicht nog met winst ook... Heb ik laatst ook gedaan, bij een ander concert. Meer dan het dubbele eruit gehaald via Ebay...
pi_18654453
hmm.... kan het nieuwe topic niet vinden (was geloof ik een tijdje terug geopend?) ??

In ieder geval - de show in Rotterdam, over 2 weken, is te pre-orderen (Encore 2004 serie, officiële releases van de hele tour) op www.themusic.com - $25 + porto voor een dubbel cd. Allemaal kopen dus

Ook zijn er diverse boxen met de hele tour erin + gesigneerd artwork enzo... Ook zijn er nu VIP tickets voor Rotterdam te koop á 150 pond (soundcheck, tour shirt, gesigneerde cd etc).
Nee.
pi_18654782

Ziet er aantrekkelijk uit zo....
  woensdag 28 april 2004 @ 19:49:24 #79
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_18752827
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:58 schreef Arinna het volgende:

Hmm, ik heb m'n kaartjes al gekocht.... Maar waarom wacht je niet met verkopen tot het is uitverkocht (ik neem aan dat dat wel gebeurt). Dan raak je ze zeker kwijt, en wellicht nog met winst ook... Heb ik laatst ook gedaan, bij een ander concert. Meer dan het dubbele eruit gehaald via Ebay...
Ik denk dat het niet uitverkocht raakt.

Onderstaand de waarschijnlijke zaal-indeling voor het concert van volgende week van de Ahoy-website ; zo te zien wordt maar de helft van de zaal gebruikt.

Al iemand iets gehoord over het voorprogramma trouwens ?
"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
pi_18752955
Het voorprogramma:
quote:
The support act for Peter's Still Growing Up will be Sizer Barker, a new RealWorld signing. The trio from the UK will have their RW Debut released in June/July.
van genesis-movement.org
Nee.
pi_18753311
quote:
Op woensdag 28 april 2004 19:49 schreef fripper het volgende:

Onderstaand de waarschijnlijke zaal-indeling voor het concert van volgende week van de Ahoy-website ; zo te zien wordt maar de helft van de zaal gebruikt.
Lijkt me sterk. Op alle andere plaatsen staat dat een een "in the round" concert word net zoals vorige jaar.

En dat zal ook wel de reden zijn dat het niet uitverkoopt, veel mensen zullen hem vorig jaar al hebben gezien.

Zoiets dus:

woensdag 28 april 2004 @ 20:22:51 #82
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_18753809
Klinkt inderdaad wel logisch.

Er zijn verder ook geen grote verschillen te verwachten met vorig jaar, afgezien van de keuze van wat andere nummers.
pi_18754879
Ik ben er dit jaar voor het eerst bij - vorig jaar begon ik het net te waarderen toen ie naar NL kwam. Ik hoop dat ie Come Talk To Me nu vaker speelt (bij de tour van 2002/2003 speelden ze het volgens mij alleen maar in Amerika en een paar keer in Europa). Verder hoop ik dat ze Downside Up niet van de setlist schrappen, maar dat zal wel niet - dat stellage moet z'n geld toch opbrengen
Nee.
  woensdag 28 april 2004 @ 21:14:15 #84
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_18755346
Dit wordt mijn 5e Gabriel-concert, 2 keer in 87 (Torhout en Ahoy) , 1 keer in 93 , en uiteraard vorig jaar. Ik was al blij dat ik nu geen 10 jaar moest wachten

pi_18761678
Vrijkaart?
  donderdag 29 april 2004 @ 08:11:55 #86
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_18763615
Shit, betrapt. Is niet m'n eigen kaartje.
Maar ik was er wel
pi_18773922
Het wordt echt tof denk ik. Ik hoop wel dat ze iets nieuws doen en dat ik niet precies de hele dvd weer langs zie komen. Super concert op dvd, maar het lijkt me wel leuk om ook iets nieuws te zien, nieuwe nummers vooral!
pi_18902735
Schopje omhoog!
Morgen is het al zover!
Heb er zin in!
pi_18903811
van Genesis-Movement.org:
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en natuurlijk Burn You Up, Burn You Down
Nee.
  woensdag 5 mei 2004 @ 22:25:30 #90
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_18916121
Op de website van Tony Levin uiteraard weer foto's van de tour. Na morgen staan daar vast ook weer de Ahoy foto's.
pi_18916223

Dat is een bijzonder lokatie voor een PG concert
pi_18927012
setlist van gisteravond in Hamburg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.
pi_18938891
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 12:04 schreef PimD het volgende:
setlist van gisteravond in Hamburg

Games Without Frontiers
San Jacinto
Nu de concertgangers al lang in Ahoy zitten, kan ik wel toegeven dat ik die 2 nummers erg graag de vorige keer had willen horen...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  vrijdag 7 mei 2004 @ 00:40:14 #94
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_18945009
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 20:36 schreef MuadDib het volgende:
Nu de concertgangers al lang in Ahoy zitten, kan ik wel toegeven dat ik die 2 nummers erg graag de vorige keer had willen horen...
Alleen deze twee nummers waren inderdaad al een reden om 2 keer te gaan.

San Jacinto voor mij zonder meer het hoogtepunt van het concert. Hoe mooi al die albums ook zijn die na die tijd gemaakt zijn , PG4 blijft toch op eenzame hoogte staan ....

Ik heb genoten !

Setlist zo uit m'n hoofd het zelfde als gisteren, alleen Red Rain zat voorin (2e of 3e nummer ?). En Here comes the flood uiteraard in het Engels vandaag.
pi_18945526
en natuurlijk Come Talk To Me als encore
Nee.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 01:22:27 #96
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_18945790
Oh ja , natuurlijk

Ik vond trouwens dat Daby Toure ( het 2e voorprogramma ) het goed deed. Mooi stukje meegezongen met In your Eyes, zoals Youssou N'Dour dat tijdens de So-tour deed.
pi_18946001
Woei!!! Dat was me even een goed concert Dankzij een betere plaats dichtbij het podium een stuk beter van genoten dan vorig jaar

Hier de setlist en wat dingen zoals ik die genoteerd heb:

1. Here comes the flood
zaallicht aan / PG solo
2. No control
3. Red rain
4. Secret world
5. White ashes
6. Games without frontier
schietschijven poppen / moderne 'rollator' voor Melanie & Peter
7. Burn you up, burn you down
8. Downside up
9. The tower that ate people
10. More than this
11. San Jacinto
12. Digging in the dirt
13. Growing up
introducties
stofzuiger Zorb bal aan tijdens applaus
14. Solsburry hill
15. Sledgehammer
16. Signal to noise
17. In your eyes
18. Come talk to me
19. Father son

En ik vond beide voorprogramma's wel goed!
pi_18946285
Zow... De cd van het concert is besteld

Nog maar een maandje wachten
pi_18946907
Man o Man, wat was het mooi, ik geniet nog na!
Vanaf 3 uur bij de deur staan heeft toch z'n voordelen; mooie plaats vooraan bij het podium en dan spendeert dhr Gabriel ook nog de meeste tijd van de avond aan jou kant
Ben net thuis, hele rit van Rotterdam naar Leeuwarden maar het was 100% de moeite waard!
De cd staat al in bestelling, ben benieuwd of ik mezelf nog hoor schreeuwen ( je probeert toch wat he )
pi_18949616
Wow, dat was indrukwekkend om die man een keer in het echt gezien te hebben. Sinds ik Secret World live op tv zag ben ik een grote fan geworden van Peter Gabriel. Er waren niet zo heel erg veel jonge mensen Ik kreeg echt een paar keer kippevel, vooral bij Red Rain,

[ Bericht 12% gewijzigd door Yalhambra op 07-05-2004 10:42:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')