quote:Hmm, ik heb m'n kaartjes al gekocht.... Maar waarom wacht je niet met verkopen tot het is uitverkocht (ik neem aan dat dat wel gebeurt). Dan raak je ze zeker kwijt, en wellicht nog met winst ook... Heb ik laatst ook gedaan, bij een ander concert. Meer dan het dubbele eruit gehaald via Ebay...
Op donderdag 5 februari 2004 19:06 schreef PimD het volgende:
[TK] 2x Peter Gabriel 06/05/2004Wie o wie maakt me los ?
Ik denk dat het niet uitverkocht raakt.quote:Op donderdag 5 februari 2004 22:58 schreef Arinna het volgende:
Hmm, ik heb m'n kaartjes al gekocht.... Maar waarom wacht je niet met verkopen tot het is uitverkocht (ik neem aan dat dat wel gebeurt). Dan raak je ze zeker kwijt, en wellicht nog met winst ook... Heb ik laatst ook gedaan, bij een ander concert. Meer dan het dubbele eruit gehaald via Ebay...
van genesis-movement.orgquote:The support act for Peter's Still Growing Up will be Sizer Barker, a new RealWorld signing. The trio from the UK will have their RW Debut released in June/July.
Lijkt me sterk. Op alle andere plaatsen staat dat een een "in the round" concert word net zoals vorige jaar.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:49 schreef fripper het volgende:
Onderstaand de waarschijnlijke zaal-indeling voor het concert van volgende week van de Ahoy-website ; zo te zien wordt maar de helft van de zaal gebruikt.
quote:en natuurlijk Burn You Up, Burn You DownSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.
Nu de concertgangers al lang in Ahoy zitten, kan ik wel toegeven dat ik die 2 nummers erg graag de vorige keer had willen horen...quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:04 schreef PimD het volgende:
setlist van gisteravond in Hamburg
Games Without Frontiers
San Jacinto
Alleen deze twee nummers waren inderdaad al een reden om 2 keer te gaan.quote:Op donderdag 6 mei 2004 20:36 schreef MuadDib het volgende:
Nu de concertgangers al lang in Ahoy zitten, kan ik wel toegeven dat ik die 2 nummers erg graag de vorige keer had willen horen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |