abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16920265
Peter Gabriel - 6 mei 2004, 20:00 - Ahoy, Rotterdam

Ik heb, door een stomme fout van mezelf, 4 kaartjes gekocht voor Peter Gabriel ipv de 2 die ik nodig had. De site van Ticketservice crashtte nl. tijdens mijn eerste bestelling, en toen ik na 5 minuten nog geen mailtje had dat het toch binnengekomen was heb ik een nieuwe bestelling geplaatst. Nu blijkt dus dat ze allebei wél zijn doorgekomen en zit ik dus met 2 kaartjes teveel Ik heb geen annuleringsoptie aangevinkt, dus ik moet ze kwijt zien te raken

Het zijn staanplaatsen, ingang Arena
De kaartjes kosten origineel 41 euro per stuk, plus nog wat service kosten (¤ 4,20) en kosten vanwege online betalen. In totaal was ik 93,56 kwijt voor 2 kaartjes. Ik hoef er dus absoluut geen winst op te maken, verlies mag eventueel zelfs

Minimum verkoop prijs voor de kaartjes samen is 80 euro, dan bespaar je toch zo'n 14 euro. Ophalen is mogelijk (Sint Anthonis, Noord Brabant), maar (aangetekend) verzenden is ook mogelijk. Verzendkosten zijn voor mijn rekening, tenzij je aangetekend wil verzenden... Maar zoals ik al zei - ik moet ze kwijt, dus er valt altijd wel wat te regelen

Kaartjes zijn ook los te kop á 40 euro per stuk - bespaar je ongeveer 8 euro. Het liefst ben ik ze echter alle twee in een keer kwijt

Nee.
pi_16928594
ik koop ze!
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_16930376
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 23:22 schreef Miesjel het volgende:
ik koop ze!
Staat genoteerd - ik wacht nog een paar dagen (na het weekend) af en als er niemand meer biedt dan zijn ze voor jou. Ik moet nl. mijn ouders terugbetalen (is van hun creditcard afgeschreven) dus ik moet zo snel mogelijk geld hebben, anders zou ik ze wel langer bewaren en ze tegen de tijd dat het uitverkocht is verkopen
Nee.
pi_16935358
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 00:12 schreef PimD het volgende:

[..]

Staat genoteerd - ik wacht nog een paar dagen (na het weekend) af en als er niemand meer biedt dan zijn ze voor jou. Ik moet nl. mijn ouders terugbetalen (is van hun creditcard afgeschreven) dus ik moet zo snel mogelijk geld hebben, anders zou ik ze wel langer bewaren en ze tegen de tijd dat het uitverkocht is verkopen

Okay, dan hou ik dit topic in de gaten.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_16978227
Hoor ik daar ¤ 85 ?
Nee.
pi_16983139
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 19:22 schreef PimD het volgende:
Hoor ik daar ¤ 85 ?
Nog niet, maar hou me op de hoogte als er andere mensen gaan bieden.
pi_16993920
Miesjel, vanavond gaan ze eruit - als er niemand meer biedt zijn ze voor jou
Nee.
pi_16998581
quote:
Op zondag 8 februari 2004 11:28 schreef PimD het volgende:
Miesjel, vanavond gaan ze eruit - als er niemand meer biedt zijn ze voor jou
Okay, dan zal ik er voor zorgen dat we ze snel ophalen.
pi_17153213
Kaartjes zijn zojuist opgehaald door Miesjel - topique kan dus dicht
Nee.
  vrijdag 13 februari 2004 @ 19:49:23 #10
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_17153840
keej veel plezier jullie ermee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: