abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15730090
hmm, nou weet ik niet wat ik moet doen... kaarten reserveren voor dortmund, of wachten op een evt. nederlands concert....

Dortmund is vanuit Leeuwarden 3 uurtjes rijden, dus wel te doen...

pi_15732472
quote:
Op vrijdag 26 december 2003 23:31 schreef weststar het volgende:
hmm, nou weet ik niet wat ik moet doen... kaarten reserveren voor dortmund, of wachten op een evt. nederlands concert....

Dortmund is vanuit Leeuwarden 3 uurtjes rijden, dus wel te doen...

Hmmm... Dat is waarschijnlijk wel dichterbij dan Rotterdam of niet?

Maar ik denk dat er nog wel een Nederlands concert komt. Daar is nog genoeg ruimte voor!

En of het hetzelfde concert is geen idee. Zag er wel wat over op een duitse forum, maar daar kon ik niet veel van maken. Ook geen idee of het podium weer in het midden van de zaal is....

pi_15846715
Uit een topic van het forum op de officiele site:
quote:
I think he's coming next year.....according a Dutch newspaper....probably May!
This was written in the "NOORD HOLLANDS DAGBLAD" :,,Een boek over mezelf schrijven? Alsjeblieft zeg. Je daden spreken voor zich en privé is privé. Wat ik wel hoop te doen is in mei volgend jaar nog eens op te treden in Nederland. Daar heb ik tijdens deze tournee maar één concert gegeven en dat is eerlijk gezegd een beetje mager.''
Kan er online zo snel niks van terugvinden, maar dat klinkt hoopvol
pi_16046563
van z'n officiële site:

Holland 6-May-2004 Rotterdam - Ahoy

Kan helaas nog niks vinden van wanneer de vvk begint.

Nee.
pi_16046731
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:39 schreef PimD het volgende:
van z'n officiële site:

Holland 6-May-2004 Rotterdam - Ahoy

Kijk je daar elke dag meerder malen op maken ze het bekend als je effe niet oplet

Maar ik denk dat det vvk zaterdag al van start gaat. Zal morgen wel een aankondiging van Mojo komen denk ik. Anders volgende week wel

pi_16051896
mooi! Goed nieuws!
Aleen ticketservice meldt nog nix op haar site. Weet iemand al wanneer voorverkoop start?
  donderdag 8 januari 2004 @ 11:17:40 #57
63772 RonB
Yabadabado?
pi_16062169
oh ja, ik had hier nog niks over gezegd:
YESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!

... and the modern stone age family
pi_16080900
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:44 schreef calvobbes het volgende:

Zal morgen wel een aankondiging van Mojo komen denk ik.

Nou niks dus

Dat word dus toch pas volgende week.

pi_16081182
vandaag ff ticketservice gebeld.. daar wisten ze nog van nix... of ik niet in de war was met het concert van mei 2003...
Elke donderdag komt er een nieuwe agenda, dus die moest ik dan maar ff in de gaten houden..

wordt vervolgd

[Dit bericht is gewijzigd door weststar op 08-01-2004 21:04]

pi_16289448
Nou die kaarten gaan dus nog niet in de vvk zaterdag

Gelukkig ook maar, want er zullen wel ongeveer 100.000 Marco Borsato fans een kaartje voor zijn concerten willen. En er zullen ook nog wel een aantal Limp Bizkit fans voor de deuren van de postkantoren liggen.

pi_16441225
Hmmm.. Het lijkt er toch op alsof de kaarten a.s. zaterdag in de verkoop gaan. Samen met de kaartjes voor de TMF awards. Dus de Peter Gabriel fan zal zich door een boel breezahtutten moeten slaan.

Zou helemaal een feest worden als dan ook de verkoop van Britney Spears start

Iig een kleine beetje meer info over de "nieuwe tour" van de PG site:

quote:
A little information on the forthcoming dates has found it's way to us.

Speaking of the new dates, Peter said:

' We all had a great time on the Growing Up tour last year, but sadly we couldn't take it to as many places as we wanted to, so we decided to come back for part 2. I'm particularly looking forward to playing in some of the places I haven't performed for many years'.

Peter's taking 'The Growing Up Tour' out of storage and back out on the road. The 'STILL GROWING UP 2004 TOUR' will come to the UK in June and will be the finale of a 23 date European tour.

The 'Still Growing Up 2004' Tour follows on from last year's 'Growing Up Tour', which again brought together Gabriel and leading theatrical director Robert Lepage who collaborated on the ground breaking 'Secret World Tour' in 1993.

There will be new material and theatrics in the show. Staged in the round, fans will be able to see Gabriel suspended upside down from the stage and performing inside the now famous giant inflatable Zorb ball. With boats, balls and bicycles, it is a unique and memorable combination of sound and vision.

The new dates will showcase songs from across Peter's career, including tracks from 'UP' and some of his biggest hits, which feature on his most recent double album, 'HIT'. New material such as 'Burn You Up, Burn You Down' will be performed as part of the tour for the first time, along with a raft of his biggest songs, including 'Sledgehammer', 'Solsbury Hill', 'Mercy Street' and 'Red Rain'. The show also features poignant renditions of songs, such as 'Father Son' from the OVO album in 2000.

The new tour sees Peter team up again with guitarist David Rhodes and bass player Tony Levin, with Richard Evans on guitars, mandolin and whistle, Ged Lynch returning on drums and Rachel Z on keyboards. Daughter Melanie joins her father once again on stage on vocals. -2- performed as part of the tour for the first time, along with a raft of his biggest songs, including 'Sledgehammer', 'Solsbury Hill', 'Mercy Street' and 'Red Rain'. The show also features poignant renditions of songs, such as 'Father Son' from the 'OVO' album in 2000. The new tour sees Gabriel team up again with guitarist David Rhodes and bass player Tony Levin, with Richard Evans on guitars, mandolin and whistle, Ged Lynch returning on drums and Rachel Z on keyboards. Daughter Melanie joins her father once again on stage on vocals.

Overigens is het concert al wel bevestigd op de Ahoy site maar daar staat nog geen vvk datum. Kaarten kosten ongeveer ¤ 43,50 / ¤ 41
pi_16454465
Op de Ahoy staat is inmiddels te lezen dat het concert a.s. zaterdag in de verkoop gaat.

Het concert van Britney Spears staat ook aangekondigd, maar nog niet wanneer die in de verkoop gaat. Dus dat kan ook wel pas volgende week zijn.

pi_16462875
Britney gaat volgende week in de verkoop volgens een mailtje van Mojo. Dus dat scheelt weer een berglading bakvissen
pi_16539146
En mijn kaartjes zijn virtueel binnen

Voor diegene die het nog via internet willen proberen

Algemene kaarten:
https://tickets.lvp.nl/trs/res1.php?vn=1093&origin=0

Zitplaatsen op het veld:
https://tickets.lvp.nl/trs/res1.php?vn=1095&origin=0

[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 24-01-2004 10:23]

zaterdag 24 januari 2004 @ 10:41:34 #65
73742 fripper
"Call It Anything"
pi_16539381
Kaartje binnen

Als ze dat geld van die reserveringskosten nu eens gaan uitgeven aan een wat snellere computer .....

"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
  zaterdag 24 januari 2004 @ 12:57:56 #66
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_16541875
Twee veldkaarten voor deze meneer!

Ik ben HEEL benieuwd. Nog 4 maandjes om m'n kennis van de Peter Gabriel nummers wat op te poetsen...

I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_16541898
* PimD heeft ook 2 virtuele kaartjes
Nee.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 13:48:45 #68
63772 RonB
Yabadabado?
pi_16542970
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 12:59 schreef PimD het volgende:
* PimD heeft ook 2 virtuele kaartjes
minus 1 voor mij!
tweede keer dat ik hem live ga zien. gaat hard zo
... and the modern stone age family
pi_16545164
Ik wil er ook naartoe, maar heb nog geen kaartjes gehaald... Lichte twijfel, met name bij enkele mensen waarmee ik gaan omdat ze vorig jaar al geweest zijn... En tis toch veel geld...
pi_16546613
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 15:18 schreef Arinna het volgende:
Ik wil er ook naartoe, maar heb nog geen kaartjes gehaald... Lichte twijfel, met name bij enkele mensen waarmee ik gaan omdat ze vorig jaar al geweest zijn... En tis toch veel geld...
Gewoon gaan - anders krijg je spijt als ie hierna besluit niet meer te gaan toeren of als het weer 10+ jaar duurt voordat ie weer gaat touren. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik Brian May van Queen maar 1x heb gezien tijdens zijn tour in 1998
Nee.
pi_16547310
Mooi ik heb de kaartjes ook binnen, en tevens 2 virtueel, maar ff afwachten of ik die nog afhaal. Ik heb er iig zin in!

4 mei Sting, 6 mei Peter Gabriel (ik kan er wel blijven slapen!)

[Dit bericht is gewijzigd door weststar op 24-01-2004 16:53]

pi_16659978
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 10:15 schreef calvobbes het volgende:
En mijn kaartjes zijn virtueel binnen
En nu ook IRL
pi_16710749
En ook ik heb mijn kaartjes binnen!
pi_16880346
Ik heb gister avond ook kaartjes besteld! Heb er echt zin in. ongeveer 10 jaar geleden heb ik een keer een concert van hem op tv gezien (secret world live) Sinsdien grote fan van hem@@!
pi_16920587
[TK] 2x Peter Gabriel 06/05/2004

Wie o wie maakt me los ?

Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')