Dortmund is vanuit Leeuwarden 3 uurtjes rijden, dus wel te doen...
quote:Hmmm... Dat is waarschijnlijk wel dichterbij dan Rotterdam of niet?
Op vrijdag 26 december 2003 23:31 schreef weststar het volgende:
hmm, nou weet ik niet wat ik moet doen... kaarten reserveren voor dortmund, of wachten op een evt. nederlands concert....Dortmund is vanuit Leeuwarden 3 uurtjes rijden, dus wel te doen...
Maar ik denk dat er nog wel een Nederlands concert komt. Daar is nog genoeg ruimte voor!
En of het hetzelfde concert is geen idee. Zag er wel wat over op een duitse forum, maar daar kon ik niet veel van maken. Ook geen idee of het podium weer in het midden van de zaal is....
quote:Kan er online zo snel niks van terugvinden, maar dat klinkt hoopvol
I think he's coming next year.....according a Dutch newspaper....probably May!
This was written in the "NOORD HOLLANDS DAGBLAD" :,,Een boek over mezelf schrijven? Alsjeblieft zeg. Je daden spreken voor zich en privé is privé. Wat ik wel hoop te doen is in mei volgend jaar nog eens op te treden in Nederland. Daar heb ik tijdens deze tournee maar één concert gegeven en dat is eerlijk gezegd een beetje mager.''
Holland 6-May-2004 Rotterdam - Ahoy
Kan helaas nog niks vinden van wanneer de vvk begint.
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 19:39 schreef PimD het volgende:
van z'n officiële site:Holland 6-May-2004 Rotterdam - Ahoy
![]()
Kijk je daar elke dag meerder malen op maken ze het bekend als je effe niet oplet
Maar ik denk dat det vvk zaterdag al van start gaat. Zal morgen wel een aankondiging van Mojo komen denk ik. Anders volgende week wel
quote:Nou niks dus
Op woensdag 7 januari 2004 19:44 schreef calvobbes het volgende:Zal morgen wel een aankondiging van Mojo komen denk ik.
Dat word dus toch pas volgende week.
wordt vervolgd
[Dit bericht is gewijzigd door weststar op 08-01-2004 21:04]
Gelukkig ook maar, want er zullen wel ongeveer 100.000 Marco Borsato fans een kaartje voor zijn concerten willen. En er zullen ook nog wel een aantal Limp Bizkit fans voor de deuren van de postkantoren liggen.
Zou helemaal een feest worden als dan ook de verkoop van Britney Spears start
Iig een kleine beetje meer info over de "nieuwe tour" van de PG site:
quote:Overigens is het concert al wel bevestigd op de Ahoy site maar daar staat nog geen vvk datum. Kaarten kosten ongeveer ¤ 43,50 / ¤ 41
A little information on the forthcoming dates has found it's way to us.Speaking of the new dates, Peter said:
' We all had a great time on the Growing Up tour last year, but sadly we couldn't take it to as many places as we wanted to, so we decided to come back for part 2. I'm particularly looking forward to playing in some of the places I haven't performed for many years'.
Peter's taking 'The Growing Up Tour' out of storage and back out on the road. The 'STILL GROWING UP 2004 TOUR' will come to the UK in June and will be the finale of a 23 date European tour.
The 'Still Growing Up 2004' Tour follows on from last year's 'Growing Up Tour', which again brought together Gabriel and leading theatrical director Robert Lepage who collaborated on the ground breaking 'Secret World Tour' in 1993.
There will be new material and theatrics in the show. Staged in the round, fans will be able to see Gabriel suspended upside down from the stage and performing inside the now famous giant inflatable Zorb ball. With boats, balls and bicycles, it is a unique and memorable combination of sound and vision.
The new dates will showcase songs from across Peter's career, including tracks from 'UP' and some of his biggest hits, which feature on his most recent double album, 'HIT'. New material such as 'Burn You Up, Burn You Down' will be performed as part of the tour for the first time, along with a raft of his biggest songs, including 'Sledgehammer', 'Solsbury Hill', 'Mercy Street' and 'Red Rain'. The show also features poignant renditions of songs, such as 'Father Son' from the OVO album in 2000.
The new tour sees Peter team up again with guitarist David Rhodes and bass player Tony Levin, with Richard Evans on guitars, mandolin and whistle, Ged Lynch returning on drums and Rachel Z on keyboards. Daughter Melanie joins her father once again on stage on vocals. -2- performed as part of the tour for the first time, along with a raft of his biggest songs, including 'Sledgehammer', 'Solsbury Hill', 'Mercy Street' and 'Red Rain'. The show also features poignant renditions of songs, such as 'Father Son' from the 'OVO' album in 2000. The new tour sees Gabriel team up again with guitarist David Rhodes and bass player Tony Levin, with Richard Evans on guitars, mandolin and whistle, Ged Lynch returning on drums and Rachel Z on keyboards. Daughter Melanie joins her father once again on stage on vocals.
Het concert van Britney Spears staat ook aangekondigd, maar nog niet wanneer die in de verkoop gaat. Dus dat kan ook wel pas volgende week zijn.
Voor diegene die het nog via internet willen proberen
Algemene kaarten:
https://tickets.lvp.nl/trs/res1.php?vn=1093&origin=0
Zitplaatsen op het veld:
https://tickets.lvp.nl/trs/res1.php?vn=1095&origin=0
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 24-01-2004 10:23]
Als ze dat geld van die reserveringskosten nu eens gaan uitgeven aan een wat snellere computer .....
Ik ben HEEL benieuwd. Nog 4 maandjes om m'n kennis van de Peter Gabriel nummers wat op te poetsen...
quote:minus 1 voor mij!
Op zaterdag 24 januari 2004 12:59 schreef PimD het volgende:
* PimD heeft ook 2 virtuele kaartjes
quote:Gewoon gaan - anders krijg je spijt als ie hierna besluit niet meer te gaan toeren of als het weer 10+ jaar duurt voordat ie weer gaat touren. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik Brian May van Queen maar 1x heb gezien tijdens zijn tour in 1998
Op zaterdag 24 januari 2004 15:18 schreef Arinna het volgende:
Ik wil er ook naartoe, maar heb nog geen kaartjes gehaald... Lichte twijfel, met name bij enkele mensen waarmee ik gaan omdat ze vorig jaar al geweest zijn... En tis toch veel geld...
4 mei Sting, 6 mei Peter Gabriel (ik kan er wel blijven slapen!)
[Dit bericht is gewijzigd door weststar op 24-01-2004 16:53]
quote:En nu ook IRL
Op zaterdag 24 januari 2004 10:15 schreef calvobbes het volgende:
En mijn kaartjes zijn virtueel binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |