Dat klinkt nog wel een beetje hoopvol.quote:Het is bewolkt en lokaal valt er al wat lichte regen. In de loop van de ochtend neemt van het westen uit de kans op buiige regen toe en in de middag zou er ook een klap onweer bij kunnen zitten. In het noordwesten van het land wordt het in de loop van de avond droog.
Poncho!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[afbeelding]
Neem je kaplaarzen en je zuidwestertje maar mee.
Is de parkeergelegenheid in de buurt van het Westerpark echt zo'n drama als ze omschrijven op de site?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik werk vlak naast station Sloterdijk en heb afgelopen woensdag al de bussen daar vandaan zien vertrekken naar het concert van James Morrison.
Vanavond verwacht ik een lange rij mensen in regenkleding, met paraplu's (die in beslag genomen gaan worden, denk ik) en de o zo Nederlandse plastic afdekzeiltjes te zien bij de pendelbussen...
Garage Westersluis ligt het dichtst bij het concertterrein, maar kan slechts 480 auto's kwijt en zal lastig te bereiken zijn vanaf de snelweg (Haarlemmerweg zal dichtslibben, gok ik). Parkeerplaats Houthavens ligt z'n 700 meter van het Westerpark af, maar heeft slechts één toegangsweg, wat na afloop van het concert een probleem kan worden als iedereen weg wil rijden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is de parkeergelegenheid in de buurt van het Westerpark echt zo'n drama als ze omschrijven op de site?
Heb namelijk niet echt zin om bij Sloterdijk te parkeren en dan door met de pendelbus.
Nou kun je volgens de site van de Westergas fabriek parkeren in parkeergarage Westersluis en er schijnt ook een parkeerplaats Houthavens te zijn...
En op die site van Live in Westerpark staat inderdaad vermeld dat paraplu's in beslag worden genomen...
Ik vertrek rond vier uur / half vijf van Den Haag. Ik gok erop dat ik dan nog net voor de grote drukte zit. Mocht alles al vol zitten, kan ik altijd nog uitwijken richting Sloterdijk. Dat ik na afloop even vast sta in het verkeer dat is dan een gegeven, liever dat dan met tig mensen staan te wachten op de pendelbussen of na een hele avond staan nog een half uur lopen, al dan niet in de regen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Garage Westersluis ligt het dichtst bij het concertterrein, maar kan slechts 480 auto's kwijt en zal lastig te bereiken zijn vanaf de snelweg (Haarlemmerweg zal dichtslibben, gok ik). Parkeerplaats Houthavens ligt z'n 700 meter van het Westerpark af, maar heeft slechts één toegangsweg, wat na afloop van het concert een probleem kan worden als iedereen weg wil rijden.
Vanaf station Sloterdijk, waar voldoende gratis parkeerplek is, is het lopend ook te doen, ik denk dat je ruim een half uurtje onderweg bent. Volg de fietspaden langs het spoor, ga het spoor onderdoor, rechtdoor tot aan de gebouwen van PVF en de Postbank en ga naar links langs de tuinhuisjes. Aan het eind van het pad ligt het Westerpark.
En de zon en regen samen gaf een goed excuus om Steam te introducerenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:51 schreef fripper het volgende:
Dat was mooiFlinke stapel klassiekers.
Goede tip van MadMaster over het parkeren , en het weer viel uiteindelijk tijdens het concert wel redelijk mee , alleen een flinke bui tijdens Family Snapshot.
Ja, moet ik je gelijk in geven. Het miste een soort magie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:20 schreef MuadDib het volgende:
Misschien lag het aan het weer, misschien aan de locatie, misschien aan plek waar ik stond of mischien gewoon aan mezelf maar het had niet de "magie" waar ik op had gehoopt. Het was wel een goed concert, mooie setlist maar "goed" is niet genoeg voor PG. Maar misschien had ik de lat gewoon te hoog gelegd. Maar al met al heb ik me wel prima vermaakt.
En het moment met links een ondergaande zon en rechts een regenboog was dan weer erg mooi.
Inderdaad dat vond ik ook... Gewoon de hele sfeer van (Still) Growing Up was een beetje afwezig. En de aangepaste versie van No Self Control en Lay Your Hands On Me met zowat een housebeat-achtig iets eronder vond ik ook wat minder geslaagd (niet slecht, maar niet zo geniaal als ik had gehoopt).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:20 schreef MuadDib het volgende:
Misschien lag het aan het weer, misschien aan de locatie, misschien aan plek waar ik stond of mischien gewoon aan mezelf maar het had niet de "magie" waar ik op had gehoopt. Het was wel een goed concert, mooie setlist maar "goed" is niet genoeg voor PG. Maar misschien had ik de lat gewoon te hoog gelegd. Maar al met al heb ik me wel prima vermaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |