abonnement Unibet Coolblue
pi_191596110
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:44 schreef linebear het volgende:

[..]

Dat wordt toch door iemand anders gezongen?
_O-
  vrijdag 21 februari 2020 @ 18:31:16 #227
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191618679
De odds bij betfair exchange staan nu zo ongelooflijk hoog, dus als je nog wilt inzetten voordat de inzending bekend wordt. Dit is je kans. 5 euro inzet kan dan 500 euro winst betekenen.
pi_191618901
Ik lees bovendien net in het AD dat ze de media uitingen opvoeren naar mate de bekendmaking van de song dichterbij komt. Morgen groot artikel in het AD over Jeangu. Ze mochten blijkbaar niet eerder publiceren..https://www.ad.nl/achter-(...)tivalster~a2f45817d/
pi_191620172
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 18:31 schreef lashatumbai het volgende:
De odds bij betfair exchange staan nu zo ongelooflijk hoog, dus als je nog wilt inzetten voordat de inzending bekend wordt. Dit is je kans. 5 euro inzet kan dan 500 euro winst betekenen.
Ik wilde wat inzetten maar ik moest eerst documenten uploaden om m’n account te bevestigen ivm privacy. Het duurt 3 dagen voordat ze het verwerkt hebben en m’n account weer vrijgeven :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191620554
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:31 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik wilde wat inzetten maar ik moest eerst documenten uploaden om m’n account te bevestigen ivm privacy. Het duurt 3 dagen voordat ze het verwerkt hebben en m’n account weer vrijgeven :{
De odds gaan momenteel alleen maar omhoog, dus wat dat betreft is dat een geluk bij een ongeluk. :P

Hopelijk wordt het een goed liedje trouwens, want ik zit ondertussen al tot mijn elleboog in Jeangu. 8-)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191620636
Uit dat artikel in het AD, interview waarom ze journalist is voor het songfestival:

quote:
Voetbalverslaggevers zijn vaak dol op het spelletje. Moet je van het Songfestival houden om er goed over te kunnen schrijven?
,,Natuurlijk moet je het in de basis boeiend vinden. Maar ik vind de meeste onderwerpen sowieso interessant. Het is nog steeds niet mijn soort muziek, maar ik merk wel dat ik het steeds leuker ben gaan vinden om me in het hele circus te verdiepen. Misschien ben ik volgend jaar wel ineens zo’n crack.”
“Het is nog steeds niet mijn soort muziek”
Sorry maar dan heb je het toch gewoon niet begrepen? :D er zijn zoveel verschillende stijlen vertegenwoordigd!
Forbidden but tasteful.
pi_191620698
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]

De odds gaan momenteel alleen maar omhoog, dus wat dat betreft is dat een geluk bij een ongeluk. :P

Hopelijk wordt het een goed liedje trouwens, want ik zit ondertussen al tot mijn elleboog in Jeangu. 8-)
Mijn account is vrijgegeven, ik heb er even een chat tegenaan gegooid. Documentje geüpload en hoppa *O*
Wat moet ik doen, backen of layen? Ik snap het niet goed :@
En ik heb ¤ 20,- in m’n wallet :?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191620775
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:55 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Mijn account is vrijgegeven, ik heb er even een chat tegenaan gegooid. Documentje geüpload en hoppa *O*
Wat moet ik doen, backen of layen? Ik snap het niet goed :@
En ik heb ¤ 20,- in m’n wallet :?
Lees dit topic maar even door ESF / Het ESF-wedtopic (met uitleg)

De ESF-winner markt vind je hier: https://www.betfair.com/e(...)s/market/1.165187420

Die 20 euro is waarschijnlijk een welkomstbonus :)

En je moet backen als je verwacht dat iets gebeurt, of een prijs in de markt leggen. Als je lay't dan verkoop je je weddenschap aan iemand anders. Op zich mag dat, want die 120 dat ben ik, maar dat zal niet je bedoeling zijn :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 21 februari 2020 @ 21:00:19 #234
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191620786
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:55 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Mijn account is vrijgegeven, ik heb er even een chat tegenaan gegooid. Documentje geüpload en hoppa *O*
Wat moet ik doen, backen of layen? Ik snap het niet goed :@
En ik heb ¤ 20,- in m’n wallet :?
Back alleen Jeangu. Als je dat wil. Je kunt dan de odds invoeren waar tegen je Jeangu wilt backen. Op dit moment is 95 het hoogste wat meteen gebackt wordt. Als je 100 invoert, dan is het even wachten tot iemand dat wil layen. (klinkt misschien een beetje vaag, maar je kunt me ook even DM'en)
pi_191620793
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Hopelijk wordt het een goed liedje trouwens, want ik zit ondertussen al tot mijn elleboog in Jeangu. 8-)
_O-
Ik heb er een heel goed gevoel over, net als bij Duncan en toen heb ik niet ingezet helaasch.

Ik ben bang dat het lied zo gaat lekken en de odds flink dalen (zeg ik het goed zo)?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191620846
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:59 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Lees dit topic maar even door ESF / Het ESF-wedtopic (met uitleg)

De ESF-winner markt vind je hier: https://www.betfair.com/e(...)s/market/1.165187420

Die 20 euro is waarschijnlijk een welkomstbonus :)

En je moet backen als je verwacht dat iets gebeurt, of een prijs in de markt leggen. Als je lay't dan verkoop je je weddenschap aan iemand anders. Op zich mag dat, want die 120 dat ben ik, maar dat zal niet je bedoeling zijn :P
Oh ja, dat topic is er ook nog. Dank!

Vind het wel lastig hoor :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191620975
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:52 schreef FruitofUtopia het volgende:
Uit dat artikel in het AD, interview waarom ze journalist is voor het songfestival:
[..]

“Het is nog steeds niet mijn soort muziek”
Sorry maar dan heb je het toch gewoon niet begrepen? :D er zijn zoveel verschillende stijlen vertegenwoordigd!
Uit hetzelfde artikel:
quote:
Ik ben totaal niet zo’n crack die weet wie er in 1974 op vier is geëindigd, hoor. Maar toen Duncan vorig jaar won – en Nederland dus gastland werd – realiseerde ik me wel meteen dat het heel veel teweeg zou brengen.
No shit, Sherlock.
pi_191621015
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:00 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

_O-
Ik heb er een heel goed gevoel over, net als bij Duncan en toen heb ik niet ingezet helaasch.

Ik ben bang dat het lied zo gaat lekken en de odds flink dalen (zeg ik het goed zo)?
Ja, ik verwacht dat er nu niet meteen iets spannends gaat gebeuren, maar in de aanloop van de aankondiging denk ik dat de odds wel wat gaan dalen. Dat is uiteindelijk ook wel de bedoeling natuurlijk. In de ideale wereld kan je dan weer layen.

Als je een tientje inzet op 100, pak je dus 1000 euro als Jeangu daadwerkelijk wint en ben je dat tientje kwijt als het niet gebeurt. Als de odd daalt naar 70, dan kan je weer een tientje layen op dat niveau. Dan verlies je dus 700 euro als hij wint, maar verdien je een tientje als hij niet wint. Per saldo verdien je dan dus 300 euro als hij wint, en kost het niets als hij niet wint.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191621156
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:10 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ja, ik verwacht dat er nu niet meteen iets spannends gaat gebeuren, maar in de aanloop van de aankondiging denk ik dat de odds wel wat gaan dalen. Dat is uiteindelijk ook wel de bedoeling natuurlijk. In de ideale wereld kan je dan weer layen.

Als je een tientje inzet op 100, pak je dus 1000 euro als Jeangu daadwerkelijk wint en ben je dat tientje kwijt als het niet gebeurt. Als de odd daalt naar 70, dan kan je weer een tientje layen op dat niveau. Dan verlies je dus 700 euro als hij wint, maar verdien je een tientje als hij niet wint. Per saldo verdien je dan dus 300 euro als hij wint, en kost het niets als hij niet wint.
Nu snap ik het wat beter ;)
Kun je ook inzetten op dat hij tweede wordt? Nee hè? :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191621199
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:17 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Nu snap ik het wat beter ;)
Kun je ook inzetten op dat hij tweede wordt? Nee hè? :@
Alleen Top 3/4/5, maar die markten worden pas later echt actief.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191621266
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:20 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Alleen Top 3/4/5, maar die markten worden pas later echt actief.
Oh okee, even in de gaten houden dus.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191621315
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 20:52 schreef FruitofUtopia het volgende:
Uit dat artikel in het AD, interview waarom ze journalist is voor het songfestival:
[..]

“Het is nog steeds niet mijn soort muziek”
Sorry maar dan heb je het toch gewoon niet begrepen? :D er zijn zoveel verschillende stijlen vertegenwoordigd!
:')

'Ik doe dit wel, maar stel je voor dat iemand denkt dat ik het echt leuk vind!!'
  ESF Reporter vrijdag 21 februari 2020 @ 21:58:07 #243
87554 Cee
Welluk?
pi_191621861
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:26 schreef Em31 het volgende:

[..]

:')

'Ik doe dit wel, maar stel je voor dat iemand denkt dat ik het echt leuk vind!!'
Dat tot twee keer gebruiken van “ik ben niet zo’n crack”, wat is dat voor term. :') Lijkt inderdaad dat ze zich schaamt het ESF ineens te willen volgen. Ik zou me eerder generen dat je met cameraman en alles naar Suriname gaat om wat familieleden op te snorren van Jeangu om er achter te komen wie hij is terwijl je ook gewoon kan googlen en de man zelf kan interviewen.
pi_191622177
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 21:58 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat tot twee keer gebruiken van “ik ben niet zo’n crack”, wat is dat voor term. :') Lijkt inderdaad dat ze zich schaamt het ESF ineens te willen volgen. Ik zou me eerder generen dat je met cameraman en alles naar Suriname gaat om wat familieleden op te snorren van Jeangu om er achter te komen wie hij is terwijl je ook gewoon kan googlen en de man zelf kan interviewen.
https://www.mediacourant.(...)er-aan-met-ad-bitch/

Ik stel voor dat we deze mevrouw lekker negeren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191622572
Begin van de avond stonden we op 95, nu op 55 bij Betfair :o
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 21 februari 2020 @ 22:37:22 #246
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191622615
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 22:35 schreef GeorgeM het volgende:
Begin van de avond stonden we op 95, nu op 55 bij Betfair :o
Ben je alles aan het opkopen? Dan zakt t vanzelf wel ^O^ _O- :D
pi_191622637
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 22:37 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Ben je alles aan het opkopen? Dan zakt t vanzelf wel ^O^ _O- :D
Nee, heb nog niks gedaan :{ ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 21 februari 2020 @ 22:39:57 #248
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191622649
Er is wel echt weinig geld op NL ingezet tot nu toe (1% van al het ingezette geld) . Niet alleen omdat het lied nog niet bekend is...Denk dat er over het algemeen weinig geloof is dat een organiserend land daadwerkelijk nog een keer kan winnen.
pi_191622666
Ze lezen hier mee joh _O- en zijn gaan inzetten
  ESF Reporter vrijdag 21 februari 2020 @ 22:43:16 #250
87554 Cee
Welluk?
pi_191622705
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 22:39 schreef lashatumbai het volgende:
Er is wel echt weinig geld op NL ingezet tot nu toe (1% van al het ingezette geld) . Niet alleen omdat het lied nog niet bekend is...Denk dat er over het algemeen weinig geloof is dat een organiserend land daadwerkelijk nog een keer kan winnen.
Ik denk dat inderdaad niet onze reputatie of de artiest oorzaak zijn maar het feit dat een organiserend land de laatste tijd nooit goed scoort erg weinig vertrouwen geeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')