Die zestigers ja, frotten, aaien, kussen, knuffelen en het nu al over trouwen hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:46 schreef freaky40 het volgende:
Lang Leve de Liefde begint wel wat leuker te worden nu. Dat stel wat er gisteren in is gekomen; lieve help! En die 2 oudere deelnemers krijg ik toch wel plaatsvervangende schaamte bij...brr...
Het kan bijna niet waar zijn die twee. Maar wel leuke TV.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die zestigers ja, frotten, aaien, kussen, knuffelen en het nu al over trouwen hebben![]()
![]()
![]()
Hij zit met zijn lippen aan haar bovenarm vastgezogen om haar te "proeven" ...
Als je van plaatsvervangend beschamende oudjes houdt die op TV een knullig showtje opvoeren.. ik zie het toch echt als afzeik TVquote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het kan bijna niet waar zijn die twee. Maar wel leuke TV.
Nahh ja, afzijk TV is inderdaad misschien wel op retour, laat je voor lul zetten TV is met dit Showtje misschien wel een hele nieuwe richting…quote:Op vrijdag 24 januari 2020 19:16 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie nergens dat er afgezeken wordt...
Ik krijg de griezels van die vent, maar zij schijnt het superleuk te vindenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die zestigers ja, frotten, aaien, kussen, knuffelen en het nu al over trouwen hebben![]()
![]()
![]()
Ze vindt het allemaal prachtig.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik krijg de griezels van die vent, maar zij schijnt het superleuk te vinden
Al 2 of 3 scheidingen achter de rug, lijkt mij ook een heel bezitterig baasje.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik het zelfde als jou ......ik griezel van die vent , maar goed ze laat het toe , en lekkerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij 3 x gescheiden en zij 2 xquote:Op zaterdag 25 januari 2020 12:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Al 2 of 3 scheidingen achter de rug, lijkt mij ook een heel bezitterig baasje.
Waren ook bij de talkshow Op1, dus ze zijn nog samen.
Haha ja, goorquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Denk toch minder voor hun kinderen als ze die hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het kan bijna niet waar zijn die twee. Maar wel leuke TV.
Ook bij haar heb ik dat.......zou me zelf afvragen of ik in de maling wordt genomen.....en me zeer ongemakkelijk voelen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |