quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doe je anders nooit, wat heeft Hidi wat wij niet hebben
Ik mag hem graagquote:Op maandag 20 januari 2020 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doe je anders nooit, wat heeft Hidi wat wij niet hebben
Ja daar gaan we weer.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Soury heeft hekel aan groetjes, zwaaien en weltrustens.
Trustequote:
Voor je het weet is Fok (hoe heet dat oude forum van de telegraaf ook alweer dat gestopt is)quote:Op maandag 20 januari 2020 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elke ochtend groetjes met glitters![]()
Hidi!
Hyves en die sukkels waren dwarsquote:Op maandag 20 januari 2020 18:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor je het weet is Fok (hoe heet dat oude forum van de telegraaf ook alweer dat gestopt is)
Ja precies...voor je het weet ziet Fok! eruit als Hyvesquote:
Ik gelukkig ook nooit, een beetje selectief zijn wie je toevoegt.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg die ellende gelukkig nooit. Het is zwaar kut idd
Hyvesquote:Op maandag 20 januari 2020 18:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor je het weet is Fok (hoe heet dat oude forum van de telegraaf ook alweer dat gestopt is)
Ja dat kan zomaar gebeurenquote:Op maandag 20 januari 2020 18:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja precies...voor je het weet ziet Fok! eruit als Hyves
Ook jij kan te ver gaan.quote:
ik heb de buurvrouw van vroeger maar ontvolgd, de glitters waren een beetje too muchie.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook nooit, een beetje selectief zijn wie je toevoegt.
Ik skip dit 40 plus forum ook van 8 tot 17:00quote:Op maandag 20 januari 2020 18:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook nooit, een beetje selectief zijn wie je toevoegt.
Doe maar op FBquote:Op maandag 20 januari 2020 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Vond de quote gewoon mooi meer niet, post zoiets wel niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Je bent dus ook niet benieuwd naar mijn unicornglitterplaatjequote:
Want tussen 8 en 5 is het hier glitterplaatjesgalorequote:Op maandag 20 januari 2020 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik skip dit 40 plus forum ook van 8 tot 17:00
quote:Op maandag 20 januari 2020 18:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe maar op FB
WheheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik ga je ontvrienden hoor.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent dus ook niet benieuwd naar mijn unicornglitterplaatje
Ja best wel het kusje kroel gedoe. Oh je bent lief, oh dank je jij ook.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want tussen 8 en 5 is het hier glitterplaatjesgalore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |