Sofie heeft dat ook eens bij mijn vriend voor elkaar gekregen. Huisarts heeft toen antibiotica-druppels voorgeschreven. Na 2 dagen was de pijn zo goed als weg. En verder helemaal restloos hersteld. Sterkte!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:51 schreef -Mellow- het volgende:
Mijn baby heeft vannacht haar vingertje met volle vaart in mijn pupil geplant. Ik had haar nageltjes al n tijdje niet gekniptSchaafwondje op mijn hoornvlies nu en kan alleen maar met pijnstillers op de bank
Mijn lief heeft wel een stoer ooglapje voor me gemaakt vannochtend
Dankje.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:53 schreef Takkie88 het volgende:
[..]
Sofie heeft dat ook eens bij mijn vriend voor elkaar gekregen. Huisarts heeft toen antibiotica-druppels voorgeschreven. Na 2 dagen was de pijn zo goed als weg. En verder helemaal restloos hersteld. Sterkte!
Ik zie dat ze meerdere soorten hebben, welke gebruik jij dan? Ik wil Thomas (als het niet per se nodig is) zo min mogelijk geven naast bv, dus als het via mij kan lijkt mij dat het beste.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:05 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Goede ervaringen ja. Nu hebben mijn kinderen en ik een goede darmflora, maar als het een keer wat minder is, dan geef ik wat Orthiflor en dan is het eigenlijk meteen weer fijn. Ik merk dan snel verschil in substantie en ook in frequentie. Ik vind het wel fijn spul. Het is niet goedkoop, maar zeker in de winter vind ik het wel fijn om wat extra te boosten hier en daar.
Bij de baby's neem ik het zelf in om via de borstvoeding nog wat extra mee te kunnen geven.
Die voor moeder & baby, Orthiflor start heet ie volgens mij.quote:Op zondag 2 februari 2020 08:00 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik zie dat ze meerdere soorten hebben, welke gebruik jij dan? Ik wil Thomas (als het niet per se nodig is) zo min mogelijk geven naast bv, dus als het via mij kan lijkt mij dat het beste.
Ah leuk! Goed dat het lijkt te bevallen, en mooi duurzaam dat meerdere mensen er plezier van hebbenquote:Op zondag 2 februari 2020 18:55 schreef B.ertha het volgende:
@:keroppi hij vindt het wel leuk geloof ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe slapen ze dan wel? Op je en/of in draagzak cq doek?quote:Op zondag 2 februari 2020 15:44 schreef taxibabe het volgende:
Dat is hier heel verschillend. Meestal lukt het niet, soms max een uurtje (plus de tijd voor het in slaap krijgen), en soms lukt het 2 uur.
Draagdoek vind hij niet meer leuk..quote:Op zondag 2 februari 2020 20:12 schreef June. het volgende:
[..]
Hoe slapen ze dan wel? Op je en/of in draagzak cq doek?
Ik probeer T toch elke keer weer in bed te leggen om te slapen. Even op mij of in de draagzak vind ik heerlijk maar niet de hele dag..
Ah ja, die heb ik gezien! Morgen moeten we weer naar de huisarts, ik zal eens informeren bij hem. Overigens heeft hij vrijdag na de klysma gepoept, zaterdag een beetje en vanmiddag ook weer een volle luier! Wat kun je blij zijn als je kind weer zelf poept..quote:Op zondag 2 februari 2020 12:20 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Die voor moeder & baby, Orthiflor start heet ie volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |