Jawel, maar GIFjes van verbaasde hondjes zijn altijd goed.quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Je wist toch wel dat Jeroen een meisje is?![]()
(...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij nog tips?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Let met dat verzamelen op, probeer schijnzwangerschap een beetje te voorkomen als je kan
quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jawel, maar GIFjes van verbaasde hondjes zijn altijd goed.True trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als een baasquote:Op zondag 15 maart 2020 01:13 schreef Treinhomo het volgende:
Angel zoekt het hogerop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow ... ik denk dat het stiekem een kat is.quote:Op zondag 15 maart 2020 01:13 schreef Treinhomo het volgende:
Angel zoekt het hogerop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die blik haha. Not amused.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Zwaar leven hoorHet is echt rennen of stilstaan met hem.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:40 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Zwaar leven hoorHet is echt rennen of stilstaan met hem.
hangt graag aan de toogquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik presenteer u Guus:
[ afbeelding ]
Like a boss.
Omg wat een knapperdquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik presenteer u Guus:
[ afbeelding ]
Like a boss.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief koppie... die oortjesquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:39 schreef kuolema het volgende:
Wij (nou ja, mijn moeder en stiefvader, maar ik woon nog bij hen en ben altijd het meest thuis met de hond) hebben sinds twee maanden een hond uit een asiel op Tenerife.
Ze is onwijs lief en aanhankelijk. Echt een knuffelbeest. Verder is ze wel wat angstig.
Ze is twee jaar oud en zo energiek en wild als een puppy. Ik ben zo blij met haar, ze maakt alles beter.
Dit is Atika:
[ afbeelding ]
Eergister hebben we haar voor het eerst losgelaten en dat ging goed. Ze heeft lekker gerend, door het 'moeras' gewaad, met andere honden gespeeld en liep netjes met ons mee.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |