abonnement Unibet Coolblue
pi_196444145
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:27 schreef empire_oathman het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed punt. Ik mag de puzzelmakers niet onderschatten :)
pi_196444894
Die walldoku wil hier ook maar niet vlotten, net als die triadoku. Bij beide staan net iets te weinig getallen om even lekker op weg te kunnen.
Of je moet het op een of andere manier scripten, maar zulke dingen kan ik helaas niet. Dus doorzetten...
pi_196445523
Ja, wat een hel zeg die sudoku's :s)
pi_196445952
Die zijn echt een stuk pittiger dan ik had gedacht toen ik ze eerst zag.
pi_196447138
zo...met een voldaan gevoel naar bed nu....net 27 op kunnen lossen :)
morgen eerst maar eens dochterlief helpen met haar surprise en dan waarschijnlijk verder puzzelen :)
pi_196450064
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 23:55 schreef PnavE_81 het volgende:
zo...met een voldaan gevoel naar bed nu....net 27 op kunnen lossen :)
Aaargh, ik heb gisteren zitten zwoegen om de laatste stap te vinden bij 27, maar geen sigaar. Geen voldaan bedgevoel dus (toch niet van het puzzelen). Deze ochtend wel 1 (laten) af(ge)werk(t)(en).
pi_196450249
Bij die Superhexadoku, geldt daar ook de sudoku-regel dat in elke rij en kolom elk cijfer maar 1 keer mag voorkomen? Ik twijfel vooral omdat dit bij de Octadoku niet het geval lijkt te zijn. :?
pi_196451020
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 november 2020 09:59 schreef Zeveraar het volgende:
Bij die Superhexadoku, geldt daar ook de sudoku-regel dat in elke rij en kolom elk cijfer maar 1 keer mag voorkomen? Ik twijfel vooral omdat dit bij de Octadoku niet het geval lijkt te zijn. :?
Geen heuse spoiler :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196457298
Ligt het aan mij of zijn de puzzels veel moeilijker, of iig anders dan vorig jaar? Vorig jaar had ik tenminste bij een redelijk aantal puzzels een idee waar te beginnen, maar nu heb ik bij driekwart van de puzzels geen idee, waar ook maar te beginnen.
Waarschijnlijk zit ik gewoon nog niet in de puzzelmodus
pi_196457668
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 20:06 schreef QIXL het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de puzzels veel moeilijker, of iig anders dan vorig jaar? Vorig jaar had ik tenminste bij een redelijk aantal puzzels een idee waar te beginnen, maar nu heb ik bij driekwart van de puzzels geen idee, waar ook maar te beginnen.
Waarschijnlijk zit ik gewoon nog niet in de puzzelmodus
Misschien heeft dat er ook mee te maken dat het minder puzzels zijn, dus dat er automatisch minder puzzels zijn waar je direct al ziet wat er verwacht wordt.
pi_196457682
Het is inderdaad wel even inkomen maar als je wat eenmaal bent lukt het wel was mijn ervaring
pi_196457872
Zeker waar, maar volgens mij kan het niet anders dan dat deze echt moeilijker is dan vorig jaar. Sowieso zijn opgaven met figuren automatisch al een stuk lastiger omdat ze op heel veel manieren te interpreteren zijn, en deze puzzel zit er vol mee.
En als je kijkt wat voor werk opgave 1 al is voor maar één puntje...
pi_196458349
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 november 2020 20:54 schreef Legoblokje het volgende:
Zeker waar, maar volgens mij kan het niet anders dan dat deze echt moeilijker is dan vorig jaar. Sowieso zijn opgaven met figuren automatisch al een stuk lastiger omdat ze op heel veel manieren te interpreteren zijn, en deze puzzel zit er vol mee.
En als je kijkt wat voor werk opgave 1 al is voor maar één puntje...
Ja daarom moet je opgave 1 ook uit laten besteden aan je familie en vrienden (en zo zijn er nog een paar van dat type) :P
Verder, er is nog anderhalve maand te gaan, 1 opgave per dag en je bent ruim op tijd klaar ;)
pi_196458379
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 21:20 schreef CarloV het volgende:

[..]

Ja daarom moet je opgave 1 ook uit laten besteden aan je familie en vrienden (en zo zijn er nog een paar van dat type) :P
Zo trek je hen ook over de streep om eens te kijken naar de andere puzzels. Soms komen ze met nieuwe inzichten (dankzij op het eerste zicht rare gedachtenkronkels).
Persoonlijk heb ik bij de meeste puzzels dit jaar wel een idee hoe te starten. Eindigen daarentegen...
pi_196458433
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 21:22 schreef mbo_osese het volgende:

[..]

[knip]
Persoonlijk heb ik bij de meeste puzzels dit jaar wel een idee hoe te starten. Eindigen daarentegen...
SPOILER: opgave 3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196461295
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 20:06 schreef QIXL het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de puzzels veel moeilijker, of iig anders dan vorig jaar? Vorig jaar had ik tenminste bij een redelijk aantal puzzels een idee waar te beginnen, maar nu heb ik bij driekwart van de puzzels geen idee, waar ook maar te beginnen.
Waarschijnlijk zit ik gewoon nog niet in de puzzelmodus
Ik heb inderdaad ook het gevoel dat hij een tandje moeilijker is dan vorig jaar!
Maar misschien komt het ook doordat alles nu nieuw is en er dus een grote brok informatie in één keer op je af komt. Ben in ieder geval blij dat ie wat minder groot is in vergelijking met 2019 :)
pi_196461504
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 21:20 schreef CarloV het volgende:

[..]

Ja daarom moet je opgave 1 ook uit laten besteden aan je familie en vrienden (en zo zijn er nog een paar van dat type) :P
Verder, er is nog anderhalve maand te gaan, 1 opgave per dag en je bent ruim op tijd klaar ;)
Is natuurlijk ook weer zo. :) Voor de meeste opgaven moet je gewoon heel veel proberen tot je uiteindelijk de juiste methode hebt, dat gaat niet in een paar dagen. Dat heb ik nu bij 22. Ik heb iets gevonden wat onmogelijk toeval kan zijn, weet alleen nog niet hoe ik verder moet.
pi_196463402
Het enige wat ik zeker kan bevestigen dit jaar is mijn haat voor sudoku's ;-)
pi_196463756
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 09:31 schreef xmichellekex het volgende:
Het enige wat ik zeker kan bevestigen dit jaar is mijn haat voor sudoku's ;-)
Ik wil het monnikenwerk (waaronder de sudoku’s) voor Kerst af hebben kan ik me daarna op de eenvoudige opgaves storten :p
pi_196474134
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 10:28 schreef Habi82 het volgende:

[..]

Ik wil het monnikenwerk (waaronder de sudoku’s) voor Kerst af hebben kan ik me daarna op de eenvoudige opgaves storten :p
En dan zit de 'echte' kerstpuzzel vol met Sudoku's...
pi_196475047
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 19:39 schreef kaledobber het volgende:

[..]

En dan zit de 'echte' kerstpuzzel vol met Sudoku's...
Of nog erger: Monniken...
pi_196478345
quote:
99s.gif Op zondag 29 november 2020 00:42 schreef Legoblokje het volgende:

[..]

Is natuurlijk ook weer zo. :) Voor de meeste opgaven moet je gewoon heel veel proberen tot je uiteindelijk de juiste methode hebt, dat gaat niet in een paar dagen. Dat heb ik nu bij 22. Ik heb iets gevonden wat onmogelijk toeval kan zijn, weet alleen nog niet hoe ik verder moet.
SPOILER: Opgave 22
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196483458
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 21:25 schreef CarloV het volgende:
SPOILER: opgave 3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: opgave 3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196483927
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 13:34 schreef mbo_osese het volgende:

[..]

SPOILER: opgave 3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: opgave 3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196484041
Ik wordt gek van nr. 5. op 1 puntje maar ik heb echt al vanalles geprobeerd. Ik wacht vol spanning op mijn aha erlebnis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')