Dat en de BBC zijn de enige opties die ik gewoon op TV kan zien, dus ja. Ook gewoon lekker in het Nederlands en met wat meer uitleg, ideaal voor de n00bsquote:Op maandag 3 februari 2020 00:20 schreef Stiftjelinks het volgende:
Kijken jullie ook via Fox? Doen ze best leuk daar elk jaar.
Ah logisch ja.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:24 schreef PirE het volgende:
[..]
NFL Gamepass. Ik heb geen Fox sports.
Het is beter dan jaren geleden, maar nog steeds een cringefest.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:24 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Geen Foxsport, maar het is al jaren geleden dat ik op de NL tv een SB keek dus misschien is het tegenwoordig wel om aan te zien
Stonden een tijdje terug allemaal op de 24-yard-lijnquote:Op maandag 3 februari 2020 00:30 schreef aeque het volgende:
Zet het net pas aan, hebben ze al iets met Kobe gedaan?
Ze hebben met zijn allen op de 24 yard line gestaanquote:Op maandag 3 februari 2020 00:30 schreef aeque het volgende:
Hopelijk ligt Kobe gewoon rustig in het mortuariumquote:Op maandag 3 februari 2020 00:30 schreef aeque het volgende:
Griekenland lacht ons vierkant uit met hun ruim 150 versenquote:Op maandag 3 februari 2020 00:30 schreef Rafeiro het volgende:
Zouden we hier een keer het hele volkslied moeten zingen, kan je anderhalf uur eerder beginnen
quote:Op maandag 3 februari 2020 00:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hopelijk ligt Kobe gewoon rustig in het mortuarium
Gasten die ze aan tafel hebben zijn meestal wel goed bekend met het spelletje. Maar er zit standaard een presentator waarbij het lijkt alsof hij een uur voor de uitzending nog even de wiki heeft gelezen erover.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:25 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Jep, altijd wel grappig. Maar ik kan met voorstellen dat voor veel insiders dit een ramp is.
Maar die van ons is ouderquote:Op maandag 3 februari 2020 00:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Griekenland lacht ons vierkant uit met hun ruim 150 versen
Het klootjesvolk (hoi) heeft natuurlijk geen Fox. Snap echt niet dat dit niet gewoon als een aantal jaar terug op het gratis kanaal kan, zal wel weer geld zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 00:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat en de BBC zijn de enige opties die ik gewoon op TV kan zien, dus ja. Ook gewoon lekker in het Nederlands en met wat meer uitleg, ideaal voor de n00bs
quote:Op maandag 3 februari 2020 00:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hopelijk ligt Kobe gewoon rustig in het mortuarium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |