abonnement Unibet Coolblue
pi_191110069
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 01:37 schreef Kyran het volgende:
Man man man, hebben ze eindelijk een drive, fubmlen ze _O-
Ik zie het wel 0-24 worden voor de 2de helft en ze zijn geen KC tegen de Texans ;)
pi_191110073
Deze was wel knullig :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 januari 2020 @ 01:53:59 #53
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191110086
Wat een afgang
pi_191110090
Ik ben bang dat dit niet meer spannend gaat worden..
pi_191110094
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 01:53 schreef Kyran het volgende:
Wat een afgang
Idd, een deceptie tot nu toe, ik ga slapen, zie morgen de samenvatting wel ;)
pi_191110096
Game over ;(
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 januari 2020 @ 01:59:46 #57
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191110097
Also de defense er niet staat _O-

Ben zo ook maar eens slapen, niet waard om hiervoor wakker te blijven.
pi_191110098
Dit zie ik ze niet meer goedmaken. Wel leuke Super Bowl zo
pi_191110915
Net de highlights gekeken. SF speelt goed zeg! Wel weer een paar gave typische Rodgers passes bij GB.

Ik verwacht een toffe SB! Maakt me eigenlijk niet uit wie er wint. Voor KC zal het iets bijzonderder zijn, dus dan gun in het hen wel.

Zin an!
pi_191110987
Vrij voorspelbare uitslagen gister.

Van de 18 spelers hadden het er 11 goed en krijgen 4 punten.
5 mensen hadden 1 voorspelling goed en 2 hadden beide fout voorspeld.

Stand is nu:
10 punten
- Kyran
- Omega

9 punten
- Stage
- Fredgroes
- Bambino

8 punten
- DaveDave09
- Tweek
- Cavelier
- Mykonos
- Leatherface (hij deed in de 1ste ronde niet mee dus krijgt sowieso geen punten voor de extra vragen)

We kunnen nog 1 keer gokken op de SB, deze ronde is 3 punten waard

KC - SF

Mijn keuze is:
KC

Later deze week kom ik terug op de bonusvragen voor de SB
pi_191111002
Sf (toch nog een beetje patriots dankzij Jimmy g...)
  maandag 20 januari 2020 @ 08:13:19 #62
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_191111149
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 01:53 schreef Kyran het volgende:
Wat een afgang
Was te verwachten na vorige week. Je kan veel over Seattle zeggen maar ze hadden beter partij geboden.

Hup KC dan maar, het is niet dat ik iets heb met dat team. In principe wordt het juichen voor Mathieu en natuurlijk genieten van de tactische blunders van Shanahan. Lekker kijken hoe hij het weer weg gaat choken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_191111347
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 00:36 schreef Kyran het volgende:
Boyz II Men, tering bestaan die nog :D
:D Over jaren negentig sentiment gesproken.
pi_191111348
SF
hhhhh
pi_191111362
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 07:43 schreef Stage het volgende:
Vrij voorspelbare uitslagen gister.

Van de 18 spelers hadden het er 11 goed en krijgen 4 punten.
5 mensen hadden 1 voorspelling goed en 2 hadden beide fout voorspeld.

Stand is nu:
10 punten
- Kyran
- Omega

9 punten
- Stage
- Fredgroes
- Bambino

8 punten
- DaveDave09
- Tweek
- Cavelier
- Mykonos
- Leatherface (hij deed in de 1ste ronde niet mee dus krijgt sowieso geen punten voor de extra vragen)

We kunnen nog 1 keer gokken op de SB, deze ronde is 3 punten waard

KC - SF

Mijn keuze is:
KC

Later deze week kom ik terug op de bonusvragen voor de SB
Mijn hart zegt KC, maar mijn hoofd SF. Mijn gok is dus: SF.
pi_191111682
Wat een afslachting die 2e pot _O- _O- _O-

Ik zet in op SF overigens. Al kom ik niet eens meer op de lijst voor. Te slecht gegokt deze PO _O- ;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_191112787
Superbowl wordt op papier in ieder geval zeer spannend.
Een fantastische Mahomes tegen een Running game van heb ik jou daar.
Beide een sterke defense.

Ik hoop dat KC wint, ik gun het Andy Reid wel.

Ik ga dan ook voor KC
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_191113305
SF

Denk ik. Hoop op veel punten iig haha
  Moderator / Redactie Sport maandag 20 januari 2020 @ 11:59:39 #69
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191113415
Ik ga voor mijn hart en zeg:

KC

Alleen heb ik geen idee hoe ze die wervelwinden van 49ers gaan stoppen. Wat een snelheid hebben die lui. Leggen al 10 yards af voordat ze de defense tegenkomen.
pi_191114304
SF
pi_191116185
Dat waren niet zo spannende wedstrijden.... vorig weekend was leuker.
pi_191123332
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 15:17 schreef Attitude het volgende:
Dat waren niet zo spannende wedstrijden.... vorig weekend was leuker.
Titans Chiefs was aardig totdat de Chiefs gas gaven. Andere partij alleen recap gezien maar dat was idd weinig wedstrijd
pi_191143222
Hier nog mensen plannen voor de SB? Ik heb de maandag erna vrij gepakt, maar het ziet er naar uit dat ik alleen kijk.
pi_191144443
Zit nog te twijfelen, ik begin de dag erna bij een nieuwe werkgever..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 januari 2020 @ 17:48:55 #75
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191146829
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 12:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hier nog mensen plannen voor de SB? Ik heb de maandag erna vrij gepakt, maar het ziet er naar uit dat ik alleen kijk.
Dit jaar beetje kort dag, maar misschien is het leuk om een keer samen te kijken met wat FOK!ers. In Utrecht ofzo :D

Bij TGI naast CS zenden ze het uit bijvoorbeeld en er zijn ook een Irish Pubs waarbij het te kijken is. Toch wel gezellig :D
  woensdag 22 januari 2020 @ 23:14:21 #76
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_191152385
Eli Manning gaat met pensioen, einde van een tijdperk.
pi_191152777
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 17:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit jaar beetje kort dag, maar misschien is het leuk om een keer samen te kijken met wat FOK!ers. In Utrecht ofzo :D

Bij TGI naast CS zenden ze het uit bijvoorbeeld en er zijn ook een Irish Pubs waarbij het te kijken is. Toch wel gezellig :D
Klinkt als een tof plan!!

NEWS:
Manning to announce retirement.
pi_191156006
TGI heeft inderdaad een SB-feest. Ook Het Sieraad in A'dam.
pi_191156149
Dus de raiders naar vegas. Blijft toch raar die franchise movements. Alsof Ajax Amsterdam ineens Ajax Middelburg wordt.
Rossoneri siamo noi.
pi_191156175
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 10:37 schreef ForzaMilan het volgende:
Dus de raiders naar vegas. Blijft toch raar die franchise movements. Alsof Ajax Amsterdam ineens Ajax Middelburg wordt.
Het is ook niet voor het eerst dat de Raiders uit Oakland verhuizen. Ze hebben een tijdje in LA gespeeld.
pi_191156713
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 10:37 schreef ForzaMilan het volgende:
Dus de raiders naar vegas. Blijft toch raar die franchise movements. Alsof Ajax Amsterdam ineens Ajax Middelburg wordt.
Oakland is groot. Maar Las Vegas trekt natuurlijk vele malen meer toeristen.
Daarbij is de NFL cultuur met verhuizingen veel meer een item dan dat ooit hier zou kunnen zijn.
Een club verhuist hier hoogstens naar een andere wijk of net buiten de stad als ze een nieuwe stadion krijgen.
Ajax van de Meer naar de Arena. Az van de Alkmaarderhout midden in de woonwijk naar het AFAS stadion aan de snelweg, Twente van Diekman midden in de wijk naar de Grolsch Veste op het industrieterrein.
En zo zijn er nog tig op te noemen.

Als je kijkt hoe groot de verhuizingen in de NFL zijn is dat nooit en te nimmer te vergelijken.
Kleintjes zoals de Chargers (San Diego naar LA is relatief een klein stukje, Raiders naar LA en terug naar Oakland.
De iets groter: de Redskins (die zaten vroeger in Boston)
En de hele grote zoals Cardinal van St. Louis naar Phoenix, Rams van LA naar St. Louis en nu weer terug nadat ze eindelijk een fanbase hadden in St. Louis en nu dus de Raiders.
En de Rams hebben er sowieso een handje van. Die zaten in Cleveland (en dat is een eindje naar LA :D )
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_191157262
KC overigens voor de voorspelling. Denk er nu wel echt over om de maandag vrij te nemen en de Super Bowl te gaan kijken, met deze teams hoop ik op spektakel.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 januari 2020 @ 12:38:16 #83
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191157480
I have a dream....

Samuel Curtis, WR, 23
Christian McCaffrey, RB, 23
DJ Moore, WR, 22
Joe Burrow, QB, 23

HC Rhule, OC Brady, DC Snow zou toch een zieke basis zijn.

Newton + 2020 1st en 2nd round pick + 2021 1st en 3rd round pick traden voor Burrow en tadaaaa :)

Wat goede linemen met late drafts en free agents binnenhalen en prima kanshebber denk ik binnen nu en 3 jaar.
  donderdag 23 januari 2020 @ 13:10:28 #84
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_191157802
Kan mooie SB worden met KC en SF.
Hopelijk meer punten dan vorig jaar, al wonnen toen mijn Patriots >:)

Vraagje:
Zullen de Patriots volgend seizoen door gaan met Tom Brady ?

Ik hoor van verschillende kanten dat het wel eens het laatste seizoen van Brady bij de Patriots zou kunnen zijn geweest. Als dat het geval is, dan zullen ze toch een nieuwe QB moeten gaan halen, want die hebben ze niet echt. Volgens mij zijn Stidham en Kessler nog niet klaar om het over te nemen.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 januari 2020 @ 13:58:33 #85
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191158297
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:10 schreef AvispaCS het volgende:
Kan mooie SB worden met KC en SF.
Hopelijk meer punten dan vorig jaar, al wonnen toen mijn Patriots >:)

Vraagje:
Zullen de Patriots volgend seizoen door gaan met Tom Brady ?

Ik hoor van verschillende kanten dat het wel eens het laatste seizoen van Brady bij de Patriots zou kunnen zijn geweest. Als dat het geval is, dan zullen ze toch een nieuwe QB moeten gaan halen, want die hebben ze niet echt. Volgens mij zijn Stidham en Kessler nog niet klaar om het over te nemen.
Denk dat de Patriots binnenkort moeten beginnen aan een lange rebuilding process. Ook als Brady nog even doorgaat. Jarenlang aan de top meedraaien is gewoon heel lastig in de NFL.

Geen idee waar Brady gaat spelen. Als ze een leuke deal kunnen maken dan vast gewoon weer bij Patriots. Zelfs hier en daar geruchten voor Panthers gezien.
pi_191158926
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2020 12:38 schreef Kyran het volgende:
I have a dream....

Samuel Curtis, WR, 23
Christian McCaffrey, RB, 23
DJ Moore, WR, 22
Joe Burrow, QB, 23

HC Rhule, OC Brady, DC Snow zou toch een zieke basis zijn.

Newton + 2020 1st en 2nd round pick + 2021 1st en 3rd round pick traden voor Burrow en tadaaaa :)

Wat goede linemen met late drafts en free agents binnenhalen en prima kanshebber denk ik binnen nu en 3 jaar.
Mooi is dat he die NFL, waar een paar goede keuzes en draft zoveel verschil kunnen maken.
Vorig jaar was SF 4-12 en dit jaar staan ze in de Super Bowl.. :D
  Redactie Frontpage donderdag 23 januari 2020 @ 15:29:40 #87
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_191159348
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 11:27 schreef bambino het volgende:

[..]

Oakland is groot. Maar Las Vegas trekt natuurlijk vele malen meer toeristen.
Daarbij is de NFL cultuur met verhuizingen veel meer een item dan dat ooit hier zou kunnen zijn.
Een club verhuist hier hoogstens naar een andere wijk of net buiten de stad als ze een nieuwe stadion krijgen.
Ajax van de Meer naar de Arena. Az van de Alkmaarderhout midden in de woonwijk naar het AFAS stadion aan de snelweg, Twente van Diekman midden in de wijk naar de Grolsch Veste op het industrieterrein.
En zo zijn er nog tig op te noemen.

Als je kijkt hoe groot de verhuizingen in de NFL zijn is dat nooit en te nimmer te vergelijken.
Kleintjes zoals de Chargers (San Diego naar LA is relatief een klein stukje, Raiders naar LA en terug naar Oakland.
De iets groter: de Redskins (die zaten vroeger in Boston)
En de hele grote zoals Cardinal van St. Louis naar Phoenix, Rams van LA naar St. Louis en nu weer terug nadat ze eindelijk een fanbase hadden in St. Louis en nu dus de Raiders.
En de Rams hebben er sowieso een handje van. Die zaten in Cleveland (en dat is een eindje naar LA :D )
En de Colts, weggeslopen in de nacht uit Baltimore naar Indianapolis.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  vrijdag 24 januari 2020 @ 18:35:51 #88
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_191178336
“The New Orleans Saints are going to court to keep the public from seeing hundreds of emails that allegedly show team executives doing public relations damage control for the area’s Roman Catholic archdiocese to help it contain the fallout from a burgeoning sexual abuse crisis.”

Ik denk dat er binnenkort een NFL team te koop komt.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_191179597
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 18:35 schreef PirE het volgende:
“The New Orleans Saints are going to court to keep the public from seeing hundreds of emails that allegedly show team executives doing public relations damage control for the area’s Roman Catholic archdiocese to help it contain the fallout from a burgeoning sexual abuse crisis.”

Ik denk dat er binnenkort een NFL team te koop komt.
-O- Wat een droevigheid, hoop dat als het echt zo is dat die gasten met pek en veren NO uit gejaagd worden.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_191185624
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 11:27 schreef bambino het volgende:

[..]

Oakland is groot. Maar Las Vegas trekt natuurlijk vele malen meer toeristen.
Daarbij is de NFL cultuur met verhuizingen veel meer een item dan dat ooit hier zou kunnen zijn.
Een club verhuist hier hoogstens naar een andere wijk of net buiten de stad als ze een nieuwe stadion krijgen.
Ajax van de Meer naar de Arena. Az van de Alkmaarderhout midden in de woonwijk naar het AFAS stadion aan de snelweg, Twente van Diekman midden in de wijk naar de Grolsch Veste op het industrieterrein.
En zo zijn er nog tig op te noemen.

Als je kijkt hoe groot de verhuizingen in de NFL zijn is dat nooit en te nimmer te vergelijken.
Kleintjes zoals de Chargers (San Diego naar LA is relatief een klein stukje, Raiders naar LA en terug naar Oakland.
De iets groter: de Redskins (die zaten vroeger in Boston)
En de hele grote zoals Cardinal van St. Louis naar Phoenix, Rams van LA naar St. Louis en nu weer terug nadat ze eindelijk een fanbase hadden in St. Louis en nu dus de Raiders.
En de Rams hebben er sowieso een handje van. Die zaten in Cleveland (en dat is een eindje naar LA :D )
Wat je ook niet moet vergeten is dat teams bedrijfsmatig geleid worden. Ze hebben een eigenaar. En bedrijfseigenaren hebben er nog weleens een handje van de toko te verhuizen als ze denken dat elders meer geld te verdienen is.

Uitzondering is natuurlijk GB Packers, dat eigendom is van de fans via een nonprofit-organisatie. Als een tycoon de Packers wil kopen en naar pakweg Orlando wil verplaatsen, breekt in Wisconsin een volksopstand uit.
pi_191185647
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk dat de Patriots binnenkort moeten beginnen aan een lange rebuilding process. Ook als Brady nog even doorgaat. Jarenlang aan de top meedraaien is gewoon heel lastig in de NFL.

Geen idee waar Brady gaat spelen. Als ze een leuke deal kunnen maken dan vast gewoon weer bij Patriots. Zelfs hier en daar geruchten voor Panthers gezien.
De naam Raiders is ook al gevallen icm Brady. Maar het schijnt dat hij vastgoed gekocht heeft in LA. Chargers of Rams?
pi_191185675
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 11:27 schreef bambino het volgende:

[..]

Oakland is groot. Maar Las Vegas trekt natuurlijk vele malen meer toeristen.
Daarbij is de NFL cultuur met verhuizingen veel meer een item dan dat ooit hier zou kunnen zijn.
Een club verhuist hier hoogstens naar een andere wijk of net buiten de stad als ze een nieuwe stadion krijgen.
Ajax van de Meer naar de Arena. Az van de Alkmaarderhout midden in de woonwijk naar het AFAS stadion aan de snelweg, Twente van Diekman midden in de wijk naar de Grolsch Veste op het industrieterrein.
En zo zijn er nog tig op te noemen.

Als je kijkt hoe groot de verhuizingen in de NFL zijn is dat nooit en te nimmer te vergelijken.
Kleintjes zoals de Chargers (San Diego naar LA is relatief een klein stukje, Raiders naar LA en terug naar Oakland.
De iets groter: de Redskins (die zaten vroeger in Boston)
En de hele grote zoals Cardinal van St. Louis naar Phoenix, Rams van LA naar St. Louis en nu weer terug nadat ze eindelijk een fanbase hadden in St. Louis en nu dus de Raiders.
En de Rams hebben er sowieso een handje van. Die zaten in Cleveland (en dat is een eindje naar LA :D )
Over Oakland gesproken. Het is een beetje wrang dat in korte tijd twee teams uit de stad verhuizen. Warriors naar SF (okay, dat blijft dan de Bay Area, maar misschien dat veel aanhang uit Oakland toch de binding verliest) en nu de Raiders.

Maar goed. 'Mijn' Athletics kwamen ook vanuit Philadelphia via Kansas City ooit in Oakland terecht.
pi_191218275
Zijn er nog mensen die naar de Pro-Bowl gekeken hebben? Ik niet, er is toch nooit veel aan.

Dan nu belangrijkere dingen, Super Bowl Sunday komt er aan.
De de play-off game gaat verder.

Als het goed hebben de meesten al aangegeven wie ze denken dat er wint.
Als je dat nog niet gedaan heb dan graag even erbij zetten.

Dan de lijst met vragen (meeste goed is 3 punten, nummer 2 is 2 punten, nummer 3 is 1 punt).

Length of National Anthem Over/Under 110 seconds
Coin flip Heads/Tails
1st commercial after kickoff is a beverage Yes/No
Team to score first, wins Yes/No
Which team will get the first penalty
Which team will commit the first turnover
Which team will be the first to challenge
Score in first 6,5 minutes Yes/No
Will either team score in the last 2,5 minutes Yes/No
Half time performer gets wardrobe mallfunction Yes/No
Defensive/Special team TD Yes/No
40yd TD pass in 2nd half (either team) Yes/No
Which team to score first in 3rd quarter
How many interceptions Over/Under 2,5
50+ yd FG Yes/No
Last team to score wins Yes/No
OT Yes/No
QB will be MVP
Who will MVP thank first Coach/Team/Family/God/No one/Other
Color gatorade : clear/lime-green/yellow/orange/red/blue/purple

Om het voor mij makkelijk te maken graag alléén de antwoorden onder elkaar typen. Dan kan ik het direct plakken in excel.

Zo dus:
Under
Heads
Yes
No
SF
SF
KC
Yes
Yes
No
No
Yes
KC
Under
No
Yes
No
Yes
Team
Red
pi_191222076
under
heads
yes
no
kc
sf
kc
yes
yes
no
no
yes
sf
under
no
yes
no
yes
coach
red

winst 49'ers

[ Bericht 6% gewijzigd door Fredgroes op 29-01-2020 13:04:00 ]
pi_191228883
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 17:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit jaar beetje kort dag, maar misschien is het leuk om een keer samen te kijken met wat FOK!ers. In Utrecht ofzo :D

Bij TGI naast CS zenden ze het uit bijvoorbeeld en er zijn ook een Irish Pubs waarbij het te kijken is. Toch wel gezellig :D
Het SB-feest in Het Sieraad gaat niet door. Daar zou ik in eerste instantie dus heengaan.

Ik ben straks dus van de partij in TGI Friday's in Utrecht! Reservering is noodzakelijk. :) :)
pi_191229242
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 15:09 schreef Stage het volgende:
Zijn er nog mensen die naar de Pro-Bowl gekeken hebben? Ik niet, er is toch nooit veel aan.

Pro Bowl zelf niet, maar die skills challenges zijn nog wel grappig. Lamar had er waarschijnlijk weinig zin in, maar ging toch wel af als een gieter bij de passing challenges:

Demain, on roule
pi_191231006
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 09:27 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Pro Bowl zelf niet, maar die skills challenges zijn nog wel grappig. Lamar had er waarschijnlijk weinig zin in, maar ging toch wel af als een gieter bij de passing challenges:

Beschamend.. de gemiddelde HS QB zal dit nog beter doen.
pi_191236219
Hier toevallig nog mensen uit het diepe Zuiden van Nederland?
pi_191247788
Over
Heads
No
Yes
KC
SF
KC
Yes
No
No
No
Yes
SF
Under 2,5
No
Yes
No
Yes
Coach
red
pi_191259482
Length of National Anthem Over/Under 110 seconds
Coin flip Heads/Tails
1st commercial after kickoff is a beverage Yes/No
Team to score first, wins Yes/No
Which team will get the first penalty Chiefs
Which team will commit the first turnover 49ers
Which team will be the first to challenge Chiefs
Score in first 6,5 minutes Yes/No
Will either team score in the last 2,5 minutes Yes/No
Half time performer gets wardrobe mallfunction Yes/No
Defensive/Special team TD Yes/No
40yd TD pass in 2nd half (either team) Yes/No
Which team to score first in 3rd quarter 49ers
How many interceptions Over/Under 2,5
50+ yd FG Yes/No
Last team to score wins Yes/No
OT Yes/No
QB will be MVP No
Who will MVP thank first Coach/Team/Family/God/No one/Other
Color gatorade : clear/lime-green/yellow/orange/red/blue/purple
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')