kippensoep maar dan een soort maaltijd soep. Ook voor morgen om naar m'n ouders mee te nemen.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2020 17:16 schreef ToT het volgende:
Hier wordt er een vis in de pan gepleurd. Makreel.
Met kippenpoten erin?quote:Op zondag 19 januari 2020 17:15 schreef engine het volgende:
[..]
kippensoep maar dan een soort maaltijd soep. Ook voor morgen om naar m'n ouders mee te nemen.
Twee kippenbouten inderdaadquote:
Jij hebt ik weet niet wat voor een enge beesten naar binnengewerkt , en dan vind je de huidjes van een vis glibberig ?quote:Op zondag 19 januari 2020 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Is idd lekker, maar ik vind de huid altijd zo glibberig.
Ik was een keer op date in China. Zij zou het bestellen wel doen.. Wat ik dan lekker vond? Euh ja kip... Komt er z'n bord pootjesquote:Op zondag 19 januari 2020 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier worden er soms échte kippenpootjes (voetjes) gegeten!
Heb dat bulgur ff opgezocht maar heb het niet zo op die net niet rijst productenquote:Op zondag 19 januari 2020 17:33 schreef puzziepie het volgende:
Ik ga zo bulgur maken .lekker met kip, feta en sla
Ik ken alleen de filet ervan. Ik heb het nooit zo met huid, tenzij het haring is.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Is idd lekker, maar ik vind de huid altijd zo glibberig.
Niet echt. Kook die net zolang mee tot je het bot uit de pan kunt vissen.quote:
Heerlijk!! Geleerd van mijn schoondochter en maak het regelmatig .quote:Op zondag 19 januari 2020 17:38 schreef engine het volgende:
[..]
Heb dat bulgur ff opgezocht maar heb het niet zo op die net niet rijst producten
Ieder z'n dingquote:Op zondag 19 januari 2020 17:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk!! Geleerd van mijn schoondochter en maak het regelmatig .
Deze keer is het lekker gebakken; geen glibberigheid!quote:Op zondag 19 januari 2020 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hebt ik weet niet wat voor een enge beesten naar binnengewerkt , en dan vind je de huidjes van een vis glibberig ?![]()
![]()
Grapjas![]()
quote:Op zondag 19 januari 2020 17:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was een keer op date in China. Zij zou het bestellen wel doen.. Wat ik dan lekker vond? Euh ja kip... Komt er z'n bord pootjeswel geprobeerd, niks aan.
Haha thanks!quote:Op zondag 19 januari 2020 17:37 schreef dud0r het volgende:
Ik heb straks risotto met champignons.
@:tot had je gezien dat Masha S3 op Netflix staat?
We kopen af en toe een lading van die beesten op de markt en pleuren ze in de vriezer.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ken alleen de filet ervan. Ik heb het nooit zo met huid, tenzij het haring is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |