abonnement Unibet Coolblue
pi_191113728
quote:
16s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Daar is toch allemaal niks mis mee ook?
Nou, als ik velen hier mag geloven is dat allemaal vreselijke policor die ons door de strot wordt geduwd door "Hollywood-luhburals".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_191113756
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou, als ik velen hier mag geloven is dat allemaal vreselijke policor die ons door de strot wordt geduwd door "Hollywood-luhburals".
Nou nee dan moet je wat beter lezen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191113767
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 11:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het is weer duidelijk waar de meeste ophef over gaat, niet over het feit dat er donkere acteurs worden gecast voor een "lore" die veelal (zo niet volledig) blank is, maar het feit dat dit mensen stoort. Ik lees zaken zoals "dan kijk je het toch niet", maar waarom gaat dit nooit op voor al die mensen die klagen dat er niet genoeg donkere acteurs in films te zien zijn? Dit gezeur is aan één kant begonnen over te min donkere acteurs en teveel blanke acteurs, en het meeste geklaag is weer omdat het backfired zoals nu met LOTR en ook mensen gaan zeuren die niet meten met twee maten.
Andersom geldt dat dan ook gewoon net zo goed.

Ik vermoed alleen dat jij weinig consequent bent. Jij vindt gejank over 'whitewashing' gezanik, maar maakt je tegelijkertijd druk om zwarte elven in LotR.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191113776
quote:
16s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Daar is toch allemaal niks mis mee ook?
Nee, maar dan zou daar ook over gemiept moeten worden. (Al die homo's, hispanics, Joden, bi's, donkere mensen die je in Brooklyn 911 door de strot worden gedouwd.) :o
pi_191113780
quote:
16s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou nee dan moet je wat beter lezen.
Lees jij die post over Friends eens terug.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191113794
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, maar dan zou daar ook over gemiept moeten worden. (Al die homo's, hispanics, Joden, bi's, donkere mensen die je in Brooklyn 911 door de strot worden gedouwd.) :o
Nee
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lees jij die post over Friends eens terug.
Nee
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191113813
Volgnes mij begrijpen maar weinig mensen het punt :').
pi_191113818
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, maar dan zou daar ook over gemiept moeten worden. (Al die homo's, hispanics, Joden, bi's, donkere mensen die je in Brooklyn 911 door de strot worden gedouwd.) :o
Nee, want de aanwezigheid van dat soort personages is niet het probleem.
pi_191113832
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Volgnes mij begrijpen maar weinig mensen het punt :').
Nee ze willen het niet begrijpen, gooi alles op een hoop dan kan je iedereen met kritiek wegzetten als kanker racist. :Z
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191113836
quote:
16s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou nee dan moet je wat beter lezen.
Ik kan prima lezen. Zoals Koos zegt is die post over Friends al een goed voorbeeld. Het gaat niet om een 'recast', want er staat dit:

quote:
Stel ze zouden Friends nu anno 2020 maken zou Ross zwart zijn. Joey een aziaat. Chandler een transgender. Phoebe een lesbienne, Rachel een non binary gender fluid in een rolstoel en Monica 180kg wegende feminist. Niks is meer grappig of leuk tegenwoordig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_191113850
quote:
16s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee ze willen het niet begrijpen, gooi alles op een hoop dan kan je iedereen met kritiek wegzetten als kanker racist. :Z
Daar komt het uiteindelijk wel op neer ja. Droevig.
pi_191113885
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik kan prima lezen. Zoals Koos zegt is die post over Friends al een goed voorbeeld. Het gaat niet om een 'recast', want er staat dit:
[..]

Je haalt nu een post aan die niet van TS is en waar het topic niet over gaat, ja oké goed punt of zo. ^O^ :Y
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191113906
quote:
16s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:33 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je haalt nu een post aan die niet van TS is en waar het topic niet over gaat, ja oké goed punt of zo. ^O^ :Y
Dat is de discussie waar ik op reageer, dus dat is niet zo gek hè?
Sinds wanneer mag je op fok alleen nog maar reageren op de OP in een topic?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 20 januari 2020 @ 12:35:40 #264
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191113919
Wat is er nu zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat in de boeken van Tolkien alle elvenrassen een bleke huid hebben? en omdat elk ras redelijk gescheiden van elkaar leeft het dus ook biologisch bizar is als daar allemaal andere huidskleuren tussen lopen?

Bij het volk der mensen in Midden Aarde zou je daar nog mee weg kunnen komen omdat die zich eigenlijk redelijk vaak aan het verplaatsen zijn, maar de elven houden niet van verandering. Die blijven eeuwenlang in een koninkrijk zitten met zo min mogelijk verandering en invloeden van buitenaf.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_191113957
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is de discussie waar ik op reageer, dus dat is niet zo gek hè?
Sinds wanneer mag je op fok alleen nog maar reageren op de OP in een topic?
Als dat zo uitkomt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191113983
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:35 schreef Harvest89 het volgende:
Wat is er nu zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat in de boeken van Tolkien alle elvenrassen een bleke huid hebben? en omdat elk ras redelijk gescheiden van elkaar leeft het dus ook biologisch bizar is als daar allemaal andere huidskleuren tussen lopen?

Bij het volk der mensen in Midden Aarde zou je daar nog mee weg kunnen komen omdat die zich eigenlijk redelijk vaak aan het verplaatsen zijn, maar de elven houden niet van verandering. Die blijven eeuwenlang in een koninkrijk zitten met zo min mogelijk verandering en invloeden van buitenaf.
Omdat het ongeveer net zo boeiend is als wanneer Othello wordt gespeeld door een blanke acteur. Nou wordt er natuurlijk aan alle kanten gejanksmoelt over 'cultural appropriation' en soortgelijke onzin, maar dat werkt hier op Fok toch vooral één kant op.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 20 januari 2020 @ 12:39:28 #267
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_191113984
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:17 schreef KoosVogels het volgende:
Kan het mis hebben, maar volgens mij leefden er in 1890 ook geen vampieren in Europa.
Dat heb je mis.
Valt met overigens wel mee van J.A.R.V.I.S. dat hij niet vocaal valt over het hebben van een excuus bruid, omdat je toch verliefd bent op je (donkere) 'manservant' die absoluut niet zo genoemd wil worden. :D
Homo's bestonden immers ook niet in 1890 ...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_191113990
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:35 schreef Harvest89 het volgende:
Wat is er nu zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat in de boeken van Tolkien alle elvenrassen een bleke huid hebben? en omdat elk ras redelijk gescheiden van elkaar leeft het dus ook biologisch bizar is als daar allemaal andere huidskleuren tussen lopen?

Bij het volk der mensen in Midden Aarde zou je daar nog mee weg kunnen komen omdat die zich eigenlijk redelijk vaak aan het verplaatsen zijn, maar de elven houden niet van verandering. Die blijven eeuwenlang in een koninkrijk zitten met zo min mogelijk verandering en invloeden van buitenaf.
Het bestaan van elven is überhaupt biologisch bizar. Wat boeit het als er een gekleurd elfje tussenzit?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191113995
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is de discussie waar ik op reageer, dus dat is niet zo gek hè?
Sinds wanneer mag je op fok alleen nog maar reageren op de OP in een topic?
Je haalt er weer een post uit en stelt dat dit de consensus is in dit topic is, erg goedkoop, evenals mij woorden in de mond leggen over dat je slechts op de OP zou mogen reageren. Wat wil je nou helemaal bereiken met dit soort discussievoering?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191114019
quote:
16s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:40 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je haalt er weer een post uit en stelt dat dit de consensus is in dit topic is, erg goedkoop, evenals mij woorden in de mond leggen over dat je slechts op de OP zou mogen reageren. Wat wil je nou helemaal bereiken met dit soort discussievoering?
Ik neem nergens het woord consensus in de mond. Ik zeg slechts velen. Een blik in het doctor who of netflix topic leert mij namelijk dat er heel veel mensen al snel allerlei opgelegde diversiteit zien in series of films en daar moeite mee hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 20 januari 2020 @ 12:42:47 #271
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191114042
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het bestaan van elven is überhaupt biologisch bizar. Wat boeit het als er een gekleurd elfje tussenzit?
Zie Midden Aarde niet zo zeer als een fantasiewereld maar als Noord Europa/Scandinavië in de oudheid. Dat is het idee waar Tolkien mee speelde.

Net zoals je in geschiedenisfilms geen white of blackwashing hoort te doen, hoor je dat dus ook niet met Tolkienfilms te doen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_191114056
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik neem nergens het woord consensus in de mond. Ik zeg slechts velen. Een blik in het doctor who of netflix topic leert mij namelijk dat er heel veel mensen al snel allerlei opgelegde diversiteit zien in series of films en daar moeite mee hebben.
Moeten we er nu ook andere topics bij halen? Hoe moeilijk is het om gewoon ontopic te blijven hier?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_191114082
quote:
16s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Moeten we er nu ook andere topics bij halen? Hoe moeilijk is het om gewoon ontopic te blijven hier?
Jij legt mij woorden in de mond, ik leg je uit wat ik ermee bedoel. Kijk maar wat je ermee doet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_191114085
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat stoort je meer dan het feit dat Agatha van Helsing in Stoker's verhaal niet bestaat maar Abraham van Helsing heet en dat beiden van Nederlandse origine horen te zijn, maar de dame wordt gespeeld door een Britse actrice?
Die vrouw vond ik nog het beste aan die serie eerlijk gezegd, ik was meteen verkocht door haar "accent" en kon uren luisteren naar haar redenatie eerlijk gezegd. :@ Maakte best een indruk op me.
pi_191114088
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het bestaan van elven is überhaupt biologisch bizar. Wat boeit het als er een gekleurd elfje tussenzit?
Omdat het volgens de boeken nou eenmaal zo is.

Er zijn wel donkere mensen, uit het zuiden, maar geen donkere elven.
Daar is weinig racistisch aan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')