SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
https://psnprofiles.com/Beware_Of_Bobquote:Op zondag 19 januari 2020 12:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoeveel schelen jullie en welk leven staan jullie ? (psnprofiles linkje?)
https://psnprofiles.com/Kaneelstokje986 die ken ik wel
Oh dat ook wel. Weet alleen nog niet of ik het op release ga halenquote:
quote:
Dat is wel heel netjes ja, die van mij is vééér daar onderquote:Op zondag 19 januari 2020 13:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://psnprofiles.com/Beware_Of_Bob
Maar was een grapje. Gewoon rond de 80% completion blijven vind ik wel mooi. (nu iets lager door veel nieuwe zooi gestart)
Same, maar gelukkig hebben we de ps4 nogquote:Op zondag 19 januari 2020 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
TT komt niet overeen met mijn bankrekening![]()
wel je studieschuldquote:Op zondag 19 januari 2020 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
TT komt niet overeen met mijn bankrekening![]()
Denken dat SoM gestudeerd heeftquote:
Lekker bezig pikquote:Op zondag 19 januari 2020 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn doel, Jimbo, is om weer een deel van de backlog weg te werken.
Heb afgelopen jaar al best veel dingen uitgespeeld eigenlijk. Hopelijk dit jaar weer. Zodat er ook weer wat spellen weg kunnen.
Zou het chill vinden om eindelijk LBP3 en Witcher 3 plat te halen.
Ik blijf helaas nieuwe spellen kopen. En vrienden en collega's blijven mij dingen in de handen duwen die ze vinden dat ik moet spelen.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lekker bezig pik
Zou mooi zijn als je backlog weg is voor de komt van de ps5
spyro is wel een easy 3 platsquote:Op zondag 19 januari 2020 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik blijf helaas nieuwe spellen kopen. En vrienden en collega's blijven mij dingen in de handen duwen die ze vinden dat ik moet spelen.
Zoals Spyro 1,2,3 en Crash 1,2,3.
quote:Op zondag 19 januari 2020 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
Pc modders be like
[ afbeelding ]
aww shit here we go again
Users: TR gemachtquote:Geen console vs pc en Xbox vs PS4 discussie hier. Dit topic gaat over de PS4 en alles wat daarmee te maken heeft.
Dacht dat hij 2,50 was.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
gister Real Farm gekocht voor 50 cent
98% korting oid
dat dacht ik ook, maar toen ik ging afrekenen heb ik maar 50 cent betaaldquote:
Wat een deal.quote:Op zondag 19 januari 2020 16:02 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar toen ik ging afrekenen heb ik maar 50 cent betaald![]()
Details Eenheidsprijs
Real Farm (Volledig spel) ¤0,49
ik heb niet heel veel hoopquote:Op zondag 19 januari 2020 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een deal.
Farming Simulator is echt aids op de PS4, qua controls. Hoop voor je dat Real Farm beter is.
En niet zo'n klein beetje ookquote:
Hahahahaquote:Op zondag 19 januari 2020 13:49 schreef Jimbo het volgende:
Zou mooi zijn als je backlog weg is voor de komt van de ps5
Ik wist destijds (medio jaren' 90) absoluut niet wat ik wou en wat ik leuk vond en dat is jammer, want qua niveau had ik de uni makkelijk aangekund.quote:
fiddy in the sandsquote:
Die is toch ¤0,25 nu voor PS Plus leden of ben ik in de war met een andere game?quote:Op zondag 19 januari 2020 16:34 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik moet nog ff melden dat Defunct ieders euro meer dan waard is. Perfecte zondagmiddag game.
Damn, wat een prijs.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die is toch ¤0,25 nu voor PS Plus leden of ben ik in de war met een andere game?
quote:Sony Hiring Programmers with Nvidia GPU and PC knowledge for The Last of Us Part II
Thorough understanding of current GPU architectures (AMD GCN, NVIDIA CUDA)
Experience with DirectX12, Vulkan or other modern graphics or compute APIs
Console or PC programming experience
https://jackofallcontroll(...)-last-of-us-part-ii/
PS5-edquote:
Ja maar ik wil gewoon plug and play.quote:Op zondag 19 januari 2020 20:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je kan straks alle nieuwe games spelen op een pc spelen.....
Op een PS5 kan je bijna alle PS-games spelen en op een Xbox Series X bijna alle Xbox-games![]()
PC WINT
Zo denk ik er ook lekker over, een bed ligt lekkerder btwquote:Op zondag 19 januari 2020 21:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon plug and play.
Geen gezeik met nieuwe apparatuur en drivers. M’n bank ligt ook lekkerder dan m’n bureaustoel.
PS5 wint.
Dat gedoe met Mira is meer dan alleen Mira zelf. Je moet ook tegen possessed Gotenks, Vegetto en alle vormen van Buu tegelijk. Als je een goeie party en een beetje een idee hebt wat je aan het doen bent is het niet heel lastig, maar soit.quote:Op zondag 19 januari 2020 13:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar zijn tegen die tijd wel exploits voor
Nou ja, je mening over frustrerende gameplay deel ik nietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:10 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Grafisch ondermaats, gameplay frustrerend en de modes zijn te simpel voor woorden. Hier ¤50 voor vragen is beschamendVirtua tennis 4 was beter en die kwam een decennium geleden uit
You have a life?quote:Op maandag 20 januari 2020 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, je mening over frustrerende gameplay deel ik nietJe had zeker meer Mario Tennis verwacht
Overigens nog niet aan de review toegekomen, life called.
Stil nou, ik doe alsofquote:Op maandag 20 januari 2020 09:39 schreef StefanW het volgende:
[..]
You have a life?![]()
![]()
![]()
So much has changed...
one of us, one of us, gooble gabba gooble gabaquote:Op zondag 19 januari 2020 16:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik wist destijds (medio jaren' 90) absoluut niet wat ik wou en wat ik leuk vond en dat is jammer, want qua niveau had ik de uni makkelijk aangekund.
Achteraf gezien had ik graag iets richting genetica of richting geologie gedaan.
En nu ben ik Fok!ker
Heb je hem op disk? Kan je hem daarna mooi aan mij verkopenquote:Op zondag 19 januari 2020 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben vandaag aan Bloodstained begonnen en daar is niets over gelogen. Soundtrack is heerlijk! Ben inmiddels in het kasteel bij de eerste save room en ik kan zoveel kanten opDit voelt weer een beetje als Hollow Knight in het begin en dat is een groot compliment.
Ben nog een beetje zoekende naar mijn favoriete wapen, neig naar kleine zwaarden ivm snelheid. Qua shards alleen nog maar fire gebruikt. Moet ik me daar in gaan verdiepen?
@:drankster
@:wdn
Nice, welke game is dit?quote:Op zondag 19 januari 2020 23:31 schreef KennyPowers het volgende:
Eerste van 2020 hoera
[ afbeelding ]
Discsquote:Op maandag 20 januari 2020 11:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb je hem op disk? Kan je hem daarna mooi aan mij verkopen
Riddled Corpses Ex, ¤2 in de storequote:
Is dat die officieuze Castlevania game? Ook wel interesse in, al vind ik de artstijl niet echt mooi.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben vandaag aan Bloodstained begonnen en daar is niets over gelogen. Soundtrack is heerlijk! Ben inmiddels in het kasteel bij de eerste save room en ik kan zoveel kanten opDit voelt weer een beetje als Hollow Knight in het begin en dat is een groot compliment.
Ben nog een beetje zoekende naar mijn favoriete wapen, neig naar kleine zwaarden ivm snelheid. Qua shards alleen nog maar fire gebruikt. Moet ik me daar in gaan verdiepen?
xbox?quote:
Toch maar eens in de sale kijken, die game die hierboven stond (defunct) wil ik ook wel voor 25c proberen op een brakke zondag.quote:Op maandag 20 januari 2020 11:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Riddled Corpses Ex, ¤2 in de store
Wel leuk maar nogal grindy. Moest iets van 20 keer stage 4 doen voordat ik genoeg coins had om alles te upgraden en stage 5 + 6 te redden.
Jaquote:Op maandag 20 januari 2020 12:39 schreef Dopekoe het volgende:
Death Stranding vraagje :
Ik begreep dat deze game rustig gespeeld moet worden. Klopt dat?
Beide zijn zo traag als dikke stront door een trechterquote:Op maandag 20 januari 2020 12:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is een iets betere game, een klein beetje maar
RDR 2 is wel een stuk beter te pruimen, DS is gewoon bijna telkens hetzelfde de eerste paar uur.quote:Op maandag 20 januari 2020 12:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Beide zijn zo traag als dikke stront door een trechter
Maar aangezien voor deze generatie alles flitsend snel moet zijn, en t liefst in 5 min te begrijpen en behappen en voorspellen, gaat m dat niet wordenquote:
Echt he?quote:Op zondag 19 januari 2020 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hellblade uitgespeeld. Wát een goede game
alleen voor de adhd crowdquote:Op maandag 20 januari 2020 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar aangezien voor deze generatie alles flitsend snel moet zijn, en t liefst in 5 min te begrijpen en behappen en voorspellen, gaat m dat niet worden
Oeh dat durf ik je niet te zeggen.quote:Op zondag 19 januari 2020 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
@:drankster
@:wdn
laat maar weten als ie in de verkoop gaatquote:Op maandag 20 januari 2020 14:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik hoop zo DBZ: Kakarot te platten. [ afbeelding ]
Haha ja, en feyenoord wordt kampioen dit jaar.quote:
Dat zou erg raar zijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Haha ja, en feyenoord wordt kampioen dit jaar.
Geen idee, maar hij is het iig dubbel en dwars waard.quote:Op zondag 19 januari 2020 17:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die is toch ¤0,25 nu voor PS Plus leden of ben ik in de war met een andere game?
Niet 1 keer een probleem mee gehad.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:35 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]daarvoor is de besturing veel te houterig en stroef.
En ook daar had ik geen problemen met de controls.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet 1 keer een probleem mee gehad.
In tegenstelling tot het bejubelde The Witcher III.
Ik bedoel meer qua animatie eigenlijk, dat zag er niet uit in The Witcher.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En ook daar had ik geen problemen met de controls.
Echt niks mis mee... Beide games niet.
Ja die is wat minder animatie gepriotiseerd dan RDR2. Maar laatst nog ff een uurtje of 10 zitten spelen, animaties zijn best ok hoor.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer qua animatie eigenlijk, dat zag er niet uit in The Witcher.
Dat laatste deed ik ook wel, topgame verder.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja die is wat minder animatie gepriotiseerd dan RDR2. Maar laatst nog ff een uurtje of 10 zitten spelen, animaties zijn best ok hoor.
Maar het is een game uit polen (oostblok), die jank moet je gewoon voor lief nemen.
Heb je de nieuwe DLC van Tinder al?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laat maar weten als ie in de verkoop gaat
Grindr? Heb ik al uitgespeeld.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe DLC van Tinder al?
Ja, dat laatste stond me enorm tegenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja die is wat minder animatie gepriotiseerd dan RDR2. Maar laatst nog ff een uurtje of 10 zitten spelen, animaties zijn best ok hoor.
Maar het is een game uit polen (oostblok), die jank moet je gewoon voor lief nemen.
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit, waarom laat je me mijn grapje niet afmaken.
Het blijft ongelofelijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat laatste stond me enorm tegen
Heb mijn disc aan m'n beste vriend meegegeven, die net de serie had gekeken en nieuwsgierig was.
En ook die flikkerde hem na uren/dagen aan de kant om dezelfde redenen
• Te veel sidequests in een giga open wereld, die ook nog eens enorm op elkaar lijken
• Geralt is een super stug en emotieloos (ja ja, daar is een verklaring voor, we know) karakter en dus niet echt likeable
Ik krijg de disc weer terug
Dat heet OCD en FOMO en zoquote:Op maandag 20 januari 2020 16:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het blijft ongelofelijk.Ik ben zooooo teleurgesteld.
En echt je hoeft niet elke sidequest te doen. In het echte leven doe je dat ook niet
twitter:DyingLightGame twitterde op maandag 20-01-2020 om 17:00:29Hey Survivors!Here's the Dying Light 2 Development Update. https://t.co/CKMkAe2eD7 reageer retweet
Ik ben ergens op de helft van die game volgens mij en moet ik de expansion ook nog spelen.quote:
Heel rap uitpakken en spelenquote:
Ik geloof ook wel dat die leuk is maar ik heb te weinig tijd om alles te spelenquote:Op maandag 20 januari 2020 17:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik ben ergens op de helft van die game volgens mij en moet ik de expansion ook nog spelen.
Best wel een leuke game.
Techland heeft het al telkens over dat die game ook gaat uitkomen voor de next gen (update of als een fysieke next gen release).
Het is wachten op uitstel van de PS5.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:05 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DyingLightGame twitterde op maandag 20-01-2020 om 17:00:29Hey Survivors!Here's the Dying Light 2 Development Update. https://t.co/CKMkAe2eD7 reageer retweet
Dying Light 2 DELAYED duh![]()
Next gen is coming![]()
Ik speel Civilization 6, das ook vrij trage gameplay, vind hem geweldigquote:Op maandag 20 januari 2020 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar aangezien voor deze generatie alles flitsend snel moet zijn, en t liefst in 5 min te begrijpen en behappen en voorspellen, gaat m dat niet worden
Ik ook niet echt, neequote:Op maandag 20 januari 2020 17:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik speel Civilization 6, das ook vrij trage gameplay, vind hem geweldig
Is zeker niet in 5 minuten te begrijpen, te snappen en te behappen. En voorspellen is al helemaal niet mogelijk
Rdr vind ik dan weer helemaal niks...
Heb überhaupt niets met het wilde westen en dat soort spul
Als 1 schaap over de dam is.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:05 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DyingLightGame twitterde op maandag 20-01-2020 om 17:00:29Hey Survivors!Here's the Dying Light 2 Development Update. https://t.co/CKMkAe2eD7 reageer retweet
Dying Light 2 DELAYED duh![]()
Next gen is coming![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |