Held.quote:
17 hele punten, jajaquote:Boadu 2
Tadic 5
Ziyech 5
Midtsjø 2
Vuckic 2
Smeets -
Harroui 5
Sugawara -2
Wijndal 1
Wuytens -3
Bizot -
quote:
Zelf aan denkenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
kan iemand elke keer een reminder sturen als het update tijd is ?
stond daardoor met bizot op goal heb ik nog geluk dat ik hem voor Vermeer had gehaald een paar weken geleden.quote:
Bizot had ik ook nog staan, wilde niet voor één wedstrijd een andere keeper nemen.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
stond daardoor met bizot op goal heb ik nog geluk dat ik hem voor Vermeer had gehaald een paar weken geleden.
Mjaquote:
Luckyquote:
35 punten, in totaal 52quote:Boadu 8
Tadic 4
Ziyech -
Midtsjø 5
Vuckic 5
Smeets -
Harroui 3
Sugawara -
Wijndal -
Wuytens 5
Bizot 5
Tja, je zou gek zijn als je niet vnl. Ajax en AZ hebtquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:56 schreef RudyL het volgende:
Als iedereen op dezelfde teams gaat zitten valt er niets te winnen. Nu voor mij ook niet meer, want mijn gokjes vallen nog al eens verkeerd uit. Kww
47 puntenquote:Boadu 10
Midtsjø 5
Sugawara - (ik moet die vent echt wisselen)
Wijndal 13
Wuytens 9
Bizot 10
Ajax tegen PSV op een zaterdag zou zeker apart zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
47 puntenMorgen komen V.d. Beek, Tadic, Vuckic en Harroui in actie, en zondag Köhlert. Niks mis mee.
Oja, da's zondagquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ajax tegen PSV op een zaterdag zou zeker apart zijn![]()
Zelf heb ik 53 punten, alleen balen dat ik geen Svensson had. Ook al heb ik Ajax verdedigers, hoop in elk geval dat PSV kan scoren. Zo niet, ga ik in elk geval richting de 80 punten (al meer dan de vorige ronde bij elkaar).
Consolideren is in deze fase en positie niet mijn ding.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, je zou gek zijn als je niet vnl. Ajax en AZ hebt
67 punten, niks mis mee.quote:Boadu 10
Tadic 3
Köhlert 5
Midtsjø 5
Vuckic 5
Harroui 2
Van de Beek 5
Sugawara -
Wijndal 13
Wuytens 9
Bizot 10
91 punten is ook niet verkeerdquote:
Hoe gaat dat met puntentelling? Ik bedoel Utrecht - Ajax enzo gaan die dan mee bij een volgende ronde met een geheel ander elftal?quote:Op zondag 9 februari 2020 23:53 schreef Peterselieman het volgende:
89 punten met nog 8 spelers te gaan
De spelers die je afgelopen ronde had tellen mee, en de punten worden met terugwerkende kracht aan je puntentotaal van de afgelopen ronde toegevoegd.quote:Op maandag 10 februari 2020 07:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe gaat dat met puntentelling? Ik bedoel Utrecht - Ajax enzo gaan die dan mee bij een volgende ronde met een geheel ander elftal?
quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:04 schreef Steppenpferd het volgende:
Wanneer worden de punten van de wedstrijden van o.a. gisteren bijgewerkt?
Dat scheelt toch weer budget en punten
b.v. Harroui had 2 maar inc gisteren +9 = 11?
quote:
7 lullige puntjes, maar Tadic, Köhlert, Harroui, Van de Beek en Dest komen nog in actie.quote:Boadu 2
Vuckic 5
Midtsjø -
Wuytens 0
Wijndal 0
Bizot 0
49 puntjes, tegenvallertje.quote:Boadu 5
Tadic 2
Köhlert 4
Vuckic 6
Midtsjø 5
Harroui 5
Van de Beek 2
Wuytens -
Wijndal 9
Dest 1
Bizot 10
62 punten, niks mis mee.quote:Tadic 2
Köhlert 8
Dessers 3
Vuckic 4
Koopmeiners 8
Harroui 9
Van de Beek 2
Svensson 9
Wijndal 7
Dest 0
Bizot 10
77 punten, rondetotaal van 139quote:Tadic 11
Dessers 3
Köhlert 2
Vuckic 2
Koopmeiners 11
Van de Beek 5
Harroui 5
Svensson 9
Wijndal 14
Dest 5
Bizot 10
Ja eens, volgend jaar hopelijk weer lekker opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aangezien de competitie zeer waarschijnlijk niet verder gaat kunnen we de huidige stand net zo goed als eindstand gebruiken.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 01:45 schreef H.Vviv het volgende:
Toch nog wel even maar ook dit jaar zal er een FOK! voetbalmanager komen.
@Pino112quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:27 schreef stpn het volgende:
Al een update? Niet te lang wachten, des te meer mensen doen er mee![]()
Normaal zijn er veel mensen op vakantie, dus dit is de kans op meer deelnemers en om het populairder te maken
We zijn ermee bezig. De basis is al klaargezet, maar de downtimes hielpen niet echt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |