Hoi miss!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:52 schreef AirwiN het volgende: [..] Ik had je gelijk gegeven ook. Miss.
![]()
Ik deel de opbrengst met je.quote:
Jaquote:
Ook nog?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou die veel verborgen gebreken hebben?
Ik denk dat het onderstel niet meer helemaal stabiel is. Komt vast veel stof onderuitquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou die veel verborgen gebreken hebben?
Dat omschrijf ik in de advertentie als: onderstel is zelden gebruikt. Z.g.a.n.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat het onderstel niet meer helemaal stabiel is. Komt vast veel stof onderuit
Doe je wel vaker kwartetjes?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. We zijn er beide dol op. Als toetje Ben en Jerry's
.
Niks wat een goede smeerbeurt niet op kan lossenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat het onderstel niet meer helemaal stabiel is. Komt vast veel stof onderuit
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat omschrijf ik in de advertentie als: onderstel is zelden gebruikt. Z.g.a.n.
Ik zal Air het laten oplossenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks wat een goede smeerbeurt niet op kan lossen
mmmmmmm, ook lekkerquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. We zijn er beide dol op. Als toetje Ben en Jerry's
.
Schop ze.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:57 schreef Faxie het volgende:
Saaaaaamzzzz ze pesten me!![]()
Ow wacht je bent geen mod meer
Voor 1.40 mag je m morgen ophalenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:15 schreef Barbusse het volgende:
Indien ook de kattenbak verschonen 1.20 euro.
Ho ho, ik wil ook bieden.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Voor 1.40 mag je m morgen ophalen
Wat wil je biedenquote:
1.50! Mits ie ook toiletten schoonmaakt.quote:
Jij kan me niet veroorlovenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:15 schreef Barbusse het volgende:
Kan faxie afwassen en strijken? Ik bied 1 euro dan.
Ik denk dat we wel wat kunnen regelenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
1.50! Mits ie ook toiletten schoonmaakt.
Goddamnit Samzzquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
1.50! Mits ie ook toiletten schoonmaakt.
Wil je niet naar Zeeland? Lekker vliegeren, hoor.quote:
Tis niet voor seks, pervert. Schoonmaken zul je.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kan me niet veroorloven![]()
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.rantlifestyle.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F03%2F2.-You-Cant-Afford-Me.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Te ve.... uhm ja ach waarom niet?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je niet naar Zeeland? Lekker vliegeren, hoor.
Because that's the natural order of things.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, waarom zou jij alles krijgen.
Ja daar ben ik ook al niet goed inquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis niet voor seks, pervert. Schoonmaken zul je.
Jawel hoor. Schoonmaakwerk.quote:
Ja dagaaaaagquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Because that's the natural order of things.
Wowquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dagaaaaag. Ik zal je eens natural orderen.
Jij mag datquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dagaaaaag. Ik zal je eens natural orderen.
Faxie-karmaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:35 schreef Samzz het volgende:
Wow, ik heb me hier ineens een add attack. Overal adds
.
Ik denk dat Faxie van iedere SC member een poppetje heeft nagemaakt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het maar niet een Faxie-vloek is.
Opblaaspoppetjesquote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat Faxie van iedere SC member een poppetje heeft nagemaakt.
Ad.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:35 schreef Samzz het volgende:
Wow, ik heb me hier ineens een add attack. Overal adds
.
Dat was volgens mij iemand anders.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat Faxie van iedere SC member een poppetje heeft nagemaakt.
Wil ik het weten?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was volgens mij iemand anders.
ik ga met je meequote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeg mijn mandje in vandaag denk ik.
Weet ik, maar zet ze gewoon een keer uit.quote:
Beste jaren van je leven?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Waarom vind ik jackass nog steeds leuk. Waarom ben ik zo'n kleuter die in 2001 is blijven hangen.
Je beseft pas later hoe goed je het hadquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beste jaren van je leven?
Ik kijk ook nog wel eens terug naar mijn gloriejaren
Dat laatste trekt de rest weer naar benedenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Meer afgetraind dan ooit, haal nieuwe PR’s op Strava, hoogste functie ooit op het werk, meer geld, voldoende vrienden, snellere auto, veel liefde en natuurlijk mijn SC vriendjes.
Goeie tipquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Waarom vind ik jackass nog steeds leuk. Waarom ben ik zo'n kleuter die in 2001 is blijven hangen.
Huehue trekt.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat laatste trekt de rest weer naar beneden
Dat laatste is ook gewoon een bad habit.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat laatste trekt de rest weer naar beneden
Mooi dat je niets over je gezin post.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Meer afgetraind dan ooit, haal nieuwe PR’s op Strava, hoogste functie ooit op het werk, meer geld, voldoende vrienden, snellere auto, veel liefde en natuurlijk mijn SC vriendjes.
Veel liefde van mijn gezin.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mooi dat je niets over je gezin post.
Ik heb al killer kuitenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Hey Faxie: iets voor jou?
https://www.ad.nl/ad-werk(...)oor-mannen~a5ecb4d4/
Altijd na 48 uur ofzoquote:
Boksen. Sinds een langs tijd weer een volledige boek training in plaats van een gemixte training. Mijn arm strekken doet zelfs pijnquote:Op zondag 19 januari 2020 09:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Altijd na 48 uur ofzo
Wat heb je gedaan? Ik voel de mijne ook een beetje![]()
Dadelijk boksen
Ik vraag me altijd af hoe betrouwbaar die dingen zijn.quote:Op zondag 19 januari 2020 09:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb een smart weegschaal gekocht, wel interessant die meet (voor wat het waard is) ook vet, spieren en vochtgehalte. Maar streamt dat gelijk naar een app. Mooi grafiekjes bijhouden
Nou gewoon niet betrouwbaar, maar het gewicht klopt en een niet betrouwbare vet percentage meting kan ook een leuke grafiek opleveren.quote:Op zondag 19 januari 2020 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe betrouwbaar die dingen zijn.
Ah! Auwww arm strekken is wel een dingetje jaquote:Op zondag 19 januari 2020 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boksen. Sinds een langs tijd weer een volledige boek training in plaats van een gemixte training. Mijn arm strekken doet zelfs pijn![]()
Zo maar even wat actiever worden, dan zal het allemaal wel weer meevallen.
Jij een beetje opgeknapt ten opzichte van gisteren?
Toen ik nog actief sportte heb ik me eens helemaal door laten meten, dat was best wel de moeite waard. Nu zou ik dat niet meer zo snel zo uitgebreid doen.quote:Op zondag 19 januari 2020 09:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou gewoon niet betrouwbaar, maar het gewicht klopt en een niet betrouwbare vet percentage meting kan ook een leuke grafiek opleveren.
er zat weer te lang tussen en meteen een heftige. Training hakt er dan wel behoorlijk in.quote:Op zondag 19 januari 2020 09:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah! Auwww arm strekken is wel een dingetje ja![]()
Vaker doen dan maar weer
Ik heb goed geslapen en voel me niet mee zo meh, maar nog wel keelpijn die beetje doorloopt naar de orenDus ik heb paracetamol en neusspray(misschien dat het wel ergens mij de oren vastzit?) en ik ga ervoor
Ja, je bent je opgebouwde conditie in 1 klap weer kwijtquote:Op zondag 19 januari 2020 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
er zat weer te lang tussen en meteen een heftige. Training hakt er dan wel behoorlijk in.
Maar succes zo dan
Hoe weet je van dat beginnende bierbuikje?quote:Op zondag 19 januari 2020 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik nog actief sportte heb ik me eens helemaal door laten meten, dat was best wel de moeite waard. Nu zou ik dat niet meer zo snel zo uitgebreid doen.
Maar het is wel goed dat je wat bewuster bezig bent. Gaat dat beginnende bierbuikje ook eindelijk weg. Kan ik wel niet meer dat plaatje van die dikke wielrenner posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |