Daar heb ik leuke sokken vanquote:
Zo dat is nog eens een binnenkomer.quote:
Leuke voor FANN om te schilderen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Zo dat is nog eens een binnenkomer.
Ja lijkt me echt iets voor haar.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuke voor FANN om te schilderen.
Ja good mood socks, links en rechts verschillend.quote:
Doet ze ook al gifjes dan ?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuke voor FANN om te schilderen.
Een 4-luikjequote:
Drew Pritchard van Salvage Hunters had een paar lichtbakken met die tekst op de kop getikt. Was wel leuk om te zien als het licht aangezet werd. Dat verkocht hij en werd bij de nieuwe eigenaar aan de buitenmuur gemonteerd.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja good mood socks, links en rechts verschillend.
Gister een paar met ene kant boekenkast en andere kant leesstoel en boeken aan.
En ook een paar met Bam Pow Wham erop
Lenie Kondoquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
En ook mandjes gekocht voor mijn ene bedlade zodat mijn pyjama's, huissokken en beddengoed niet meer doorelkaar zwerft.
De georganiseerde leef![]()
Sponsored by @:tillyb
Leuk!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Drew Pritchard van Salvage Hunters had een paar lichtbakken met die tekst op de kop getikt. Was wel leuk om te zien als het licht aangezet werd. Dat verkocht hij en werd bij de nieuwe eigenaar aan de buitenmuur gemonteerd.
Dat vind ik ook een leuk programma.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Drew Pritchard van Salvage Hunters had een paar lichtbakken met die tekst op de kop getikt. Was wel leuk om te zien als het licht aangezet werd. Dat verkocht hij en werd bij de nieuwe eigenaar aan de buitenmuur gemonteerd.
Het begin was interessant. Daarna werd het wat vlak. De restaurateurs vind ik leuker om te volgen. Al die vaklui die van ouwe zooi weer pareltjes maken.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een leuk programma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Die zijn tofquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:04 schreef drakin het volgende:
En dit waren mijn sokken gister
[ afbeelding ]
Die zijn leuk!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:04 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
helemaal niet gelijk?!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:04 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind je best leuk... maar: Huhquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:04 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga de eerstvolgende keer dat ik bij deze groothandel ga kopen nog een paar leuke uitzoekenquote:
Dat is de bedoeling van deze sokkenquote:
Ja verwarrend...jeugd van tegenwoordig.quote:
Ah OK .. droeg je laarzen ?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling van deze sokken
OMFG offquote:
quote:
Nee ik liep op sokkenquote:
Toch niet buiten? Dat zou nou zonde zijn van zulke leuke sokken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |