Ow, jij was dat met al die rare wensenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 17:16 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb ook al drie keer bij jou gegeten, maar dat heb je ook nooit gemerkt toch?
Mooiquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:01 schreef VKV het volgende:
[..]
Leuk, ik heb zoiets ook gedaan. Je ziet echt zoveel in weinig tijd.
Na afloop was ik helemaal verrot en zwoer ik nooit meer een busreis te gaan doen![]()
Klopt. Alleen de reis naar Elba is optioneel en moet je voor betalen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:59 schreef Karzai het volgende:
en kaartjes voor de bezienswaardigheden
Ja. ontbijt en diner zitten in de prijs. Alleen voor lunch moet ik zelf zorgenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:58 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij is dat all in ook met eten
Sienna is echt ontzettend mooiquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi![]()
[..]
Klopt. Alleen de reis naar Elba is optioneel en moet je voor betalen.
[..]
Ja. ontbijt en diner zitten in de prijs. Alleen voor lunch moet ik zelf zorgen
Naar mini-me?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:55 schreef Molo het volgende:
Ik ga maandag informeren of ik mijn dochter kan hernoemen
Die vrouw die ín zijn anus kijkt ook echtquote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
Peter Sagan in zijn meest natuurlijke houding
Die blik van haar voorspelt niet veel goeds. Misschien heeft hij luttele seconden voor die foto wel ontiegelijk liggen ruftenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Die vrouw die ín zijn anus kijkt ook echt
Sienna Peter Molotovski, kan prima voor een meisje toch?quote:
The sweet scent of assquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die blik van haar voorspelt niet veel goeds. Misschien heeft hij luttele seconden voor die foto wel ontiegelijk liggen ruften
Preciesquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sienna Peter Molotovski, kan prima voor een meisje toch?
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 18:55 schreef Molo het volgende:
Ik ga maandag informeren of ik mijn dochter kan hernoemen
Kan primaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sienna Peter Molotovski, kan prima voor een meisje toch?
had je een schaamnaam?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 19:18 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb mijn achternaam laten wijzigen. Best een gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |