Clarey.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:55 schreef Leatherface het volgende:
Haha, weer.
Zo weer Jansrud die een streep zet door een ex aequo zege?
Oh?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:03 schreef Adrie072 het volgende:
Niet echt het spektakel geworden zoals gebracht, of wel?
Nou al kijkend op de ARD, zat ik niet op het puntje van me stoel. Of dat nou aan de verslaggeving of iets anders lag of mij, weet ik ook niet. Vond vorige week beter.quote:
Ik heb toch met flink wat spanning zitten kijken. Veel skiėrs tot in de vrij hoge nummers die groene cijfers toonden en een aanval op de toptijden deden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:09 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Nou al kijkend op de ARD, zat ik niet op het puntje van me stoel. Of dat nou aan de verslaggeving of iets anders lag of mij, weet ik ook niet. Vond vorige week beter.
Ik word ook niet echt warm of koud van Mayer, maar ik heb hem in het verleden misschien te weinig krediet gegeven.quote:
quote:Mikaela Shiffrin zal een tijdje niet skiėn. De Amerikaanse topskiester last een korte pauze in na het plotse overlijden van haar vader zondag. "Mikaela blijft in haar thuisbasis Vail in Colorado. We weten nog niet wanneer ze terugkeert in de Wereldbeker", deelde de Amerikaanse skifederatie mee.
Ik weet helaas uit eigen (recente) ervaring wat voor impact het verliezen van je vader heeft. Er zijn belangrijkere zaken dan sport.quote:
En waarschijnlijk iets gebroken aan de linkerarm.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:44 schreef heywoodu het volgende:
Goggia hangt in de netten. Jeetje, dat verwacht je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |