Idd jah, dat je zelf voorbarige conclusies trekt en aannemens doet etc enzo over jezelf wel jahquote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:26 schreef IxCalypso het volgende:
Dit topic maakt zoveel duidelijk soms
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:28 schreef IxCalypso het volgende:
Je voelt het hier en je voelt het op andere fora ^^
Wat praat je ineens zonder je usual spelfoutenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:29 schreef kree het volgende:
[..]
Idd jah, dat je zelf voorbarige conclusies trekt en aannemens doet etc enzo over jezelf wel jahik hou erover op.
Die Prince h, al werkt je link nietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Prince - Full Concert - 01/30/82 - Capitol Theatre
Rustig aan zeiksnorquote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die Prince h, al werkt je link niet
Ineens knipper ik wel met m'n ogenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:04 schreef kree het volgende:
Ik heb een beetje als soort criteria he, en dat is niet om muziek af te zeiken want kan best goed zijn alsnog. Maar dat het ook live te spelen moet zijn met een band en zangers en zangeressen.
Nu lees ik wel eens mee op waar wat meer pro muzikanten en geluidstechnische posten, maar las laatst dus backing tracks met een live optreden, niet eentje maar stuk of 30...... (en bekende band ook blijkbaar naam is niet gegeven. Maar dit gebeurt vaak). tja dan neig ik toch beetje naar het oudere, het is ook wel duidelijk te horen btw.
Hoe denken jullie daarover eigenlijk?
Wil het linkje wel zoeken hoor, post daar verder nl zelf niet eens maar lees het mee is usa forum maar volgens mij te lezen zonder inloggen
Tip; probeer het overdag eens..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:04 schreef kree het volgende:
Ik heb een beetje als soort criteria he, en dat is niet om muziek af te zeiken want kan best goed zijn alsnog. Maar dat het ook live te spelen moet zijn met een band en zangers en zangeressen.
Nu lees ik wel eens mee op waar wat meer pro muzikanten en geluidstechnische posten, maar las laatst dus backing tracks met een live optreden, niet eentje maar stuk of 30...... (en bekende band ook blijkbaar naam is niet gegeven. Maar dit gebeurt vaak). tja dan neig ik toch beetje naar het oudere, het is ook wel duidelijk te horen btw.
Hoe denken jullie daarover eigenlijk?
Wil het linkje wel zoeken hoor, post daar verder nl zelf niet eens maar lees het mee is usa forum maar volgens mij te lezen zonder inloggen
We gaan elkaar tips gevenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:12 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Tip; probeer het overdag eens..
Ga je nou op jezelf reageren? Ik maak me zorgen om je, Irish.quote:
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:21 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Ga je nou op jezelf reageren? Ik maak me zorgen om je, Irish.![]()
Gaat het wel goed met je?
Ik ben elke week leukquote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:21 schreef kree het volgende:
Owh jullie kunnen er lacherig over doen Hoor, maakt mij niet uit, ook daar staat van alles wat. Verschil is dat op dat forum wel 99% zelf muzikanten zijn en als je verder leest en doorzoekt ook met best bekende bands opgetreden.
Nu is dat ook niet allemaal mijn smaak net zoals hier niet. Maar daarom is dit topic er toch? Scroll het maar door wie weet is er wat leuks tussen ofzo
Jazeker, met jou?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:21 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Ga je nou op jezelf reageren? Ik maak me zorgen om je, Irish.![]()
Gaat het wel goed met je?
Discussies over muziek zijn tof, maar dit topic is er om muziek te posten, niet om uitgebreid te praten over muziek /muziek maken, muzikanten en alle technische aspecten mbt muziekquote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:21 schreef kree het volgende:
Owh jullie kunnen er lacherig over doen Hoor, maakt mij niet uit, ook daar staat van alles wat. Verschil is dat op dat forum wel 99% zelf muzikanten zijn en als je verder leest en doorzoekt ook met best bekende bands opgetreden.
Nu is dat ook niet allemaal mijn smaak net zoals hier niet. Maar daarom is dit topic er toch? Scroll het maar door wie weet is er wat leuks tussen ofzo
Totaal gebrek aan zelfreflectie ...maar dat wisten we alquote:
Volgens mij ook niet.quote:
Maar je hemelt jezelf zo erg op. Waarom, als ik vragen mag?quote:
Misschien als tegenhanger van het vele downgraden van alle mensen op inet?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:29 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet.
[..]
Maar je hemelt jezelf zo erg op. Waarom, als ik vragen mag?
Dat is onzeker gedrag of dom gedrag. Het totale gebrek aan zelfreflectie vind ik zelf best wel sneu. Maar ze doet het zelf . Dus ik vind het wel vermakelijkquote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:29 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet.
[..]
Maar je hemelt jezelf zo erg op. Waarom, als ik vragen mag?
Nou denk dat het snel saai gaat worden als het alleen nog maar een link lijstje gaat worden naar liedjes toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Discussies over muziek zijn tof, maar dit topic is er om muziek te posten, niet om uitgebreid te praten over muziek /muziek maken, muzikanten en alle technische aspecten mbt muziek
Meid als jij iets niet bent ,dan is het onbevooroordeeld Never mindquote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee hoor, lees nou gewoon eens onbevooroordeeld wat ik eigenlijk altijd typ
Je kent me nietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Meid als jij iets niet bent ,dan is het onbevooroordeeld Never mind
Interactie genoeg hier , of lees je niet ?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:34 schreef kree het volgende:
[..]
Nou denk dat het snel saai gaat worden als het alleen nog maar een link lijstje gaat worden naar liedjes toch?
Beetje interactie mag wel ook wmb.
Ga je lekker, je lijkt mij wel somsquote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Interactie genoeg hier , of lees je niet ?
Dit topic bestaat al jaren, mensen posten hier ook al jaren . Niets saai aan . En anders open je je eigen topic in MUZ om met mensen over muziek te discussiren
Goed genoeg om te zien dat je een bord voor je hoofd hebtquote:
Je bent wel altjd boos op me h.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goed genoeg om te zien dat je een bord voor je hoofd hebt
Meer hoef ik niet te kennen van jou.
Ga je zelf vooral niet vergelijken met mij ICquote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ga je lekker, je lijkt mij wel soms
Waarom zou ik boos moeten zijn om een of andere domme muts die 1 keer in de week denkt dat alles om haar draait ?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:39 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je bent wel altjd boos op me h.
Why?
Juist, even plassenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom zou ik boos moeten zijn om een of andere domme muts die 1 keer in de week denkt dat alles om haar draait ?
Ik vind het vermakelijk , maar of dat nou perse positief is weet ik niet
Hier zou je het songfestival weer mee kunnen winnenquote:
Met een goede background had zij zo erg gewonnen toenquote:
Graag weer een clip die inslaat als een bom als je hem voor de eerste keer bekijkt Nederlandquote:
Merendeel is dood of zit vast volgens mij..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 05:38 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Grrr grrr Gang, beng on any gang!
F.I. is buiten, Broertje is buiten, Scarrie is buiten, Djaga zit idd een lange straf uit.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 05:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Merendeel is dood of zit vast volgens mij..
Klinkt super allemaalquote:Op zaterdag 18 januari 2020 05:43 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
F.I. is buiten, Broertje is buiten, Scarrie is buiten, Djaga zit idd een lange straf uit.![]()
https://www.at5.nl/artike(...)ga-djaga-18-jaar-cel
Haha, onverwachtte reply.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 05:43 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
F.I. is buiten, Broertje is buiten, Scarrie is buiten, Djaga zit idd een lange straf uit.![]()
https://www.at5.nl/artike(...)ga-djaga-18-jaar-cel
Klopt. Toen naam veranderd in DjagaDjaga.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 05:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Haha, onverwachtte reply.
Die gast heette eerst JayJay aan zn bakkes te zien?
Dat laatste, via 1e en 2e 101barz. Ken de Bijlmer maar JJ niet persoonlijk hoor.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 05:48 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Toen naam veranderd in DjagaDjaga.
Maar ken je die mannen toevallig of luisterde je ook Greengang een jaar of 10 geleden?
Ik ben van Rotterdam, maar ik luister ook alle rap van 12 jaar geleden tot nu.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 05:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat laatste, via 1e en 2e 101barz. Ken de Bijlmer maar JJ niet persoonlijk hoor.
Grappig. Meesten vinden het verschrikkelijk, ik luister alles.
Zelfde verhaal hier. Beste uit die tijd is Sjaak.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 05:53 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Ik ben van Rotterdam, maar ik luister ook alle rap van 12 jaar geleden tot nu.
Greengang was aan, tijdens mijn puberteit . Iedereen luisterde Greengang rond 2008-2010. Daar is het zaadje bij mij wel gepland.
Ik luister nog steeds Mariocash.
Pedo-time ja?quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 05:53 schreef RinusMichels2.0 het volgende:
[..]
Ik ben van Rotterdam, maar ik luister ook alle rap van 12 jaar geleden tot nu.
Greengang was aan, tijdens mijn puberteit . Iedereen luisterde Greengang rond 2008-2010. Daar is het zaadje bij mij wel gepland.
Ik luister nog steeds Mariocash.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 06:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Krijg wel plaatsvervangende schaamte als je ze zo met hun wajong ziet zwaaien hoor.
De enige echte Rotterdamse hiphop.
Jammer dat Duvel geen tracks meer uitbrengt man, of weet je meer?quote:
Ik wil dit vergeten maar je maakt het me elke keer weer onmogelijk.quote:
Oeh, ff luisterenquote:
Zo ff luisteren.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Oeh, ff luisteren
Meh, toch liever deze:
mehquote:Op zondag 19 januari 2020 00:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Oeh, ff luisteren
Meh, toch liever deze:
Idd. Hou wel van de sfeer.quote:Op zondag 19 januari 2020 00:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Voor mij blijft deze de beste:
Maar zal voor jou te soft zijn
Vroegah!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |