Idd jah, dat je zelf voorbarige conclusies trekt en aannemens doet etc enzo over jezelf wel jahquote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:26 schreef IxCalypso het volgende:
Dit topic maakt zoveel duidelijk soms
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:28 schreef IxCalypso het volgende:
Je voelt het hier en je voelt het op andere fora ^^
Wat praat je ineens zonder je usual spelfoutenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:29 schreef kree het volgende:
[..]
Idd jah, dat je zelf voorbarige conclusies trekt en aannemens doet etc enzo over jezelf wel jahik hou erover op.
Die Prince hè, al werkt je link nietquote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Prince - Full Concert - 01/30/82 - Capitol Theatre
Rustig aan zeiksnorquote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die Prince hè, al werkt je link niet
Ineens knipper ik wel met m'n ogenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:04 schreef kree het volgende:
Ik heb een beetje als soort criteria he, en dat is niet om muziek af te zeiken want kan best goed zijn alsnog. Maar dat het ook live te spelen moet zijn met een band en zangers en zangeressen.
Nu lees ik wel eens mee op waar wat meer pro muzikanten en geluidstechnische posten, maar las laatst dus backing tracks met een live optreden, niet eentje maar stuk of 30...... (en bekende band ook blijkbaar naam is niet gegeven. Maar dit gebeurt vaak). tja dan neig ik toch beetje naar het oudere, het is ook wel duidelijk te horen btw.
Hoe denken jullie daarover eigenlijk?
Wil het linkje wel zoeken hoor, post daar verder nl zelf niet eens maar lees het mee is usa forum maar volgens mij te lezen zonder inloggen
Tip; probeer het overdag eens..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:04 schreef kree het volgende:
Ik heb een beetje als soort criteria he, en dat is niet om muziek af te zeiken want kan best goed zijn alsnog. Maar dat het ook live te spelen moet zijn met een band en zangers en zangeressen.
Nu lees ik wel eens mee op waar wat meer pro muzikanten en geluidstechnische posten, maar las laatst dus backing tracks met een live optreden, niet eentje maar stuk of 30...... (en bekende band ook blijkbaar naam is niet gegeven. Maar dit gebeurt vaak). tja dan neig ik toch beetje naar het oudere, het is ook wel duidelijk te horen btw.
Hoe denken jullie daarover eigenlijk?
Wil het linkje wel zoeken hoor, post daar verder nl zelf niet eens maar lees het mee is usa forum maar volgens mij te lezen zonder inloggen
We gaan elkaar tips gevenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 04:12 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Tip; probeer het overdag eens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |