Je ziet al aan de hele vrouw dat er geen lulverhaal aan zat te komen. Prachtmens met zo'n passie. En een genot om te zien met hoeveel zorg ze de penselen in elkaar zette.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:34 schreef Voxs het volgende:
Mijn favoriete penselen, de beste in de wereld! Echt een plezier om met ze te werken. Kwaliteit maakt zo'n verschil.
Anders vragen ze het maarquote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken het probleem. Ze snappen het evengoed wel.
Dat komt vanzelf weer op deze manier.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
Ik haal er veel voldoening uit,en het was ook wel even nodig.Mijn conditie is niet echt best.
Dat is ook wel fijn om te doen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf weer op deze manier.![]()
Ik liep nooit hard, maar wandelde bijzonder pittig door. Daar krijg je ook aardig conditie door en voelt voor mij prettiger aan.
Hoi,veel puntjes gescoord zag ik.quote:
Na de verkoop van mijn eerste schilderij heb ik gelijk een set gekocht. Wat een verschil in streek met goedkopere en zelfs gerenommeerde merken.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je ziet al aan de hele vrouw dat er geen lulverhaal aan zat te komen. Prachtmens met zo'n passie. En een genot om te zien met hoeveel zorg ze de penselen in elkaar zette.
Ik ben net geweest, ik had alleen maar broodjes nodig en toen kwam ik meer dingen tegen die lekker en in de aanbieding zijn. Ik moest 30 euro betalen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jezelf ff een skup onder je kont geven en lekker verse broodjes scoren.
Zoals ze ook vertelde over 'verlenging' van je arm. Geweldig, wat een tof mens.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 10:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Na de verkoop van mijn eerste schilderij heb ik gelijk een set gekocht. Wat een verschil in streek met goedkopere en zelfs gerenommeerde merken.
In het pakje zaten ook chocolaatjes
Jaquote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zoals ze ook vertelde over 'verlenging' van je arm. Geweldig, wat een tof mens.
Ik zag laatst een interview waarin hij vertelde waar Born Slippy over ging.quote:
Ja, drank, drugs, het overduidelijk in veel van hun nrs.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag laatst een interview waarin hij vertelde waar Born Slippy over ging.
Een schreeuw om help omdat hij zwaar aan de alcohol zat.
Uitersten.. heftig.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is verbranden of verzuipen in Australië
Hoosbuien nu? Eergisteren stonden ze te dansen in de regen van blijdschap.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Daar kan ik niet tussen kiezen. Ik bemin liever. Tjuuuus.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Overstromingen ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoosbuien nu? Eergisteren stonden ze te dansen in de regen van blijdschap.
Heb je Alzheimer ofzo? Ben je moeilijk van begrip? Was mijn bericht van de laatst niet duidelijk genoeg?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:17 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tussen kiezen. Ik bemin liever. Tjuuuus.
Wat is dat voor winkel?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo weer fris en fruitig en weer in de Smink
Geen winkel, maar heb make-up op gedaan hahaquote:
Tina hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:36 schreef mario390 het volgende:
erst komt Katharina
dann komt Katharina
volgend komt
Katharina![]()
Ja, begreep ik hoor.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen winkel, maar heb make-up op gedaan haha
quote:
is goed , maar ik zag Tina netquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 11:40 schreef chufi het volgende:
[..]
is goed , maar ik zag Tina netachzo okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |