Kunnen we helaas niet altijd allemaal zijn he?quote:
Ah serieus ... shit ... trusten .. Zelf ook maar eens op tijd naar bedquote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:26 schreef drakin het volgende:
Nu maar eens gaan slapen, tis alweer 2 uur geweest.
Dat doe ik eerst even met die andere serie, dacht het nooit leuk te gaan vinden maar toch iets in die serie houd me vast. Moet toch iets mee zijn dan denk ik. En het is geen soap met spannend einde dus je moet verder kijken seriequote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn korte afleveringen ... snel doorbingen en klaar
ach half 3 is vroeg toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah serieus ... shit ... trusten .. Zelf ook maar eens op tijd naar bed
vandaagquote:
Bonding is wel grappig.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat doe ik eerst even met die andere serie, dacht het nooit leuk te gaan vinden maar toch iets in die serie houd me vast. Moet toch iets mee zijn dan denk ik. En het is geen soap met spannend einde dus je moet verder kijken serie
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:29 schreef chufi het volgende:
Vooral gehyped door allerlei TV programmas.. Vind het idd maar matig
Wat is gehyped?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:29 schreef chufi het volgende:
Vooral gehyped door allerlei TV programmas.. Vind het idd maar matig
Ja.quote:
Daar is wel een touw aan vast te knopenquote:
Scherp.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar is wel een touw aan vast te knopen
Misschien moet je maar even slapenquote:
ik kijk Temptation Island Spainquote:Op zaterdag 18 januari 2020 02:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien moet je maar even slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:15 schreef chufi het volgende:
Kijk als die Bo het kan kun jij het zeker @:Prisha
Ik vond Ares niet eens zo slecht en idd korte afleveringen ben je zo doorheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
Nog 2 te gana otra zona her..quote:Op zaterdag 18 januari 2020 03:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vond Ares niet eens zo slecht en idd korte afleveringen ben je zo doorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |