Nee, als ik een aanval van schoonmaakwoede krijg, ga ik in de hoek zitten en wacht tot het over isquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ben je nu het huishouden aan het doen?
Beetje met je tas heen en weer zwaaien en het kan wel weer een week vooruit.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, als ik een aanval van schoonmaakwoede krijg, ga ik in de hoek zitten en wacht tot het over is
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, als ik een aanval van schoonmaakwoede krijg, ga ik in de hoek zitten en wacht tot het over is
Okeej dan is het goed. Nerd zijn is coolquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Okeej dan is het goed. Nerd zijn is cool
Ik ook ja toen ik nog werkte maakte wij van die dingetjes voor de fun altijdquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:03 schreef Recce het volgende:
Ik kijk wel eens voor de lol video's van mensen die sloten openmaken op YT. Veel sloten zijn gewoon heel slecht. Voorbeeldje:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:03 schreef Recce het volgende:
Ik kijk wel eens voor de lol video's van mensen die sloten openmaken
Nou, ik zie je nu zo het hangslot van een testraket van Musk 's nachts open peuteren.quote:
Ja, dat is meestal wel genoeg, maar dan moet je wel een hamer bij je hebben. Dat slot in het filmpje gaat nog veel simpeler open.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:07 schreef PP_Sound het volgende:
Grote inbussleutel met de korte kant op het huis en klap met de hamer
Ze werken daar gewoon 's nachts door meestal.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, ik zie je nu zo het hangslot van een testraket van Musk 's nachts open peuteren.
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze werken daar gewoon 's nachts door meestal.
Ja cijfersloten zijn lachen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is meestal wel genoeg, maar dan moet je wel een hamer bij je hebben. Dat slot in het filmpje gaat nog veel simpeler open.
Aan de ketting tegen onbevoegd afvurenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu zie ik een raket met hangslot voor me. Man³.
Je hebt wel een flink hangslot nodig dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu zie ik een raket met hangslot voor me. Man³.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |