Hij gaat eindelijk het goede pad opquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:36 schreef Prisha het volgende:
jesus @:Recce je bent het helemaal kwijt je hebt je cookies geflipt
Je verpest hem. Nog even en ik vraag een omgangsverbod aanquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij gaat eindelijk het goede pad op
Ja, uit de Okkietijdquote:
Soep met ballen?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:52 schreef oma-Nijn het volgende:
De fucking staatsmongool die het huishouden heeft uitgevonden moeten ze opgraven en opnieuw vierendelen
Het is wel grappig ik heb net die tekst gelezen en hoor nu Ernst Daniël Smit oreren bij Jinek. Hij klonk net zoals je tekst.quote:
Eens!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:52 schreef oma-Nijn het volgende:
De fucking staatsmongool die het huishouden heeft uitgevonden moeten ze opgraven en opnieuw vierendelen
Ik weet het nietquote:
Nohquote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je verpest hem. Nog even en ik vraag een omgangsverbod aan
Nah, ik blijf wel nerden hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je verpest hem. Nog even en ik vraag een omgangsverbod aan
Ben je nu het huishouden aan het doen?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Parkinson.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is wel grappig ik heb net die tekst gelezen en hoor nu Ernst Daniël Smit oreren bij Jinek. Hij klonk net zoals je tekst.
Die man is lazerus...
Daarna cremeren én begraven voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Nah, niet op hetzelfde level natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Domme wijven in bikini's kijken is ook nerden
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 23:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is wel grappig ik heb net die tekst gelezen en hoor nu Ernst Daniël Smit oreren bij Jinek. Hij klonk net zoals je tekst.
Die man is lazerus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |