abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 januari 2020 @ 22:55:32 #1
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_191080526
quote:
Met open armen verwelkomde Zweden de afgelopen jaren tienduizenden immigranten uit het Midden-Oosten en Afrika. Het Noordse land, dat zo graag een voorbeeld van tolerantie wil zijn, leert nu de keerzijde kennen van die gastvrijheid. Etnische bendes vechten drugsoorlogen uit in de voorsteden. Liquidaties en bomaanslagen zijn aan de orde van de dag. Intussen stijgen de rechts-populistische Zweden-Democraten in de peilingen. Veiligheidsexpert Magnus Norell waarschuwt: „We moeten de problemen eindelijk benoemen. Nog langer zwijgen is een recept voor sociale onrust.”

...
https://www.telegraaf.nl/(...)jgen-over-immigratie

In Nederland zien we dit als een zegen, "diversiteit is onze kracht".

[ Bericht 83% gewijzigd door sp3c op 18-01-2020 11:44:49 ]
pi_191080667
Helemaal eens. We moeten problemen eindelijk eens gaan benoemen in plaats van politiek correct zijn. Europa heeft met de massaimmigratie zelfmoord gepleegd. In een generatie wordt afgebroken wat in duizenden jaren is opgebouwd. Het is vijf voor twaalf al denk ik dat Zweden al niet meer te redden is.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 23:02:59 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191080671
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 22:55 schreef Orion_in_space het volgende:
Zweden had lang een homogene bevolking. Die samenstelling is de afgelopen decennia drastisch veranderd. Bijna twintig procent van de tien miljoen Zweden heeft inmiddels buitenlandse wortels.
Erg jammer dat het land zo afgegleden is.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 22:55 schreef Orion_in_space het volgende:
Zo leven er in Zweden 185.000 mensen die zijn geboren in Syrië, naast 145.000 Irakezen, 70.000 Somaliërs, 50.000 Afghanen en 40.000 Eritreeërs.
Dit zijn juist de mensen die je absoluut niet in het westen moet laten rondlopen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 23:04:54 #4
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191080703
eigen schuld, dikke bult
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 17 januari 2020 @ 23:07:25 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191080752
Hoe naief kun je trouwens zijn.
Ze hebben een absurd plan om hun bevolkingsaantal drastich te verhogen door middel van immigratie. En dan ga je allemaal kanslozen uit het midden oosten en afrika halen die alleen maar voor cultuurbotsingen zorgen en de sociale voorzieningen opeten.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 23:08:38 #6
481589 Orion_in_space
The world is ours
pi_191080772
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:07 schreef Harvest89 het volgende:
Hoe naief kun je trouwens zijn.
Ze hebben een absurd plan om hun bevolkingsaantal drastich te verhogen door middel van immigratie. En dan ga je dan allemaal kanslozen uit het midden oosten halen die alleen maar voor cultuurbotsingen zorgen en de sociale voorzieningen opeten.
In Nederland werkt het wel.
pi_191080839
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:04 schreef Perrin het volgende:
eigen schuld, dikke bult
Dit helpt de bevolking die er last van heeft énorm!
  vrijdag 17 januari 2020 @ 23:16:07 #8
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_191080902
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:02 schreef Scarface88 het volgende:
Helemaal eens. We moeten problemen eindelijk eens gaan benoemen in plaats van politiek correct zijn. Europa heeft met de massaimmigratie zelfmoord gepleegd. In een generatie wordt afgebroken wat in duizenden jaren is opgebouwd. Het is vijf voor twaalf al denk ik dat Zweden al niet meer te redden is.
:')

Overdrijf niet zo man
#KICKOUTZP
  vrijdag 17 januari 2020 @ 23:17:19 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_191080923
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:02 schreef Scarface88 het volgende:
Het zou het beste zijn als Zweden op korte termijn helemaal ten onder ging. Als waarschuwing aan de rest. Wat dat betreft zouden er zoveel mogelijk migranten naar toe gestuurd moeten worden.
The End Times are wild
pi_191080938
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:16 schreef wollah het volgende:

[..]

:')

Overdrijf niet zo man
De demografische verandering gaat echt hard. Loop eens rond in een grote Europese stad zoals Londen, Parijs, Berlijn enz.
pi_191080958
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het zou het beste zijn als Zweden op korte termijn helemaal ten onder ging. Als waarschuwing aan de rest. Wat dat betreft zouden er zoveel mogelijk migranten naar toe gestuurd moeten worden.
Hopelijk gaan de ogen dan open ja. Groot hek om Zweden plaatsen. Denemarken wil er al niks meer mee te maken hebben.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 23:28:06 #12
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_191081119
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:08 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

In Nederland werkt het wel.
Oja? Is dat waarom we hier dezelfde, al dan niet in mindere mate, problemen hebben?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 23:28:38 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191081130
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:18 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

De demografische verandering gaat echt hard. Loop eens rond in een grote Europese stad zoals Londen, Parijs, Berlijn enz.
Berlijn ben ik een tijd niet meer geweest maar Parijs wel. Je struikelt daar letterlijk over Noord Afrikaanse bedelaars, en je hoort islamitische straatpredikers. De metro van Parijs is in zo'n slechte staat dat je al helemaal het gevoel hebt dat je in slaap bent gevallen en ergens in Algerije bent uitgestapt. Je vraagt je af waar de Franse regering het geld aan uitgeeft.
pi_191081179
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:29 schreef Hoogslaper het volgende:
Het land Zweden is niet meer te redden, de oorspronkelijke bevolking wél.

Laat Zweden maar helemaal vol lopen met alles wat er uit de islamitische wereld komt en schop de probleemgevallen die al in Europa zijn er ook heen.

Daarna de etnische Zweden herverdelen over Europa.

En er een hele wijze levensles uit trekken.
Zweedse blonde dames zijn welkom.
pi_191081213
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:31 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Zweedse blonde dames zijn welkom.
Zekers ^O^

Om Zweedse kerels maak ik me ook niet druk. Dat zijn toch cucks en ik zie ze ook niet zo snel om zich heen steken dan wel schieten en huisgemaakte explosieven detoneren.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 23:34:42 #16
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191081226
Kijk naar Malmö. In Kopenhagen krijgen expats te horen dat Malmö een serieus woonalternatief biedt: vlakbij en goedkoper. Dus ook coor Denen zelf een goed alternatief.
Hoeveel "vluchtelingen" voor de Deense wetsdienaars nemen in Malmö domicile? Het staat niet in het artikel. Maar als ik een Deens crimineel zou zijn die af en toe familie zou willen bezoeken zou in Malmö wel zien zitten om te wonen.

vrijdag 17 januari 2020 @ 23:34:46 #17
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_191081227
quote:
De ooit zeer homogene Zweedse bevolking is binnen één generatie dramatisch van samenstellling veranderd. Bijna twintig procent van de Zweden heeft inmiddels buitenlandse wortels
Mission accomplished.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 23:36:20 #18
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191081256
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:33 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Zekers ^O^

Om Zweedse kerels maak ik me ook niet druk. Dat zijn toch cucks en ik zie ze ook niet zo snel om zich heen steken dan wel schieten en huisgemaakte explosieven detoneren.
Nø?
pi_191081281
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Berlijn ben ik een tijd niet meer geweest maar Parijs wel. Je struikelt daar letterlijk over Noord Afrikaanse bedelaars, en je hoort islamitische straatpredikers. De metro van Parijs is in zo'n slechte staat dat je al helemaal het gevoel hebt dat je in slaap bent gevallen en ergens in Algerije bent uitgestapt. Je vraagt je af waar de Franse regering het geld aan uitgeeft.
Familie van me uit New Orleans ging er afgelopen zomer heen. Aangezien New Orleans een stad is met Franse roots en veel van de Franse cultuur in de stad verwoven zit waren ze enorm enthousiast. Toen ze terugkwamen zeiden ze dat ze niet wisten wat ze zagen. En dat zegt veel aangezien New Orleans zelf jarenlang onder de segregatie heeft geleefd en er veel criminaliteit is daar met zwarten. Je zou denken dat ze wel wat gewend zijn.
pi_191081343
Tja, dit had iedereen wel kunnen zien aankomen hoor!

Bij de weg, voorzichtig aan beginnen de verkiezingskampanjes weer.....en de Vereniging Van Dieven weet niet hoe gauw ze weer "stevige taal" moet gaan uitkramen, met de Companen Dieven Alliantie in hun kielzog....

Maar vergeet het niet mensen! Dit is het gevolg van het beleid van Balkenende en Rutte!
Dusse......vooral weer netjes je laten voorliegen en braaf op de "rechtse" VVD/CDA stemmen, dan weet je zeker dat hier absoluut NIETS aan gedaan gaat worden!

Bedrieger, smeerlap en huichelaar Rutte heeft immers in de Europese Raad (je weet wel, waar de ECHTE beslissingen door duitsland en frankrijk worden genomen) braaf beloofd hun beleid te volgen en te implementeren in nederland. Dat zooitje hersenloze parasieten (een enkeling als Pieter Omtzigt uitgezonderd) stemt braaf wat ze opgedragen wordt, danwel tekent bij het kruisje!

En links dan? "Links" naait je ook aan alle kanten. Dat bizarre Identity Politics en de gekleurde discriminatie/racisme (salonfähig gemaakt door aartsleugenaar een vleesgeworden racisme Gloria Wekker en consorten) is het enige waar die zakkenvullers en volksverraders om geven.

Racisme en discriminatie van blanken is hun norm en als je daar dan iets van vindt, ben JIJ fout.
Ik heb er inmiddels schijt aan, ik ben vol trots echt helemaal klaar met die idioterie. En nee, ik zal NOOIT meer op zo'n verrader (links of rechts) stemmen. Ik hoop nog velen met mij.....
pi_191081411
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:40 schreef stopnaald het volgende:
Tja, dit had iedereen wel kunnen zien aankomen hoor!

Bij de weg, voorzichtig aan beginnen de verkiezingskampanjes weer.....en de Vereniging Van Dieven weet niet hoe gauw ze weer "stevige taal" moet gaan uitkramen, met de Companen Dieven Alliantie in hun kielzog....

Maar vergeet het niet mensen! Dit is het gevolg van het beleid van Balkenende en Rutte!
Dusse......vooral weer netjes je laten voorliegen en braaf op de "rechtse" VVD/CDA stemmen, dan weet je zeker dat hier absoluut NIETS aan gedaan gaat worden!

Bedrieger, smeerlap en huichelaar Rutte heeft immers in de Europese Raad (je weet wel, waar de ECHTE beslissingen door duitsland en frankrijk worden genomen) braaf beloofd hun beleid te volgen en te implementeren in nederland. Dat zooitje hersenloze parasieten (een enkeling als Pieter Omtzigt uitgezonderd) stemt braaf wat ze opgedragen wordt, danwel tekent bij het kruisje!

En links dan? "Links" naait je ook aan alle kanten. Dat bizarre Identity Politics en de gekleurde discriminatie/racisme (salonfähig gemaakt door aartsleugenaar een vleesgeworden racisme Gloria Wekker en consorten) is het enige waar die zakkenvullers en volksverraders om geven.

Racisme en discriminatie van blanken is hun norm en als je daar dan iets van vindt, ben JIJ fout.
Ik heb er inmiddels schijt aan, ik ben vol trots echt helemaal klaar met die idioterie. En nee, ik zal NOOIT meer op zo'n verrader (links of rechts) stemmen. Ik hoop nog velen met mij.....
_O_
  vrijdag 17 januari 2020 @ 23:53:12 #22
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_191081515
Jongens en meisjes, we zien het helemaal verkeerd volgens Joop ... Mensen in de buurt van azc’s positiever over vluchtelingen.
pi_191081538
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:53 schreef Eendenkooi het volgende:
Jongens en meisjes, we zien het helemaal verkeerd volgens Joop ... Mensen in de buurt van azc’s positiever over vluchtelingen.
Mooi inderdaad. Vooral dat jonge meisjes van 13-14 niet meer over straat kunnen in dorpjes met een AZC.

zaterdag 18 januari 2020 @ 00:00:14 #24
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191081637
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:53 schreef Eendenkooi het volgende:
Vraag me af in welke gemeente ze dat "onderzoekje" gedaan hebben. Vast in een of ander links bolwerk.
  zaterdag 18 januari 2020 @ 00:38:24 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_191082143
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:36 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Christelijke samenleving? Bestaat die nog, just asking?
Bijna niet meer, daar hebben we jarenlang ons best voor gedaan, dus niet zo gek dat heel veel mensen er niet op zitten te wachten dat er een ander sprookje de dienst uit gaat maken hier.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')