Nou he!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:35 schreef Leandra het volgende:
Of het ook kinderen van die leeftijd zijn vind ik een lastige, aan de ene kant hoop ik van wel, aan de andere kant vind ik dat soort opmerkingen wel heel ver gaan, zeker voor kinderen van die leeftijd.
Je zult ontdekken dat je kind van 12 zulke shit uitkraamt... daar ben je lekker mee dan
Mag je wel zeggen hoor. Ik vind de spullen van Joseph Joseph ook vaak heel mooi, maar ik durf nooit echt veel geld uit te geven aan prullenbakken. Dat is een stomme eigenschap van mij.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:50 schreef amaranta het volgende:
Ff heel iets anders he....maar nu is het andere topic dicht, kan ik niet zeggen dat ik een Joseph Joseph prullenbak heb gekocht.
deze was in de aanbieding met aanbieding. dus viel best mee kwa prijs. Enige stomme is dat hij zgn vingerproof zou moeten zijn. maar je moet het rvs deksel wel met hand aanraken om hem te sluiten. dus hij zit altijd onder de vinger afdrukkenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag je wel zeggen hoor. Ik vind de spullen van Joseph Joseph ook vaak heel mooi, maar ik durf nooit echt veel geld uit te geven aan prullenbakken. Dat is een stomme eigenschap van mij.
Daar heb ik even geen beeld bij.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:01 schreef Tink89 het volgende:
Ik krijg straks (of nouja, koop....) van die prullenbakken in een grote lade. Heeeerlijk
Even gekeken en die zijn mooi ja. En als ze 20 jaar meegaan hun geld dubbel en dwars waard natuurlijk. Helaas weet je dat van tevoren niet.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben dan ook al ruim 20 jaar blij met mijn Wesco kick master
Ik had ook al zoiets gegoogled. Ik scheid mijn afval altijd direct en gooi het dus meteen in de juiste kliko, dus ik zoek eigenlijk niet naar een afvalscheidingssysteem. Ik heb alleen een aparte bak voor afval dat afgevoerd moet worden naar de gemeentewerf.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:09 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Zoiets denk ik: https://www.ikea.com/nl/n(...)ichtgrijs-s69308926/
In onze nieuwe woonplaats 4 kliko's! Nou ja, bij het huis, bij het tijdelijke appartementje niet, dan moeten we het gewoon naar de container brengen maar ik ben zo blij met die 4 kliko's straks, in plaats van dat achterlijke omgekeerd inzamelen wat ze in Amersfoort gaan doen, en dan lekker 150 meter met je restafval gaan lopen...quote:Op vrijdag 17 januari 2020 22:11 schreef lunapuella het volgende:
Wij krijgen binnenkort een 3e kliko om pmd te scheiden, dus moet ook aan een oplossing met meer bakken dan we nu hebben. Maar pfff wat zijn afvalbakken duur, ik kan veel leukere dingen doen van doen.
Oh wat fijn BEquote:Op zaterdag 18 januari 2020 00:05 schreef BE het volgende:
Ik wals even binnen!
O mag toch naar die school waar ze het eerst niet zagen zitten! 🎉💪🏼
De teamleidster van de ambulant begeleiding was vorige week daar op school, heeft de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze wilde heroverwegen, met blijkbaar goede argumenten. Afgelopen woensdag hadden we een gesprek op school met haar en degene die O heeft begeleid (zo lief, ze werd helemaal emotioneel toen ze uitlegde waarom ze echt dacht dat Hij daar zou passen en hoezeer ze het hem zou gunnen ❤
En toen kregen we vanmorgen het verlossende telefoontje! Op 11 feb gaat hij starten!
Doodeng en heel spannend maar we gaan het gewoon doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |