Oei! Een moeilijk tafelblad?quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:01 schreef Nanuke het volgende:
Ach, wij wachten nu voor de 3e keer 12 weken op een tafelblad omdat ze het al 2x fout deden. Dus je weet maar nooit.
Heb je verwarming onder dat raam?quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:09 schreef BE het volgende:
Tadaaaa!!!
[ afbeelding ]
Beide hoeken hebben een relax-stoel dus met benen omhoog etc.![]()
Ik wil hem nog een kwart slag gedraaid, dus langs de muur en dan de kamer instekend (en niet voor het raam) maar dat gaat niet omdat onze oude bank er nog staat.
(Mijn schoonzusje wil hem hebben, die heeft voor het eerst een eigen huis.)
Manlief is het niet eens met mijn wens voor een gedraaide opstellen maar dat duw ik er nog wel door. Zo zonde om naar de keuken te kijken als je ook naar de tuin kan kijken.
Dat ie teveel de kamer in steekt.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:10 schreef SQ het volgende:
Wat is zijn bezwaar dan?
Ik zou ook zeker naar de tuin kijken! Tof!
Een nieuw model met verschillende uitvoeringen. Wij hebben een 'doorsteekpoot' dus de hoeken moeten er dan uit omdat daar de poot komt. Maar blijkbaar is dat erg moeilijk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Oei! Een moeilijk tafelblad?
Mijn tafel komt vrijdag, ze hebben me al 3 keer gebeld voor "de situatie op het leveradres", ik vrees een beetje
Oh, dat klinkt wel als iets dat fout kan gaan jaquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:31 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Een nieuw model met verschillende uitvoeringen. Wij hebben een 'doorsteekpoot' dus de hoeken moeten er dan uit omdat daar de poot komt. Maar blijkbaar is dat erg moeilijk.
Nee, ze zijn ongelijk, dus we kunnen wat spelen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is de ene hoek langer dan de andere, of zijn ze beiden even lang?
Kun je de langste kant wel langs de muur houden als je eea anders neerzet?quote:Op woensdag 29 januari 2020 11:04 schreef BE het volgende:
[..]
Nee, ze zijn ongelijk, dus we kunnen wat spelen.
Maar we moeten toch wachten tot de andere bank weg is voor we kunnen gaan proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |