quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ah gossie haags. Heb je een knuffel nodig?
Kopjequote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:13 schreef Kopjechino het volgende:
Omdat Stokmeester mij kneiterveel tagged: hallo
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:13 schreef Kopjechino het volgende:
Omdat Stokmeester mij kneiterveel tagged: hallo
quote:
Kut. En hoe is het met jullie?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hey hallootjes. Hoe is het met jou?
Uhm ja wel prima eigenlijk. Maar shit dat het kut gaat.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Kut. En hoe is het met jullie?
What happend?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Thanksquote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Uhm ja wel prima eigenlijk. Maar shit dat het kut gaat.je knuffel. #kopopkopje
quote:
Na de break-up met mijn ex gaat het heel slecht met mij. Doet er verder niet toe. Heeft gewoon heel veel tijd nodig. En alcoholquote:
Ok, sterkte!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Thanks
[..]
[..]
Na de break-up met mijn ex gaat het heel slecht met mij. Doet er verder niet toe. Heeft gewoon heel veel tijd nodig. En alcohol
Ken het gevoel. Sterkte Kop, je FOK!fam is er voor jequote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Thanks
[..]
[..]
Na de break-up met mijn ex gaat het heel slecht met mij. Doet er verder niet toe. Heeft gewoon heel veel tijd nodig. En alcohol
Bedankt! Gelukkig heb ik ook mijn vrienden in real life nog en een collega/vriendin waar ik altijd bij aan kan kloppen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ken het gevoel. Sterkte Kop, je FOK!fam is er voor je
Sterkte!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Thanks
[..]
[..]
Wat verdrietig,...heel veel sterkte!!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 19:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Thanks
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |