De domheid van sommigen is stuitend.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:11 schreef Drxx het volgende:
Hoe achterlijk moet je zijn om willekeurige Chinezen zo aan te spreken_!
Grappig, maar wel triest om deze mensen aan te spreken om het corona virus! Alsof zij er iets aan kunnen doen!quote:
Doet mij denken aan een GTST item... er waren kijkers die echt geloofden dat het waar gebeurd was... konden niet meer het onderscheid maken tussen soap en werkelijkheid!quote:Op maandag 10 februari 2020 19:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De domheid van sommigen is stuitend.
Las gisteren dat een afhaalchinees ook al dagenlang werd gebeld met dit soort 'grapjes'. Dan heb je verder ook geen enkel zinvol iets in je leven.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Grappig, maar wel triest om deze mensen aan te spreken om het corona virus! Alsof zij er iets aan kunnen doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zullen wel kinderen zijn denk ik!quote:Op maandag 10 februari 2020 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Las gisteren dat een afhaalchinees ook al dagenlang werd gebeld met dit soort 'grapjes'. Dan heb je verder ook geen enkel zinvol iets in je leven.
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:15 schreef superniger het volgende:
Zijn dit de makers van Parasite?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga naar de hel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |