Daarom is het belangrijk altijd even de bevolkingsdichtheid mee te nemen. Daaruit kun je meestal wel opmaken in hoeverre het bevolkingsaantal relevant is voor de stad zelf.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik ben in Yichang, een ander deel van Hubei, geweest, en dan merk je dat de steden stukken kleiner zijn dan de gebieden die ook zo heten.
Als je bijvoorbeeld Friesland (645.000 inwoners) Leeuwarden gaat noemen, terwijl de stad zelf maar 95.000 inwoners heeft.
Was je trouwens daar voor de three gorges dam? Die vond ik erg indrukwekkend. Yichang zelf was een hellhole trouwens.quote:Op donderdag 23 januari 2020 12:33 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik ben in Yichang, een ander deel van Hubei, geweest, en dan merk je dat de steden stukken kleiner zijn dan de gebieden die ook zo heten.
Als je bijvoorbeeld Friesland (645.000 inwoners) Leeuwarden gaat noemen, terwijl de stad zelf maar 95.000 inwoners heeft.
Waarom zou je de Chinese overheid vertrouwen met de cijfers ?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
17 doden en een land met 1,3 miljard mensen is in paniek
als een land als china over gaat tot dit soort maatregelen, dan is de geest uit de fles en volgt een ultieme poging om de schade te beperken. Daarnaast is het ook zo dat ook de bestuurlijke elite van china niet immuun is voor deze ziekte. Het is dus ook zelfbescherming voor de elite gewordenquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik snap het wel, besmetting met dat virus is slecht voor je sociale score.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zullen nog wel meer bij komen.quote:
Ja we staan pas aan het prille begin van de uitbraakquote:
Ja, voor de Drieklovendam ben ik daar geweest. Vanaf Yichang met de rondvaartboot daar naar toe.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Was je trouwens daar voor de three gorges dam? Die vond ik erg indrukwekkend. Yichang zelf was een hellhole trouwens.
twitter:stefandevries twitterde op donderdag 23-01-2020 om 19:23:04BREAKING: @WHO in Geneva declares novel #coronavirus is NOT an international public health emergency: “Now is not the time“ https://t.co/MwZyZQoktZ reageer retweet
Ok.. afwachten of ze gelijk krijgen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:24 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:stefandevries twitterde op donderdag 23-01-2020 om 19:23:04BREAKING: @:WHO in Geneva declares novel #coronavirus is NOT an international public health emergency: “Now is not the time“ https://t.co/MwZyZQoktZ reageer retweet
Getest slechts.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:15 schreef myShizzle het volgende:
...en ook Ierland heten we welkom bij de club:
https://www.theguardian.c(...)an-live-news-updates
Kwestie van tijd tot NL ook mee gaat doen met het clubje
Kunnen mondkapjes zo een besmetting voorkomen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:41 schreef Toefjes het volgende:
Mensen die in het verleden hebben geïnvesteerd in mondkapjes kunnen goede zaken doen.
Een beetje. Het helpt vooral anderen niet te besmetten als jij besmet bent, las ik ergens.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:32 schreef polderturk het volgende:
[..]
Kunnen mondkapjes zo een besmetting voorkomen?
Pooh linkje??quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:31 schreef myShizzle het volgende:
Heb nu via Reddit meerdere, iets van 6, posts met beelden gezien van mensen die levenloos neervallen en worden weggehaald door mannetjes in witte pakken. Waarvan op 1 na bij iedereen iets van bloed bij het hoofd over de vloer lijkt te kruipen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |