Roxy-James Fritzl.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Waarom gaat Roxy-James nog naar Q-sjoel. Die kan er HE-LE-MAAL niks van.
Maar Rusty Jake die is echt goed!!!! Als we Zjak mogen geloven.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Rusty zit nog wel potentie in. Maar Roxy ... ik heb nog nooit zo'n slechte ddb pagina gezien.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar Rusty Jake die is echt goed!!!! Als we Zjak mogen geloven.
Ik gok zo dat hij voor de rest ook niks kan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Je kunt er gewoon een tourcard mee pakken.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rusty zit nog wel potentie in. Maar Roxy ... ik heb nog nooit zo'n slechte ddb pagina gezien.
http://www.dartsdatabase.(...)Stat=1#PlayerResults
quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit wel een hoop potentie in hoor, kijk maar.
http://www.dartsdatabase.co.uk/PlayerDetails.aspx?playerKey=1755
Hup Flyersquote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:51 schreef wimderon het volgende:
De kraker Harms-Veenstra staat op het punt van beginnen op deze HOLLANDSE middag.
twitter:JJNieuwlaat twitterde op zaterdag 18-01-2020 om 12:26:11De Q-School rankings zijn live te volgen en worden per ronde bijgehouden via:Europa: https://t.co/9ACDv6KznFUK: https://t.co/viRyuPXMbs#QSchool2020 #rtl7darts https://t.co/u7Vf2PGgQl reageer retweet
Op deze manier doet Harms helaas goede zakenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Zijn een hoop jongens hoog in de tabel bij Euro Q-joel al exit. Kale Karel kan zijn kaart ook wel zo goed als veilig stellen vandaag.
Sedlacek gelukkig dichterbij het beloofde land.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:21 schreef Mani89 het volgende:
Kapitein Jimmy mist 3 matchdarts om Daniel LarZZZzzZzZZZZZzzon eruit te gooien. @:El-Stinho
Farrock gaat t gewoon niet redden, want die gaat morgen echt geen 8 potjes winnenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
Sherrock gaat wederom vroeg ten onder. @:wimderon
Daar ben ik anders blij meequote:Op zaterdag 18 januari 2020 14:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Op deze manier doet Harms helaas goede zaken
Waarom doet Heta eigenlijk bij de Engelse Q-School mee en Cody Harris bij de Europese?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
Nette 12-darter van Heta om met 5-4 van nobuddie Penhall te winnen. Nu vier punten boven de magische grens, moet nu tegen Hickey of ene D. Taylor.
Veel te goed om geen tourkaart te halen.
Players from outside Europe have the choice of entering either the UK or European Qualifying School.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom doet Heta eigenlijk bij de Engelse Q-School mee en Cody Harris bij de Europese?
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:13 schreef El-Stinho het volgende:
Sedlacek [...] Vijf jaar zwoegen met de bandwagon en eindelijk succes.
Ryan Murray staat op 12 punten in de Q-ranking, beste jongen.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:44 schreef Mani89 het volgende:
Soldier Gates verliest met een 98 gemiddeld van ene Ryan Murray die besloten heeft voor de enige keer in zijn leven 102 gemiddeld te gooien.
Gooide voorafgaand aan deze pot 80 gemiddelden, ik mag zuur zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ryan Murray staat op 12 punten in de Q-ranking, beste jongen.
Frits voor zijn Sobibor vakantie.quote:
Nette pijlen, al ik hou ik niet heel erg van zwart.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb je mijn nieuwe pijlen gezien maat?
Is voor mij ook wennen. 24 gram btw.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nette pijlen, al ik hou ik niet heel erg van zwart.
Zo zo, 17 gram hier.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is voor mij ook wennen. 24 gram btw.
Eens een choker.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Silverbek staat het aardig weg te geven.
Pijlen hiervoor waren 23, maar je kan beter zwaarder pakken dan lichter. Lichter moeten in je worp meer gecorrigeerd worden genot.quote:
Bij mij vliegen ze gewoon lekkerder uit mijn hand als ze licht zijn, ik weet ook niet waarom.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pijlen hiervoor waren 23, maar je kan beter zwaarder pakken dan lichter. Lichter moeten in je worp meer gecorrigeerd worden genot.
Van harte gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
Sedlacek over de magische grens. @:wimderon
Ik ga even een traantje wegpinken.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:04 schreef wimderon het volgende:
Ik heb absoluut geen zin in Berrie van Peer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |