Nerm.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Sukkel
Ik heb gehoord trouwens dat hele snelle energie in de vorm van glucose daarin een positieve rol kan spelen. Waardoor de alertheid zienderogen toeneemt.
Is vaak verpakt in een schuimvormige spekmaterie
Goed dat je er uitleg bij geeft want ik was bijna gestopt na persen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Spekmaterie![]()
Ik was laatst jus aan het persen op werk en dan heb ik een bakje voor de sinassapels die geperst zijn. Meestal gaat het er in maar nu gooide ik het perongeluk in de koffie van de chef
Pehehehe.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Spekmaterie![]()
Ik was laatst jus aan het persen op werk en dan heb ik een bakje voor de sinassapels die geperst zijn. Meestal gaat het er in maar nu gooide ik het perongeluk in de koffie van de chef
Geen idee, mar ik vind hem wel grappig dus hij blijft dit topic nog staan.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wat zit er op ?Lijken van die manga figuurtjes
Leuk is 'ie zeker.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee, mar ik vind hem wel grappig dus hij blijft dit topic nog staan.
Liesje is kunnen opstaan?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Centraal busstation in Tirana. Wat een chaos. Op naar Shkoder
Dat heb je altijd. Heb ik ook vaker dat ik denk ik maak dit nog even af en dan ga ik op pauze en dan staan 2 minuten later ineens de halve zaak vol aan nieuwe gasten.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk is 'ie zeker.
Ik dacht even wat updates te installeren, want niet heel druk. Komen er spontaan allemaal zaken tussendoor.
Lunch?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
En nu weer even paar uurtjes aan de bak hier.
over 15 minutenquote:
Jij haalt echt alles uit de kast om die arme man op de kast te krijgenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
Spekmaterie![]()
Ja keek hem toen ook zo apatisch zo aan.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij haalt echt alles uit de kast om die arme man op de kast te krijgen
Wist niet dat jij zo'n donkere kant hadquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja keek hem toen ook zo apatisch zo aan.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo'n donkere kant had
Jep, maar nog niet echt druk vandaag.quote:
Aan het tekenen?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
Aaaaaaaaaaaarg wat een kut programma
Ga uni doen dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
http://pixologic.com/
Denk dat je hier voor uni gedaan moet hebben
Van het programma bedoel je?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb vooral te weinig interesse in vormgeving om het überhaupt te proberen.
dit jaquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb vooral te weinig interesse in vormgeving om het überhaupt te proberen.
Ook niet aan mijquote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk niet dat dat aan mij besteed is :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Noem je dit al donker, je zou eens moeten wetenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo'n donkere kant had
dat programma.quote:
Niet bij bitterbal toch, toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem je dit al donker, je zou eens moeten weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |