abonnement Unibet Coolblue
pi_191066570
Vergeet de talkshowoorlog.


De Nederlandse Making a Murderer? Die bestaat! Vraag het Ad Baars, niet dat hij zal reageren want hij sloot minstens elf onschuldigen op! In eerste instantie bij de Puttense Moordzaak en later in De Villamoord.

Driedelig serie:
https://www.2doc.nl/docum(...)i/de-villamoord.html

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Arnhemse_villamoord

Wees dus verstandig, gebruik je zwijgrecht en communiceer via je advocaat. Jij hoeft namelijk niet mee te werken aan je eigen veroordeling of uit te leggen hoe onschuldig je wel niet bent.



En onthou, 1312.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nober op 17-01-2020 00:55:47 ]
  Redactie Frontpage vrijdag 17 januari 2020 @ 08:28:56 #2
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_191067996
Ik hoorde hier afgelopen week al over. Ga dit zeker kijken.


Na 6 minuten is het al duidelijk dat de mannen die veroordeeld zijn onschuldig zijn, in ieder geval 8 van de 9, want het ging om een dader. Zonder nu al verder gekeken/gelezen te hebben: heeft de politie überhaupt het overlevende slachtoffer wel gehoord? Wat een paupers zeg, die Arnhemse recherche.

Mijn dochter van 17 maanden was beter te werk gegaan.

[ Bericht 40% gewijzigd door JeMoeder op 17-01-2020 08:39:39 ]
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_191083703
ONGELOOFLIJK, ben echt nog flabbergasted na het zien van deze docu. Als je van true crime houdt raad ik deze serie echt aan.

Wilde gisteren avond een aflevering kijken, maar heb ze alle 3 ineens achter elkaar bekeken.

Dit lijkt toch echt op een hele grote gerechtelijke dwaling.

9 mensen onschuldig vast in NL. HOE DAN, is nog steeds mijn grote vraag, zonder enig bewijs veroordeeld, hoe eng is dat. Er was alleen 1 bekentenis, van iemand die nu zegt onder dwang bekent te hebben.

Als je het beeldmateriaal van de verhoren van destijds bekijkt weet je echt niet wat je ziet en hoort.

Helemaal nu met de achterliggende gedachte, dat dezelfde teamleider van de politie Gelderland Midden, diegene is die toen ook aan de Puttense moordzaak werkte. Mede door hem hebben de mannen van Putten onschuldig vastgezeten. Hoeveel mensen zitten er nu nog onschuldig vast door hem vraag ik me af.

Wat een grote fouten zijn er gemaakt en een onwil lijkt het wel om de waarheid boven tafel te krijgen.

Men is nooit op zoek gegaan naar wat er precies is gebeurd in die villa, maar is alleen met een grote tunnelvisie bezig geweest met wie het heeft gedaan.

En daarnaast hebben ze ook nog eens bewust informatie achtergehouden voor de rechter commissaris. Dit verzin je toch niet?!

Mag toch echt heel hard hopen dat deze zaak wordt heropend, zodat de echte dader ('s) worden gearresteerd en de onschuldigen eerherstel krijgen.

Laat de Nederlandse staat maar weer eens heel diep in de buidel tasten en dat er dan eindelijk ook koppen gaan rollen. Anders blijven we dit soort dwalingen houden.

Dit kan echt niet, wat voor land leven we, er is hierdoor zelfs een dode te betreuren....
  zaterdag 18 januari 2020 @ 13:11:03 #4
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_191086307
Prima docu ja, verhaal rammelt aan alle kanten. Lekker kapot ergeren aan die rechercheurs, wat een eikels.
pi_191088047
Ook aan het kijken nu. Wat een engnek die Baars
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191095096
Bekeken. Wat een Nederlandse Making a Murder!

En die Eline... zijn er geen slimme social mediatypes of andere onderzoekers die haar verklaring en rol alsnog kunnen onderzoeken.

Hoe dan ook: zuivering en rehabilitatie van de ten onrechte veroordeelden. En verdwijning van hun strafblad.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191095166
Rammelt inderdaad aan alle kanten, herziening lijkt mij niet meer dan logisch. Cru dat de heer Baars ook bij de Puttense moordzaak betrokken was, ze mogen ook andere zaken waar hij bij betrokken was wel eens nakijken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_191095229
Ook gekeken. Wat een incompetentie, schrijnend gewoon. Ik hoop echt dat de zaak wordt heropend.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_191095274
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 23:45 schreef golfer het volgende:
Bekeken. Wat een Nederlandse Making a Murder!

En die Eline... zijn er geen slimme social mediatypes of andere onderzoekers die haar verklaring en rol alsnog kunnen onderzoeken.

Hoe dan ook: zuivering en rehabilitatie van de ten onrechte veroordeelden. En verdwijning van hun strafblad.
Het moet zeker onderzocht, maar een foutieve verklaring alleen lijkt mij niet genoeg. Dat van het bloedspoor blijft vaag. Is dit hetzelfde bloedspoor in het artikel van de broer van Eline dat Blues deelde?

Ik denk dat de kans klein is dat de zaak nog helemaal opgelost wordt, wegens gebrek aan bewijs en sporen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_191095899
Verbazingwekkend om te zien en ook raar dat die Ad Baars hier mee weg is gekomen. Zo iemand moet toch alsnog worden vervolgd als je zo veel mensen achter de tralies hebt gekregen met compleet gefabriceerde bekentenissen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_191098580
quote:
Ook lekker neutraal. :P Hij zegt dat de bloedvlek op de agenda van de weduwnaar was, maar er is middels DNA-onderzoek toch vastgesteld dat het niet van de bewoners (dus oa weduwnaar) was?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_191105679
Dit is best eng ja ik heb ze alle drie gekeken. Gekke is dat ik die Eline al niet zo vertrouwde. Het is een raar verhaal. Lijkt me wel dat ze een reden gehad had om haar tante te laten vermoorden. Er was niks gestolen. Er is altijd een motief.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_191257603
Prettige serie, groot gedeelte met open mond bekeken. Wanstaltelijk verhaal, ik hoop dat de serie dicht bij de waarheid is gebleven.
pi_191474723
Ook lekker neutraal. :P Hij zegt dat de bloedvlek op de agenda van de weduwnaar was, maar er is middels DNA-onderzoek toch vastgesteld dat het niet van de bewoners (dus oa weduwnaar) was?
[/quote]

nee, dat is niet vastgesteld. In het onvolledige dossier is enkel terug te vinden dat het niet van de bewoonster was. Wel is gebleken dat het bloedspoor van de weduwnaar was en hij heeft hun agenda/ adressenboek van de politie teruggekregen. Ook is het bloedspoor zelf niet verloren gegaan. Dat is gewoon opgeslagen in een dna databank van de politie.

Conclusie: de docusoapmakers en de deskundigen hebben het dus faliekant mis.
pi_191474740
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 19:29 schreef Soury het volgende:
Dit is best eng ja ik heb ze alle drie gekeken. Gekke is dat ik die Eline al niet zo vertrouwde. Het is een raar verhaal. Lijkt me wel dat ze een reden gehad had om haar tante te laten vermoorden. Er was niks gestolen. Er is altijd een motief.
Sorry hoor, maar er zijn wel dingen gestolen. Je beschuldigingen zijn om te kotsen.
pi_191474768
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 17:26 schreef debroervan het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar er zijn wel dingen gestolen. Je beschuldigingen zijn om te kotsen.
Jij bent de broer van Eline? :o
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_191474778
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 17:26 schreef debroervan het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar er zijn wel dingen gestolen. Je beschuldigingen zijn om te kotsen.
:o
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_191474798
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 23:42 schreef opgebaarde het volgende:
Prettige serie, groot gedeelte met open mond bekeken. Wanstaltelijk verhaal, ik hoop dat de serie dicht bij de waarheid is gebleven.
Dat zijn ze dus niet. Zeker bij de derde aflevering niet. Een hele hoop gespeculeer. En een verdoezeling van feiten, duiding en achtergrond. Een grote journalistieke dwaling met enkel het bekende groepje complotdenkers aan het woord. Totaal eenzijdig en kritiekloos. NPO-onwaardig.
pi_191474829
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 17:30 schreef debroervan het volgende:

[..]

Dat zijn ze dus niet. Zeker bij de derde aflevering niet. Een hele hoop gespeculeer. En een verdoezeling van feiten, duiding en achtergrond. Een grote journalistieke dwaling met enkel het bekende groepje complotdenkers aan het woord. Totaal eenzijdig en kritiekloos. NPO-onwaardig.
Dus de dame was niet doodgeschoten. Het was een misser ja dat kan van een metertje af
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 12 februari 2020 @ 17:37:24 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_191474901
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 17:26 schreef debroervan het volgende:

Sorry hoor, maar er zijn wel dingen gestolen. Je beschuldigingen zijn om te kotsen.
En van welke dader ben jij de broer?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_191475033
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 17:37 schreef golfer het volgende:

[..]

En van welke dader ben jij de broer?
Joh die loopt te zieken
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199082778
twitter


twitter
pi_200990724
Schopje
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200990743
Wat is er van die oelewappers rechercheurs gekomen? Ik lees dat een nog zelfs bij de politieacedemie werkt? :? Zijn die nooit vervolgd of zo?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201244369
quote:
16s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat is er van die oelewappers rechercheurs gekomen? Ik lees dat een nog zelfs bij de politieacedemie werkt? :? Zijn die nooit vervolgd of zo?
Komen in de 2e seizoen van de documentaire, met vanavond de tweede aflevering, deels aan bod. In ieder geval politieagenten die (deels) met de zaak te maken hebben.

Ad Baars zelf wil er in ieder geval niets over zeggen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 6 september 2021 @ 21:38:47 #27
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_201245394
Dit is er gebeurd met de officier van justitie uit deze zaak

Martina Bijker nieuwe president rechtbank Limburg

Maastricht, 25 juni 2021
Na het doorlopen van een grondige in- en externe procedure wordt Martina Bijker voorgedragen als de nieuwe president van de rechtbank Limburg.

https://www.rechtspraak.n(...)chtbank-Limburg.aspx

De doofpot moet dus dicht blijven :( :r
  maandag 6 september 2021 @ 21:49:40 #28
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_201245555
Iedere aflevering gaat je bloed weer koken. Wanneer worden die Baars en Bijker eens ter verantwoording geroepen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 6 september 2021 @ 21:50:43 #29
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201245566
Oh, er is een seizoen 2. Maar weer lekker gaan ergeren.
  maandag 6 september 2021 @ 22:00:51 #30
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_201245745
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:49 schreef Szura het volgende:
Iedere aflevering gaat je bloed weer koken. Wanneer worden die Baars en Bijker eens ter verantwoording geroepen?
Met onze Grapperhaus als minister van justitie :') _O- _O-
pi_201257876
Na het bekijken van de derde aflevering denk ik dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  woensdag 8 september 2021 @ 21:02:29 #32
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_201271095
Over de Deventer Moordzaak zou de KRO-NCRV ook zo'n reeks kunnen maken. Wat daar allemaal is misgegaan in zowel het politieonderzoek, de forensische analyse van het DNA-materiaal als de verklaringen van het OM (leugens over Louwes) is misschien nog wel een paar gradaties erger dan de Arnhemse Villamoord. Alle schijn van een justitiële dwaling van omgekende omvang, waarbij een onschuldige man niet 1x maar 2x onterecht is veroordeeld op basis van ondeugdelijk bewijs.

En bizar dat het herzieningsonderzoek na ruim 8 jaar nog steeds niet is afgerond door de Hoge Raad. Het zal uiteindelijk wel weer uitdraaien op 'onvoldoende gronden voor heropening', want binnen justitie zijn er zeer weinig mensen gebaat bij een nieuw proces dat leidt tot vrijspraak voor Louwes.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_201271225
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 21:02 schreef Gretzl het volgende:

En bizar dat het herzieningsonderzoek na ruim 8 jaar nog steeds niet is afgerond door de Hoge Raad. Het zal uiteindelijk wel weer uitdraaien op 'onvoldoende gronden voor heropening', want binnen justitie zijn er zeer weinig mensen gebaat bij een nieuw proces dat leidt tot vrijspraak voor Louwes.
Allemaal geregisseerd door Joris Demmink de man net onder Grapperhaus
Als je hem googled dan schrik je echt wat voor een sujet dat is ;)
pi_201271890
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 21:02 schreef Gretzl het volgende:
Over de Deventer Moordzaak zou de KRO-NCRV ook zo'n reeks kunnen maken. Wat daar allemaal is misgegaan in zowel het politieonderzoek, de forensische analyse van het DNA-materiaal als de verklaringen van het OM (leugens over Louwes) is misschien nog wel een paar gradaties erger dan de Arnhemse Villamoord. Alle schijn van een justitiële dwaling van omgekende omvang, waarbij een onschuldige man niet 1x maar 2x onterecht is veroordeeld op basis van ondeugdelijk bewijs.

En bizar dat het herzieningsonderzoek na ruim 8 jaar nog steeds niet is afgerond door de Hoge Raad. Het zal uiteindelijk wel weer uitdraaien op 'onvoldoende gronden voor heropening', want binnen justitie zijn er zeer weinig mensen gebaat bij een nieuw proces dat leidt tot vrijspraak voor Louwes.
Dat is een totaal andere zaak. Waarbij al het DNA-bewijs naar Louwes wijst.

Maar goed, dat kan allemaal in dit topic:

NWS / Deventer Moordzaak #33: Podcast en film zijn zelf een trial by media?
pi_201344430
We zijn weer bezig nu ;)
  dinsdag 14 september 2021 @ 17:28:02 #37
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_201356081
quote:
Herzieningsverzoek juiste stap in zaak Arnhemse Villamoord

Gepubliceerd op: 14-09-2021 | 14:29
Arnhem - De politie in Oost-Nederland is geschrokken van de recente uitzendingen van KRO-NCRV over de Arnhemse Villamoord, waarin het handelen van de politie ter discussie wordt gesteld. In de documentaireserie wordt getwijfeld aan de professionaliteit en integriteit van de politiemedewerkers en de officier van justitie die destijds betrokken zijn geweest bij het onderzoek. Deze zaak heeft geleid tot veroordelingen tot lange gevangenisstraffen met grote impact op betrokkenen. In de documentaire is tevens aangekondigd dat er een herzieningsverzoek ingediend gaat worden.

In de rechtbank
Burgers moeten kunnen vertrouwen op de integriteit van de politie. Het is van belang dat genoemde – serieuze - aantijgingen zorgvuldig worden onderzocht. Hiervoor zijn verschillende opties overwogen. Uitkomst hiervan is dat het aangekondigde herzieningsverzoek de enige juiste manier is om hier goed onderzoek naar te laten doen.

Na een herziening van de zaak door de Hoge Raad kan het hof beoordelen of het handelen van politie en Openbaar Ministerie 23 jaar geleden, gevolgen heeft voor de veroordelingen. Alleen zo kan daadwerkelijk toetsing van de rechtsgang plaatsvinden. Dit is van groot belang voor de destijds veroordeelden. Ook verdienen betrokken collega’s het dat de aantijgingen goed worden onderzocht.

De politie zal dan ook desgevraagd haar volledige medewerking geven aan het herzieningsverzoek.
https://www.politie.nl/ni(...)emse-villamoord.html
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_201360248
Heb toch mijn twijfels bij deze docuserie en of er wel echt sprake is van een gerechterlijke dwaling.

Dat Baars een rol speelt bij de verhoren is natuurlijk dubieus nu gebleken is hoe dat in Putten afliep...
Anderzijds vind ik best wel wat af te dingen op ingenomen standpunten en aannames in de serie, die me doen twijfelen of de overig aangedragen feiten wel kloppen:
- de advocaat geeft aan dat de getuige die de hond uitliet niemand heeft gezien en daarom een overval met 9 personen niet mogelijk is. Die getuige hoorde echter maar 1 schot. Duidelijk is inmiddels dat (minstens) 2x is geschoten. Dan mag je in zo'n docu best kritisch zijn over de betrouwbaarheid van die getuige. Dat gebeurt totaal niet. Pot verwijt de ketel dan imo, je verwijt de politie tunnelvisie maar belandt daar in je docu zelf ook in
- dat 1 iemand na 8 maanden moeite heeft zijn alibi volledig rond te krijgen heb ik wel begrip voor. Echter, blijkbaar hebben ze ALLE 9 geen alibi, dat vind ik dubieus
- dat je een valse verklaring aflegt onder druk snap ik nog wel, maar waarom dan ook in hoger beroep van de andere 8? Er was daar voor hemzelf geen belang meer ok te liegen
- het lijkt een ex-junkie te zijn die getuigt dat junkies verklaringen aflegden in ruil voor drugs en dat aangeeft dat je getuigenissen van junkies niet moet vertrouwen, waarom zouden we hem wel moeten vertrouwen dan?
- de veroordeelden worden weggezet als kruimeldieven, maar 1 gaf al toe 800kilo drugs te willen vervoeren, dan ben je imo een behoorlijke crimineel. Maargoed, kan verschil in interpretatie zijn.

In het recht blijft uiteraard staan dat als je niet zeker weet dat die 9 mannen het gedaan hebben je ze vrij moet spreken. Of er twijfels zijn vind ik nogal moeilijk te zeggen op basis van deze docu, omdat die zoals benoemd nogal eenzijdig belicht lijkt. Gemiste kans
pi_201441557
quote:
Goed om te horen dit. Boosmakende verhoren en tunnelvisie is dit geweest.
  Redactie Frontpage maandag 20 september 2021 @ 15:18:42 #40
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_201441571
Die rechercheurs en OvJ zijn incompetent als de tering. Ik hoop dat zij persoonlijk de schadevergoeding voor de slachtoffers mogen ophoesten.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_201441616
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 15:18 schreef JeMoeder het volgende:
Die rechercheurs en OvJ zijn incompetent als de tering. Ik hoop dat zij persoonlijk de schadevergoeding voor de slachtoffers mogen ophoesten.
:N Promotie dus :D :r

quote:
6s.gif Op maandag 6 september 2021 21:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dit is er gebeurd met de officier van justitie uit deze zaak

Martina Bijker nieuwe president rechtbank Limburg

Maastricht, 25 juni 2021
Na het doorlopen van een grondige in- en externe procedure wordt Martina Bijker voorgedragen als de nieuwe president van de rechtbank Limburg.

https://www.rechtspraak.n(...)chtbank-Limburg.aspx

De doofpot moet dus dicht blijven :( :r
In en in verrot :( :(
pi_201441638
Hopelijk komt er nog gerechtigheid voordat die Nevzat dood gaat. Meen me van seizoen 1 te herinneren dat hij kanker had.
  Redactie Frontpage maandag 20 september 2021 @ 15:26:43 #43
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_201441666
quote:
6s.gif Op maandag 20 september 2021 15:22 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
:N Promotie dus :D :r
[..]
In en in verrot :( :(
Het woord 'tunnelvisie' doet trouwens vermoeden dat iets per ongeluk is gebeurd. We weten allemaal dat dit volledig opzettelijk is gedaan.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_201828677
Tering ook seizoen 2 gezien.
Heel bizar en hoge Making a Murderer vibes ja.

Dat die Ad Baars ook nog eens leider van de Puttense moordzaak is, tering. Je mag hopen dat hij nog achter de tralies verdwijnt ooit maar weinig kans vrees ik.

:(
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_201828892
De broer van een kennis van mij is onschuldig veroordeeld voor de Villamoord, hij heeft zelfmoord gepleegd in de cel. Hij bleek later inderdaad compleet onschuldig te zijn. Die Baars heeft echt bloed aan z'n handen.
Oh en het niveau van de Arnhemse recherche is nog steeds ruk.
pi_201829318
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 21:24 schreef ejfaar het volgende:
- de advocaat geeft aan dat de getuige die de hond uitliet niemand heeft gezien en daarom een overval met 9 personen niet mogelijk is. Die getuige hoorde echter maar 1 schot. Duidelijk is inmiddels dat (minstens) 2x is geschoten. Dan mag je in zo'n docu best kritisch zijn over de betrouwbaarheid van die getuige. Dat gebeurt totaal niet. Pot verwijt de ketel dan imo, je verwijt de politie tunnelvisie maar belandt daar in je docu zelf ook in

Het is niet bekend of er 2x direct achter elkaar geschoten is. Of dat er uberhaupt 2x geschoten is. Dus getuige kan prrrima 1 schot gehoord hebben.

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 21:24 schreef ejfaar het volgende:
- dat 1 iemand na 8 maanden moeite heeft zijn alibi volledig rond te krijgen heb ik wel begrip voor. Echter, blijkbaar hebben ze ALLE 9 geen alibi, dat vind ik dubieus
Er is niemand als schutter veroordeelt. Waarom? Omdat die persoon juist een ijzersterk alibi had en daarom niet werd uitgeleverd.

[ Bericht 14% gewijzigd door ThePlaneteer op 20-10-2021 11:27:38 ]
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_201829557
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 10:34 schreef Brybry het volgende:
De broer van een kennis van mij is onschuldig veroordeeld voor de Villamoord, hij heeft zelfmoord gepleegd in de cel. Hij bleek later inderdaad compleet onschuldig te zijn. Die Baars heeft echt bloed aan z'n handen.
Oh en het niveau van de Arnhemse recherche is nog steeds ruk.
Daar ging het veel over in seizoen 1 idd. Erg treurig :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')