quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:36 schreef Case4891 het volgende:
Voor de vleeseters die zich hierdoor aangevallen voelen moet Mora wellicht nog een andere snack op de markt brengen:
[ afbeelding ]
Sorry, maar nu heb je me overtuigd hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:36 schreef Case4891 het volgende:
Voor de vleeseters die zich hierdoor aangevallen voelen moet Mora wellicht nog een andere snack op de markt brengen:
[ afbeelding ]
Pareltje weer dit.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Mensen doe dit lekker via DM ofzo.. godverdomme zeg
Een levend wezen het leven ontnemen is ook gewoon moord. Het gebeurt namelijk met voor bedachten raden.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker met die geradicaliseerde vega-gekkies. Ze gebruiken graag woorden als "moord", "lijk", "dierenleed", "karkas". Totaal geen respect voor de mening of lifestyle van een ander mens.
Alleen daarom al voer ik komende jaar mijn vleesconsumptie verder op.
Aan jouw overtuiging kan toch niemand meer iets veranderen.. daar ga ik niks over zeggen want dat ik verspeelde moeite.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:43 schreef soeverein het volgende:
[..]
Een levend wezen het leven ontnemen is ook gewoon moord. Het gebeurt namelijk met voor bedachten raden.
Dieren hebben bewustzijn en zijn instaat stress en pijn te ervaren. Als iemand een rotje in de kont van een kat stopt dan is dat dierenleed. Als iemand een paard met een schroevendraaier inwendig mishandelt is dat dierenleed. Daar ben jij het gewoon mee eens neem ik aan?
Maar als je een dier vroegtijdig dood maakt met als doel het op te eten is het geen dierenleed?
Grappig dat je dat zegt. Heel veel kinderen willen vegetarisch zijn als ze erachter komen waar vlees vandaan komt. Zij moeten overtuigd worden vlees te gaan eten en dat als normaal te beschouwen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Dat.
Enige wat ik wel begrijp is dood dier is dood dier.
En dat vind ik juist weer interessant om te zien hoe een dier geslacht wordt en wat er daarna mee gebeurd.
Maarja.. soms kan je gewoon mensen niet verder helpen omdat ze vol zitten met hun eigen overtuiging.
Ik ben zelf pas een halfjaar vegetariėr. Ik heb mijn overtuiging op tal van onderwerpen meermaals aangepast inclusief vlees eten.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Aan jouw overtuiging kan toch niemand meer iets veranderen.. daar ga ik niks over zeggen want dat ik verspeelde moeite.
Maar wat je wel vergeet is dat de dieren die voor vlees geslacht worden, ook met die gedachte gefokt zijn.
Voor de rest moet je het mogelijke leed inderdaad tot het minimum beperken. Wat gewoon ook gebeurd als je volgens de regels dieren slacht.
Zo'n 'Anton Chigurh' pin werkt prima om een dier leedvrij te krijgen bij de slacht. En als je het niet geloofd, mag je dat wel op jezelf testen als je dat zou willen
Lekker consequent weer van de moraalpolitiequote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker met die geradicaliseerde vega-gekkies.
Ze gebruiken graag woorden als "moord", "lijk", "dierenleed", "karkas". Totaal geen respect voor de mening of lifestyle van een ander mens.
Alleen daarom al voer ik komende jaar mijn vleesconsumptie verder op.
even Tr gezet voor deze verwerpelijke opmerkingquote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En als je het niet geloofd, mag je dat wel op jezelf testen als je dat zou willen
Ik ook voor je gezwel post.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
even Tr gezet voor deze verwerpelijke opmerking
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vegetariers zijn juist diegene waar wat meer mis mee is in de bovenkamer.
Jij komt met 'gezwel' en denkt dat iemand gewelddadig is. Beetje niveau diederik stapel. Ook zo'n idiote leugenaar.
Dat was alleen geen verkapte doodsverwensingquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ook voor je gezwel post.
Succes er mee
Jij hebt de overtuiging dat het zeer doet en het moord is.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:57 schreef soeverein het volgende:
[..]
Mooie aannames van jou dus weer.
Zet er nog meer icoontjes in. Meer!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:01 schreef VoMy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij komt over als een stabiel genie inderdaad.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was alleen geen verkapte doodsverwensing
quote:
Jij wilt beweren dat het geen pijn doet om dood gemaakt te worden? Dat een varken geen stress ervaart als ze ruiken en horen hoe hun soorr genoten gedood worden?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij hebt de overtuiging dat het zeer doet en het moord is.
Daar blijf je ongetwijfeld ook bij.
Planten ervaren pijn, maar niet op dezelfde manier als dieren. Planten lijden niet onder pijn omdat ze geen bewustzijn hebben. Dat is meermaals onderzocht en daar is consensus over in de wetenschap. Drink dus gerust nog een glaasje.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:16 schreef Hathor het volgende:
Hoeveel druiven zouden er vermoord zijn voor die fles wijn hier naast me?
Dat gaat wel erg ver. Betrek nu niet het dierenleed op deze manier op een vleeseter. Ik vind het prima dat je bepaalde idealen hebt en daardoor vegetariėr bent. En gelukkig heb je de mogelijkheid om producten te eten die aan je wens voldoen.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:43 schreef soeverein het volgende:
[..]
Een levend wezen het leven ontnemen is ook gewoon moord. Het gebeurt namelijk met voor bedachten raden.
Dieren hebben bewustzijn en zijn instaat stress en pijn te ervaren. Als iemand een rotje in de kont van een kat stopt dan is dat dierenleed. Als iemand een paard met een schroevendraaier inwendig mishandelt is dat dierenleed. Daar ben jij het gewoon mee eens neem ik aan?
Maar als je een dier vroegtijdig dood maakt met als doel het op te eten is het geen dierenleed?
Ik zeg niet dat dierenmishandeling de schuld is van een vlees eter. Ik geef die voorbeeld om vast te stellen dat iedereen ook vlees eters het eens zijn dat dierenleed een fenomeen is.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:51 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver. Betrek nu niet het dierenleed op deze manier op een vleeseter. Ik vind het prima dat je bepaalde idealen hebt en daardoor vegetariėr bent. En gelukkig heb je de mogelijkheid om producten te eten die aan je wens voldoen.
En maar doorgaan met het spreiden van de ideologie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |