Zat de sleutel aan de binnenkant?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:08 schreef Pearlbitch het volgende:
En hij heeft waarschijnlijk eindelijk de sleutel van de kast gevonden.
[ afbeelding ]
Waar-ie zat weet ik niet, maar hij heeft er wel verdomd lang over gedaan om 'm te vinden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zat de sleutel aan de binnenkant?
Dat wel. Maar kan me er iets bij voorstellen hoor. Tegenwoordig ben je toch wat voorzichtiger met outen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waar-ie zat weet ik niet, maar hij heeft er wel verdomd lang over gedaan om 'm te vinden.
Neen, wie was dat?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:
En kennen we haar nog?
[ afbeelding ]
Kirstenquote:
Ik denk dat het in zijn geval al wel al een hele tijd duidelijk was voor de meeste mensen, behalve voor hemzelfquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wel. Maar kan me er iets bij voorstellen hoor. Tegenwoordig ben je toch wat voorzichtiger met outen.
Dat zou ook heel goed kunnen ja.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat het in zijn geval al wel al een hele tijd duidelijk was voor de meeste mensen, behalve voor hemzelf
Heel af en toe kwam er wel wat smakelijks binnenquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kirsten![]()
Presentatrice van het Open Podium en nichtje van de Waterkoker.
Oh ja neef Harrie hij zag er altijd uit als een gangster uit een Italiaanse maffiafilmquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
En speciaal eentje voor Heksie: Neef Harrie.
[ afbeelding ]
OMGquote:Op zondag 19 januari 2020 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Paay en Vlem maken het weer goed en om dit te bezegelen stelt Paay een partijtje stokslobberen voor. Na een minuut sist Paay ineens met volle mond: "50 euro of ik bijt erin..." Waarop Vlemmix antwoordt: "O ja? 2000 euro of ik ZEIK erin!"
Mooi initiatiefquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kerkgebouw Landhorst,
[ afbeelding ]
Top2000 kerkdienst organiseren in uw gemeente? Iedereen kent wel een nummer en heeft hier een bepaalde ervaring mee of herinnering aan. Heel veel liedjes blijken prachtig te passen in een kerkdienst. Steeds meer kerken in Nederland organiseren een Top 2000-kerkdienst. In 2018 deden 128 gemeenten mee! Top 2000 muziek spreekt veel mensen aan, zowel binnen als buiten de kerk. Het blijkt dat veel mensen van buiten de kerk het leuk vinden om zo’n dienst te bezoeken.
[ afbeelding ]
https://www.protestantsek(...)aan-de-slag-te-gaan/
Zooo, daar valt niet aan te twijfelen ja, er word me wel ineens veel duidelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zat de sleutel aan de binnenkant?
Een jarenlange platonische relatie met een stoot als Anouk maakte me eigenlijk al alles duidelijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zooo, daar valt niet aan te twijfelen ja, er word me wel ineens veel duidelijk.
Dat dus, dat hadden wij ook. We kenden ze persoonlijk en ja dan dacht je wel eens ehhhquote:Op vrijdag 24 januari 2020 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een jarenlange platonische relatie met een stoot als Anouk maakte me eigenlijk al alles duidelijk.
ah ik dacht al, Protestants dus, Katholieke kerken zien er ietsje anders uit.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kerkgebouw Landhorst,
[ afbeelding ]
Top2000 kerkdienst organiseren in uw gemeente? Iedereen kent wel een nummer en heeft hier een bepaalde ervaring mee of herinnering aan. Heel veel liedjes blijken prachtig te passen in een kerkdienst. Steeds meer kerken in Nederland organiseren een Top 2000-kerkdienst. In 2018 deden 128 gemeenten mee! Top 2000 muziek spreekt veel mensen aan, zowel binnen als buiten de kerk. Het blijkt dat veel mensen van buiten de kerk het leuk vinden om zo’n dienst te bezoeken.
[ afbeelding ]
https://www.protestantsek(...)aan-de-slag-te-gaan/
Dat ligt denk ik ook wel in de lijn der verwachting. Vlemmix wilde destijds ook The Bunker II optuigen.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 12:22 schreef freaky40 het volgende:
In ieder geval wel een grote ruimte. Net zo groot als de Loods uit Utopia 1. Gooi er wat deelnemers in zou ik zeggen, camera's er op en go.
Hij heeft 10 jaar gehad om zich te richten op verbeterpunten, dus ik zou zeggen: let's go!!!quote:
quote:
quote:
Zijn al genoeg camera's online, ook in de privesfeer van mensen (vrijwilligquote:Op maandag 27 januari 2020 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Nope. Heb hier ook geen fiducie in. Die gast wil te veel en niets lukt. Iedereen kan weer rustig door lopen, ain't gonna happen. Punt.
Wat dat aangaat lijkt ie wel een beetje op jou! Jij voorspelt altijd van alles, maar het komt nooit uit. Punt.quote:Op maandag 27 januari 2020 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Nope. Heb hier ook geen fiducie in. Die gast wil te veel en niets lukt. Iedereen kan weer rustig door lopen, ain't gonna happen. Punt.
We weten het niet. Johan is onvoorspelbaar. Kan zomaar wél gebeuren. Net wat hij op dat moment wil. Blijkbaar kan die 'gekke Johan' er goed van leven, dus zo gek is hij niet.quote:Op maandag 27 januari 2020 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Waarom moet het gelijk weer persoonlijk worden. Zo makkelijk. Verzin wat nieuws gast!quote:Op maandag 27 januari 2020 07:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat dat aangaat lijkt ie wel een beetje op jou! Jij voorspelt altijd van alles, maar het komt nooit uit. Punt.
Wat is hier nou zo persoonlijk aan, zelf ga je altijd schelden ...... Jouw commentaren lenen zich gewoon geweldig voor dit soort opmerkingen om dat je over het algemeen nogal vaak onzin kletst, Punt!quote:Op maandag 27 januari 2020 11:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarom moet het gelijk weer persoonlijk worden. Zo makkelijk. Verzin wat nieuws gast!
Bullshit, en dat weet je zelf ook wel gast.quote:Op maandag 27 januari 2020 14:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat is hier nou zo persoonlijk aan, zelf ga je altijd schelden ...... Jouw commentaren lenen zich gewoon geweldig voor dit soort opmerkingen om dat je over het algemeen nogal vaak onzin kletst, Punt!
Deze was anders ook behoorlijk amusant.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:05 schreef Dementor het volgende:
Uiteindelijk was dit betere content dan de opnamen die ‘zoek’ waren. 😅
Hey Dementor, wat leuk om je weer te zien posten. Lang geleden! Ja, De Bunker was geweldig he?quote:Op maandag 27 januari 2020 17:57 schreef Dementor het volgende:
Dat gaat weer een hoop schietgebedjes opleveren.
Ach dan krijgt MataLeo er ook wat van mee, ik hoor hem nog lachen. Ik mis die man.
Mooie tijden, bunker periode was helemaal te gek met Bart en Bram.
Wellicht komt er nog een vervolg. Het stond destijds ook hoog op Johans prioriteitenlijst.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Dementor, wat leuk om je weer te zien posten. Lang geleden! Ja, De Bunker was geweldig he?
Ik hoop hetquote:Op maandag 27 januari 2020 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wellicht komt er nog een vervolg. Het stond destijds ook hoog op Johans prioriteitenlijst.
Bunker was leuk maar verre van gezond voor de deelnemers, Utopia was de bunker met budget.quote:Op maandag 27 januari 2020 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Dementor, wat leuk om je weer te zien posten. Lang geleden! Ja, De Bunker was geweldig he?
The Bunker was geweldig, maar Studio Vlemmix was nog vele malen beter. Interactiever is een RLS nog nooit geweest. Met de chat was de productie en regie in praktijk eigenlijk in handen van de streamersquote:Op maandag 27 januari 2020 19:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bunker was leuk maar verre van gezond voor de deelnemers, Utopia was de bunker met budget.
Oh ja dit fragment, hij trok het zich wel aan hè?quote:Op maandag 27 januari 2020 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze was anders ook behoorlijk amusant.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |