Waarom niet?quote:
Echt weer zon kaas.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:52 schreef UitStraling het volgende:
Het is spah gettie met de nadruk op de g, mensen die het anders uitspreken vertrouw ik niet
quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe spreek jij het dan uit, o doorluchtig dadeltje
Nou met een zachte g. Kan ik niet typen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe spreek jij het dan uit, o doorluchtig dadeltje
Praat jij plat Haags?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou met een zachte g. Kan ik niet typen natuurlijk.
Je bent toch geen Limburgse bitterbal?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar spaghetti is toch geen nederlands woord.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent toch geen Limburgse bitterbal?
Dat kan niet, jij bent van boven de rivieren.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat het Italiaans isquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar spaghetti is toch geen nederlands woord.
Nou dat bedoel ik :pquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat het Italiaans is
Haha ik kan het me voorstellenquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee al heb ik wel wat haags accent zeggen mensen.
Uhm ja geen idee. Moet je even komen luisterenquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe dan?
@:tamieke hoe is dit bij jou?
Weet je wat nog veel erger is, mensen die vanille uitspreken met een keiharde Lquote:Op woensdag 15 januari 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
Spakhetti maar dan niet zo met de k.
Bestaan die ook?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je wat nog veel erger is, mensen die vanille uitspreken met een keiharde L
Waarom moest dat dan?quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Uhm ja geen idee. Moet je even komen luisteren![]()
Ik kon vandaag niet eens t verschil laten horen tussen een f en een v
Ja dan zeggen ze vanielje ...quote:
Hoe dan? vanieje of zo, dan ben je echt bekakt.quote:Op woensdag 15 januari 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je wat nog veel erger is, mensen die vanille uitspreken met een keiharde L
Buitenlandse collega had het over kaas op het brood en daarna vlees. Hij sprak het uit als Lay’s met een Vquote:
Dat klinkt ook totaal nietquote:Op woensdag 15 januari 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Of Brabanders die Koni-gin zeggen
Had dat toen ik het krankenhaus in Tilly lag, echt al dat personeel kon vanille niet normaal uitspreken, komt misschien wel ook wel door dat spraakgebrek dat ze daar hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die bestellen zeker ook een stiek meeedijum
Tilly? Je bent nu van de straat?quote:Op woensdag 15 januari 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had dat toen ik het krankenhaus in Tilly lag, echt al dat personeel kon vanille niet normaal uitspreken, komt misschien wel ook wel door dat spraakgebrek dat ze daar hebben.
Even dimmen jij he ... Al vind ik bij mij die Dordtse ij die er soms insluipt echt verschrikkelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |